Kerro joku hyvä viime aikoina lukemasi kirja?
Kommentit (24)
Olen pitänyt Liane Moriartyn kirjoista.
Keko.
Juuri ilmestynyt, todella hyvä.
1800-luvulla elänyt lestadiolaisuuden perustaja Lars Levi Laestadius selvittelee murhia Mikael Niemen romaanissa Karhun keitto!
Aloittaja vastaa itsekin, Demi Moore Läpikotaisin -elämäkerta.
Nino Haratishvili , Kahdeksas elämä
Uusi testamentti.Raamattu kansalle käännös.
Riippuu mistä pitää. Muuten suosittelen vaikka mitä karttakirjaa, englanninkielisiä henkisiä kirjoja (meedion kirja tai pätevän noidan kirja, en ole itse noita) ja vaikka mitä kummallista luontokirjaa. Parempi tutkia mistä itse pitää. Videoiden avulla osa on mainostanut kirjaansa ja aihetta, mielestäni ulkomaisissa enemmän vaihtoehtoja ellei ole yksittäinen hyvä Suomessa. Joskus messuilla kirjavinkkejä, harrastusaihe, verkkokauppa tai hakusanat netissä tai kirjan ostopaikan sivulla. Osa käy kirjastossa. Ja onko tietokirjamainen vai romaani.
Lucy Strange:n kirjoittama The secret of nightingale wood
The Wandering Inn.
Löytyy ilmaiseksi netistä: wanderinginn.com
Täällä hetkellä menossa
Roxane van Iperen; Auschwitzin sisaret
A. Mero & al: Urheiluvalmennus
M52
Melvyn Bragg: Rich. The Life of Richard Burton. Erinomainen näyttelijä Richard Burtonin elämäkerta. 719 sivua.
Tiesittekö muuten, että Greyn anatomia -sarjassa Meredithin äitiä Ellis Greytä näyttelee Richard Burtonin tytär Kate Burton?
Melvyn Bragg: Rich. The Life of Richard Burton. Erinomainen näyttelijä Richard Burtonin elämäkerta. 719 sivua.
Tiesittekö muuten, että Greyn anatomia -sarjassa Meredithin äitiä Ellis Greytä näyttelee Richard Burtonin ja hänen ensimmäisen vaimonsa Sybilin tytär Kate Burton?
Päivi Alasalmi, Meren ja veren liitto. Kertoo Isonvihan ajasta. Ajankohtaista. Samanlaista on itänaapurin meno nykyäänkin.
Markus Leikola: Kun vedet liikkuvat.
Juha Ruusuvuori: Ryöstetty pyhimys