Mikä tuota Havaintoja parisuhteesta tyyppiä vaivaa?
Hänen postauksensa nousevat näkyvilleni aika ajoin.. olen huomannut että oikeastaan jokainen postaus liittyy siihen miten miesten pitäisi olla parempia.
Naisena koen sen aika surulliseksi, että miesten tapa päästä esille ja saada tykkäyksiä sekä ihailua somessa on typistetysti sellainen, että arvostele mahdollisimman paljon omaa sukupuoltasi niin menestyt. Pohdin onko tällä sivuston pitäjällä jotain traumaperäistä takana, että hän niin kovasti häpeää itseään. Jokaisessa tekstissä kehotetaan miehiä olemaan feminiinisempiä. Miksi? Ei feminiinisyys ole mikään tae hyvästä ihmisestä.
En voisi kuvitellakaan, että minä naisena perustaisin sometilin missä läksyttäisin jatkuvasti muita naisia. Antaisin neuvoja kuinka naisten tulee kohdella miehiä, kehuisin huomaamatta samalla tietysti itseäni loistavaksi ja poikkeukselliseksi naiseksi, kantaisin kaikki parisuhteen ongelmat meidän naisten niskaan. Koska eihän mielestäni miehet voi koskaan toimia väärin.
Ja samalla olisin itse eronnut ja säätänyt suhteissani mitä sattuu!
Kuvitelkaa millaisen vastaanoton tilini saisi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin pick me- boy
Varmaan näin. Mutta vaikea kuvitella että kukaan pick me girl joutuisi vastaavan maalituksen ja ilmiantohyökkäyksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkkinen on aika limainen tyyppi.
Hän tietää että valtaosa hänen yleisöstään on naisia, joten hän häpeilemättä syyttää lähtökohtaisesti miehiä kaikesta.
No on niitä vastaavia naisiakin. Esimerkiksi Ukkola, tosin konservatiivinaiset hän hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee myös jatkuvasti jostain syystä fiidiin hänen päivityksiään.
Mitä tarkoittaa? Kertokaa.
Miksi? Ostaako hän näkyvyyttä?
Ihan tavallinen Metan mainostyökalu, maksat siitä että sun julkaisut näkyy. Etenkin vaalien alla moni ehdokas käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivustonsa on nyt Facebookin toimesta ainakin väliaikaisesti suljettu. Hyvin mahdollista että lopullisesti.
Tuskin lopullisesti, mikä olisi peruste? Sivusto on otettu maalituksen kohteeksi, mitään kiellettyä siellä ei ole ollut.
Sivusto oli pitkään vihamielisen käytöksen ja eri mieltä olevien maalittamisen tyyssija.
Bloggari haki sivustonsa kautta validointia todella rumille teoilleen entisiä puolisoitaan kohtaan.
Todella vihamielinen tyyppi. Mullekin niitä postauksia jostain syytä tulee näkyviin vaikka en seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Todella vihamielinen tyyppi. Mullekin niitä postauksia jostain syytä tulee näkyviin vaikka en seuraa.
Vihamielinen käytös on Facebookin yhteisönormien vastaista. Hyvä että siihen puututtiin tuon alustan toimesta.
Mitä tarkoittaa? Kertokaa.