Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atria voi-tilli grilliperunat

Vierailija
22.08.2025 |

Ihan täydellisiä. T. Valis 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita olisi helppo tehdä itsekin.

Vierailija
2/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kehunut niitä, itse en ole vielä maistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita olisi helppo tehdä itsekin.

Varmasti. ap

Vierailija
4/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kovin kalliita. 500g on 3,99€.ap

Vierailija
5/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut noita joskus kun olen löytänyt noita punalaputettuina. Jokin tuossa tökkii, on ihme mössöä, maistuu teolliselle ja tuota on todella vaikea saada kunnolla kuumaksi. Jos ei ole kunnolla kuumaa niin on vähän ällöttävää. Tuote maistuu aika paljon ihan tavalliselle keitinperunalle. Lisäksi noista valuu helposti nestettä, joka sotkee kauppakassin ja muut tavarat. Tuo pakkaus pitäisi siis laittaa omaan hedelmä/vihannepussiin ennen kun tuon voi laittaa kauppakassiin.

Vierailija
6/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut noita joskus kun olen löytänyt noita punalaputettuina. Jokin tuossa tökkii, on ihme mössöä, maistuu teolliselle ja tuota on todella vaikea saada kunnolla kuumaksi. Jos ei ole kunnolla kuumaa niin on vähän ällöttävää. Tuote maistuu aika paljon ihan tavalliselle keitinperunalle. Lisäksi noista valuu helposti nestettä, joka sotkee kauppakassin ja muut tavarat. Tuo pakkaus pitäisi siis laittaa omaan hedelmä/vihannepussiin ennen kun tuon voi laittaa kauppakassiin.

Minä ja mies kyllä tykätään.ap

Vierailija
7/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä valitat aina rahapulaa ja silti ostat kaupasta jatkuvasti kalliita eineksiä, etkä jaksa itse tehdä kunnollista kotiruokaa vaikka olet kotona päivät pitkät. Tolla 4€ 500g valmisperunoita olisit ostanut 4kg perunoita ja voinut tehdä ne itse.

Vierailija
8/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä valitat aina rahapulaa ja silti ostat kaupasta jatkuvasti kalliita eineksiä, etkä jaksa itse tehdä kunnollista kotiruokaa vaikka olet kotona päivät pitkät. Tolla 4€ 500g valmisperunoita olisit ostanut 4kg perunoita ja voinut tehdä ne itse.

Arvasin että hermostut. Naurattaa.ap

Vierailija
9/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän hekotat. Eipä yllätä.

Vierailija
10/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän hekotat. Eipä yllätä.

Ihan turhaan hermostut. Useastihan mä laitan ruuan ihan itse. Ei noita joka päivä syödä.ap

Vierailija
11/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä perunalla hintaa kylliksi 😁

Vierailija
12/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli melkein 8 euroa/kilo. On kallista pottua. Just ostin kilon alle eurolla.

Vierailija
13/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella avuton jos ei tuollaista pysty itse saamaan aikaiseksi vaan pitää ostaa kallis valmiina tehty. Ei hitto teitä. 

Vierailija
14/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, ettei mitään valmista saisi koskaan ostaa, kun on vaan kotona. Varmaan pitäisi itse kasvattaa perunatkin, kuten entisessä elämässä tein.ap

Vierailija
15/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö Atrian tuotteita, koska maistuvat yksinkertaisesti pahalta. Snellmanilta ja Kokkikartanolta löytyy paremman makuisia vastaavia. Makkaraksi HK:n Sinistä, jos makkararuokaa tekee. Yritän ostaa paikallista ja lähituotteita mutta Atrian tuotteet eivät vain maistu.

Vierailija
16/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta?

Vierailija
17/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta?

Miksi tuollaisia kaupassa myydään, jos ei niitä saisi koskaan ostaa?ap

Vierailija
18/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se, ettei mitään valmista saisi koskaan ostaa, kun on vaan kotona. Varmaan pitäisi itse kasvattaa perunatkin, kuten entisessä elämässä tein.ap

Niinhän sä voisit tehdä. Teillähän on siinä oma piha, jossa voisit kasvattaa yhtä sun toista. Patalaiska kun olet, niin ethän sä mitään saa aikaiseksi, paitsi palstalla vänisemistä 7.00- 23.00 joka helvetin päivä.

Vierailija
19/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä kallis hinta tillille ja voille tulee kun perunan kilohinta on noin 1€ vaihdellen lajikkeesta ja kaupasta.

Vierailija
20/63 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä voisit tehdä. Teillähän on siinä oma piha, jossa voisit kasvattaa yhtä sun toista. Patalaiska kun olet, niin ethän sä mitään saa aikaiseksi, paitsi palstalla vänisemistä 7.00- 23.00 joka helvetin päivä.

Kyllähän mä nyt jotain teen. Mutta aina toki pitää haukkua.ap