Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka aikoo vetää tänään kalsarikännit? Mulla syy "juhlia"

Vierailija
22.08.2025 |

Myin viime viikolla kihla-ja vihkosormukset ja tänään tuli rahat tilille. Hain itselle olutta ja siideriä ja aion juhlistaa, että vaikean eron yksi etappi taas saavutettu. Tulen vielä pitkään parantelemaan haavojani, mutta nyt oli aika luopua sormuksista. Vaikeaa se teki ja itku tuli, mutta miksi pitää sormuksia kaapissa muistuttamassa siitä miten julma toinen oli mua kohtaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi on uunissa paistumassa. Nam!

Ap

Vierailija
2/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo nälkä, mutta vielä pitää odottaa! Ruoan kanssa vasta avaan ensimmäisen juoman. Pitääkin muuten laittaa kaiutin lataukseen niin voi kuunnella sitä kautta musiikkia myöhemmin. Ensin katson jotakin sarjaa tai elokuvan ja neulon samalla sukkaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa sinulle!

Vierailija
4/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa iltaa sinulle!

Kiitos! 

Ap

Vierailija
5/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin viime viikonloppuna 51. En juhlinut silloin, kun oli tyttären lapsi hoidossa. Ajattelin juhlia nyt tänään kalsarikännien muodossa :)

Vierailija
6/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekis, mutta jonkun pitäs hakea mulle viiniä.. katotaan saanko houkuteltua. ;)

Vierailija
7/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sait sormuksista?

Vierailija
8/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää käyttää Alkoholia. Alkoholin terveyshaitat luulisi jo jokaisen tietävän.

Vierailija
9/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sait sormuksista?

160€ ja risat. Suurin osa meni ihan ruokaostoksiin yms. ja kaukolämpölaskuun. 

Ap

Vierailija
10/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytin viime viikonloppuna 51. En juhlinut silloin, kun oli tyttären lapsi hoidossa. Ajattelin juhlia nyt tänään kalsarikännien muodossa :)

Onnea näin jälkikäteen!

Ap

Vierailija
11/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää käyttää Alkoholia. Alkoholin terveyshaitat luulisi jo jokaisen tietävän.

Tutkimusten mukaan ne vähän älykkäämmät. Liika ymmärrys pitää turruttaa välillä.

Vierailija
12/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just avasin tölkin kaljaa. Prost! Pitää ensin kuitenkin vetäistä pienet että voi rentoutua paremmin.

Vierailija
13/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea aloittaja! Ja iloa ja valoa elämääsi eteenpäin. Saatan arvella mitä olet jo kokenut, ja mitä koet ja tunnet nyt. Mutta kun muistaa sen sen kaiken, niin osaa iloita nykyhetkestään ja eroamisestaan.

Vierailija
14/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea aloittaja! Ja iloa ja valoa elämääsi eteenpäin. Saatan arvella mitä olet jo kokenut, ja mitä koet ja tunnet nyt. Mutta kun muistaa sen sen kaiken, niin osaa iloita nykyhetkestään ja eroamisestaan.

Kiitos! Olen ollut melkoisissa pohjamudissa ja tehnyt työtä sen eteen, että selviän tästä. Ero ei ole edes ihan tuore, mutta arvet on niin syvät. Sormusten myynti oli yksi keino viedä prosessia eteenpäin.

Ap

Vierailija
15/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli tekis, mutta jonkun pitäs hakea mulle viiniä.. katotaan saanko houkuteltua. ;)

Miksi et hae itse?

Vierailija
16/16 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tässä katsonut Maxilta sarjaa The Institute. Hyvältä vaikuttaa ja samalla villasukka edistyy.

Ap