Oliko tällä palstalla joku huoltokatko?
En päässyt palstalle eilen enkä tänään vaan tuli joku error huolto teksti. Miten te selvisitte siitä? Mulla meni ilta pilalle. :D
Kommentit (33)
Näköjään Firefoxilla toimii. Avast Secure Browserilla ei toimi.
Useat bannattiin sen muka huoltokatkon syystä. Itseäni ei.
Keräävät vain lokeja poliiseja varten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yhä päällä tuo huoltokatko
No poista se!
Onko jo selvitty katkokriisistä vai jatkuuko se vielä. ;)
Sanomalla huolto, HS luettavissa pari päivää😁
Luin eilen jotain ketjua, jossa uhattiin paljastaa kanien synkkiä salaisuuksia. Juuri silloin koko nettisivu kaatui...
Yhteensattumako? En usko.
Mä aattelin, että mut bannattiin, kun kirjoitin johonkin kaniketjuun. Vuorokauden kesti.
Eilen alkoi siinä iltaseitsemän aikaan. Muistan sen siitä, että olin jo tunnin tehnyt menoa nukkumaan (työt alkaa aikaisin) niin sitten oli viimein pakko mennä.
Kuumotti kyllä sen error viestin aikana, että onko se henkilökohtaisesti itselle räätälöity :)
Vierailija kirjoitti:
nehän on tallessa ihan kaikki mitä on kirjoitettu tänne, vaikka kommentit tai koko ketjut poistuu, ne on silti olemassa
Vierailija kirjoitti:
Mulla yhä päällä tuo huoltokatko
Sama täällä. Maksa ei kestä yhtään enempää.
Olin lukemassa jotain tsunamilankaa kun se yhtäkkiä hävisi tai siis kun yritin siirtyä seuraavalle sivulle niin heitti vaan vauvan etusivulle. Nyt lanka on poistettu mutta googlesta se löytyy vielä. Aha. Ok.
Eiku nii joo täällä on ketjut eikä langat. No sama seki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nehän on tallessa ihan kaikki mitä on kirjoitettu tänne, vaikka kommentit tai koko ketjut poistuu, ne on silti olemassa
Totta. Miten muuten yht'äkkiä pomppaa joku ihan random v. 2003 viestiketju etusivulle? Modeilla vaan on tylsää ja trollaavat meitä poistelemalla ketjuja.
-winner-
en selvinnytkään