Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsekäs poikaystävä

Vierailija
22.08.2025 |

Minä(19) olen 5 lapsisen perheen vanhin lapsi, poikaystäväni (19) taas pienen perheen kuopus. Olemme olleet yhdessä nyt kaksi vuotta, eli yhteistä aikaa on tullut vietettyä jo jonkin verran. Viimeaikoina olen miettinyt enemmän poikaystäväni luonnetta ja käytöstä, sillä niissä ei aina ole kehuttavaa. 

Suurin ongelma on itsekkyys. Itsekkyys näkyy siinä, miten ei ole valmis jakamaan omastaan esim minun kanssani. Hän ei anna minun tai muiden juoda tai syödä hänen ruokiaan eikö myöskään niitä tarjoa. Itselleni on opetettu jo pienestä olemaan kohtelias ja jakamaan, kuitenkin kohtuudella.

Seksielämässä ei ole kehuttavaa. Seksi tarkoittaa hänelle että hän ottaa takaapäin niin kauan että tulee. Minä en ole suhteen aikana tullut hänen eri toimistaan kuin 10 kertaa. Suuseksi on yksipuolista, koska hän pitää vastaanottamisesta mutta ei antamisesta. Itsekkyys näkyy siis tässäkin. Huomautin hänelle kerran minulle huonon seksin jälkeen että hän lopettaa siihen että hän itse tulee. Vastauksena sain että itse olin ehdottanut seksiä ja ollut päällä mikä ilmeisesti tarkoitti sitä että en ansaitse tulla. Tuon perusteella luulisi että ne 90% ajasta kun hän tekee aloitteen niin vain minä saisin tulla eikö hän. 

En tiedä mitä tekisin hänen kanssaan. En ole varma kannattaako toista yrittää muuttaa vai ei. Sen kuitenkin tiedän että joskus kaukana tulevaisuudessa lasteni isä välittää perheestään yhtä paljon kuin itsestäänkin eikö ajattele vain itseään. Yritänkö siis pelastaa muuten hyvän suhteen vai tuleeko se edes onnistumaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Onneksi oot nuori.

(oon muutes mies..)

Vierailija
2/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kovin vaativa kun et osaa vaatia seksissä edes sitä mistä nauttisit itse. Haarat kiinni vaan niin kauaksi aikaa kunnes se kakarasi oppii antamaan omastaan kumppanille. Tai sitten ero, kyllä parempia miehiä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan!

Vierailija
4/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei vaan pysty muuttamaan. Jätä hänet ja hommaa parempi. Onneksi olet nuori, Sulla on vielä hyvin aikaa.

Vierailija
5/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siellä Porvoossa.

Vierailija
6/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö se mies sitä seksiä harrastaa? 

Vierailija
7/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItäisi tietää mitä teet: Joko jäät sietämään tuota, tai sitten et siedä ja lopetat suhteen. 

Vierailija
8/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei anna minun tai muiden juoda tai syödä hänen ruokiaan?! Sitä spagettia tulisi syödä kuin sadussa Kaunotar ja Kulkuri? 

Vierailija
9/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet nyt vain on tosi huonoja sängyssä. Ehkä hän on kehityskelpoinen ja paranee iän myötä?

Vierailija
10/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet nyt vain on tosi huonoja sängyssä. Ehkä hän on kehityskelpoinen ja paranee iän myötä?

Ehkä, mutta se vaatii naista joka osaa käyttää tärkeintä seksitaitoaan, kykyä keskustella. Toimiva keskusteluyhteys on ainoa tie tyydyttävään parisuhteeseen. 

Vierailija
11/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet ap saamaan. Kyllä se onnistuu siellä Porvoossakin.

Vierailija
12/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavan suomalainen itsekäs, ja paneva mies. Hittoihin tuollainen!

Vierailija
13/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon. Onneksi oot nuori.

(oon muutes mies..)

Ja vaihdetaan, vaihdetaan, vaihdetaan, vaihdetaan ja vaihdetaan kunnes koettaa lopullinen katkeruus. 

Vierailija
14/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei vaan pysty muuttamaan. Jätä hänet ja hommaa parempi. Onneksi olet nuori, Sulla on vielä hyvin aikaa.

Kun ihminen täyttää 18v hän on valmis? Aikuisillakin on omat kehitysvaiheensa. Aikuistuminen on prosessi, jossa on kerroksia, vaiheita, levähdyskohtia ja suvantovaiheita. 

Vierailija
15/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen täyttää 18v hän on valmis? Aikuisillakin on omat kehitysvaiheensa. Aikuistuminen on prosessi, jossa on kerroksia, vaiheita, levähdyskohtia ja suvantovaiheita. 

Ihmiset eivät nouse yhdessä yössä seuraavalle tasolle täytettyään tietyn verran ikävuosia. Aikuiseksi kasvaminen aiheuttaa pettymyksiä, raivostuttaa ja pakottaa hyväksymään vähemmän mairittelevia ominaisuuksia muissa ja varsinkin itsessä. 

On typerää paheksua itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevaa nuorta siitä, etteivät he kohtaa onnistuneesti aikuisuuden haasteita esim ensinmäisissä parisuhteissa. Se on vähän kuin vastasyntyneen rankaisemiseen siitä, ettei tämä onnistu kierähtämään ympäri omin voimin. 

Kun vasta muodostaa minäkuvansa, erityisesti käsityksen siitä, mitä hän haluaa muiden tarpeita ja tunteita on tuolloin usein hankala ajatella.

Vierailija
16/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos joku haluaa aina vain vaikkapa murtaa toiselta luita, ei siihen pidä puuttua; kasvaahan ihminen........

Vierailija
17/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatus on se avain sana. Kummallisen uppo asia monelle. Haloo vanhemmat siellä kotisohvilla. Enkä nyt tietenkään tarkoita seksielämää, vaan toisen ihmisen huomioon ottamista. Alkeellisiinkin käytöstapoihin kuuluu tarjota omistaan muille. Johan tämä opetetaan pikku lapsille.

Olen kurkkuani myöden täynnä näitä minä minä ihmisiä, jotka eivät osaa edes keskustella normaalisti. Saatikka mitään muutakaan vastavuoroisuutta.

Vierailija
18/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*uppo outo

Vierailija
19/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät nouse yhdessä yössä seuraavalle tasolle täytettyään tietyn verran ikävuosia. Aikuiseksi kasvaminen aiheuttaa pettymyksiä, raivostuttaa ja pakottaa hyväksymään vähemmän mairittelevia ominaisuuksia muissa ja varsinkin itsessä. 

On typerää paheksua itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevaa nuorta siitä, etteivät he kohtaa onnistuneesti aikuisuuden haasteita esim ensinmäisissä parisuhteissa. Se on vähän kuin vastasyntyneen rankaisemiseen siitä, ettei tämä onnistu kierähtämään ymp

Miksi sen aina pitää olla nainen, joka kärsii "mieheksi kasvamisesta"?  Ei ne aikuisetkaan miehet mitään seksin antajia ole, useinkaan. Miehet vaativat naista burkhaan, kieltävät koulunkäynnin, osaltaan haluavat ympärileikata tyttöjä,  ja vaikka mitä. Miksi aina nainen saa kärsiä?

Vierailija
20/23 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana riittää kommenttina. Juokse!

Elämänkouluoppilas M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi