Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kirjastonhoitajat maineensa mukaisia seksipetoja?

Vierailija
22.08.2025 |

Kyselin tänään hyvännäköiseltä kirjastonhoitajalta Kamasutraa, ja hän iloisesti vinkkilista sitä minulle. Ilma väreili välissämme. Jos olisi sattunut sähkökatko, olisin pyytänyt salaa viemään koppiinsa... Uskaltaisinko lähestyä lisää?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, kokemusta on 🥳

Vierailija
2/17 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainoastaan yhden kirjastonhoitajan joka on seksipeto. En kyllä tunne useita kirjastonhoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole. Ihan perusseksiä on puolison kanssa. Muita kumppaneita ei ole ollut eikä tule. 

Vierailija
4/17 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole. Ihan perusseksiä on puolison kanssa. Muita kumppaneita ei ole ollut eikä tule. 

Minkälainen se perus seksi teillä on?

Vierailija
5/17 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen puolisosi puolesta. Kirjastonhoitajan, joka on lukenut kaikki kirjaston seksikirjat, perusseksi on varmasti aivan taivaallista, erilaista kuin perusjantterilla, joka on vain tavaillut romuautonsa korjausopasta.

~Ap.

Vierailija
6/17 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Ei myöskään hänen työkaverit olleet.

Vierailija
7/17 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukevat kait aikansa kuluksi seksistä kirjoista.

Vierailija
8/17 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on, kokemusta on 🥳

Kuin myös. Itse olin nuorempi mies, kun tähän kirjastotätiin tutustuin.

Vierailija
9/17 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjastovirkailija esitteli mulle pikkuhousujaan hameen alta useamman kerran. Olin lukemassa semmosessa syvennyksessä ja tämä täytteli yllättävän kauan viereisen hyllykön alinta hyllyä jalat auki muhun päin, katsoen välillä muhun. 

Kerran ohi kävellessäni muussa kohtaa kirjastoa tervehdin ja siihen vastattiin kämmenselän kosketuksella munaan housujen päältä. Muutama tovi myöhemmin oltiin yleisövessassa maistelemassa toistemme panovehkeitä. Varsinainen nussiminen tapahtui hänen luonaan illalla. Monena iltana.

Vierailija
10/17 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo meidän kirjastossa olevat parikymppiset siviilipalvelushenkilötkin salaisia seksipetoja?

Vierailija
11/17 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap:n kohtaama hyvänäköinen kirjastonhoitaja mies- vai naisoletettu? Kiinnostaa tietää, että kummat niitä Kamasutroja osaa ehdottaa ja niissä asioissa neuvoa.

Vierailija
12/17 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tässä syksymmällä selvisi, että naapurimökin vuokralaispariskunnan rouva on töissä kirjastossa. On kyllä tosi innokas panohommiin. Hänen ennätyksensä on kolme minuuttia siitä kun hänen ukkonsa lähtee iltakalaan, niin kirjastotäti istui minun mökin terassipöydällä hame kainaloissa jalat levällään.

Näin pienellä otannalla, suosittelen. 

Vierailija
13/17 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parasta, nautiskelevaa seksiä kirjaston musiikkiosastolla kirjastonhoitajan kanssa. Tunnelma ja kaikki kohdillaan. Jazz soi.

Vierailija
14/17 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään bongattu kirjastonhoitaja korkkareissa, käyn uudestaankin kirjastossa!

Vierailija
15/17 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kirjastovirkailija esitteli mulle pikkuhousujaan hameen alta useamman kerran. Olin lukemassa semmosessa syvennyksessä ja tämä täytteli yllättävän kauan viereisen hyllykön alinta hyllyä jalat auki muhun päin, katsoen välillä muhun. 

Kerran ohi kävellessäni muussa kohtaa kirjastoa tervehdin ja siihen vastattiin kämmenselän kosketuksella munaan housujen päältä. Muutama tovi myöhemmin oltiin yleisövessassa maistelemassa toistemme panovehkeitä. Varsinainen nussiminen tapahtui hänen luonaan illalla. Monena iltana.

Jorma-kalevi ei siellä kiihtelysvaarassa ole edes kirjastoa, lopeta se viinan vetäminen ja housuun kakkiminen ja lähde ulos tuulettumaan!

Vierailija
16/17 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma-kalevi ei siellä kiihtelysvaarassa ole edes kirjastoa, lopeta se viinan vetäminen ja housuun kakkiminen ja lähde ulos tuulettumaan!

Kiljua täällä juodaan! Mistä tänne nyt viinaa saataisiin, kun rajakin on kiinni?

Vierailija
17/17 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiljua täällä juodaan! Mistä tänne nyt viinaa saataisiin, kun rajakin on kiinni?

Juuri sen takia teillä siellä on kakit housussa!😂