itsekäs poikaystävä
Minä(19) olen 5 lapsisen perheen vanhin lapsi, poikaystäväni (19) taas pienen perheen kuopus. Olemme olleet yhdessä nyt kaksi vuotta, eli yhteistä aikaa on tullut vietettyä jo jonkin verran. Viimeaikoina olen miettinyt enemmän poikaystäväni luonnetta ja käytöstä, sillä niissä ei aina ole kehuttavaa.
Suurin ongelma on itsekkyys. Itsekkyys näkyy siinä, miten ei ole valmis jakamaan omastaan esim minun kanssani. Hän ei anna minun tai muiden juoda tai syödä hänen ruokiaan eikö myöskään niitä tarjoa. Itselleni on opetettu jo pienestä olemaan kohtelias ja jakamaan, kuitenkin kohtuudella.
Seksielämässä ei ole kehuttavaa. Seksi tarkoittaa hänelle että hän ottaa takaapäin niin kauan että tulee. Minä en ole suhteen aikana tullut hänen eri toimistaan kuin 10 kertaa. Suuseksi on yksipuolista, koska hän pitää vastaanottamisesta mutta ei antamisesta. Itsekkyys näkyy siis tässäkin. Huomautin hänelle kerran minulle huonon seksin jälkeen että hän lopettaa siihen että hän itse tulee. Vastauksena sain että itse olin ehdottanut seksiä ja ollut päällä mikä ilmeisesti tarkoitti sitä että en ansaitse tulla. Tuon perusteella luulisi että ne 90% ajasta kun hän tekee aloitteen niin vain minä saisin tulla eikö hän.
En tiedä mitä tekisin hänen kanssaan. En ole varma kannattaako toista yrittää muuttaa vai ei. Sen kuitenkin tiedän että joskus kaukana tulevaisuudessa lasteni isä välittää perheestään yhtä paljon kuin itsestäänkin eikö ajattele vain itseään. Yritänkö siis pelastaa muuten hyvän suhteen vai tuleeko se edes onnistumaan?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet nyt vain on tosi huonoja sängyssä. Ehkä hän on kehityskelpoinen ja paranee iän myötä?
Ehkä, mutta se vaatii naista joka osaa käyttää tärkeintä seksitaitoaan, kykyä keskustella. Toimiva keskusteluyhteys on ainoa tie tyydyttävään parisuhteeseen.
Mun eka poikaystävä oli tosi hyvä sängyssä heti parin viikon (ahkeran) harjoittelun jälkeen! Ja oltiin molemmat yhtä kokemattomia teinejä :)
Kyllä häntä heti ensi hetkistä kiinnosti nimenomaan katsella ja kosketella pillua, eikä vain survoa munaa suuhun tai jalkojen väliin. Ei mene kokemattomuuden piikkiin jos poikaa tai miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta koskea toiseen, ei kiinnosta tuottaa nautintoa.
Sittemmin olen ihan tukevasti aikuisella iällä törmännyt kyllä pariin mieheen joita ei todellakaan kiinnosta naisen nautinto. Pyydettäessä vähän aikaa jaksavat murjottaen hieroa klitorista tai nivustaivetta tai vaikka vasenta häpyhuulta ja sitten yritys taas pukille. Ekaa tällaista itsekästä tunaria yritin opettaa, toisen kohdalla viisastuneena luovutin HETI. Jos miestä pitää erikseen pyytää katsomaan, koskemaan ja innostumaan niin siitä ei tule mitään. Jos ei vietti vie niin ei kyllä mikään avustajatädin hellä ohjeistuskaan :'D
Ei minuakaan pidä avustaa ja ohjeistaa kohti penistä tai miehen kehoa muutenkaan.
N34
Olet hänelle panopuu! Äkkiä vaihtoon🙀