Atria voi-tilli grilliperunat
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä valitat aina rahapulaa ja silti ostat kaupasta jatkuvasti kalliita eineksiä, etkä jaksa itse tehdä kunnollista kotiruokaa vaikka olet kotona päivät pitkät. Tolla 4€ 500g valmisperunoita olisit ostanut 4kg perunoita ja voinut tehdä ne itse.
Arvasin että hermostut. Naurattaa.ap
Elämänhallinta?
Miksi tuollaisia kaupassa myydään, jos ei niitä saisi koskaan ostaa?ap
Tiedän, että sulle on täysin vieras käsite kiireiset uraihmiset, jotka pitkän työpäivän jälkeen kiirehtivät kauppaan ja ostavat jotain nopeaa puolivalmista, koska eivät ehdi/jaksa alkaa ruokaa alusta asti tekemään. Tuskin niitä on köyhille kotona työttömänä oleville suunniteltu, n
Mä en ole työtön. En saa yhtään mitään muuta tukia valtiolta kuin lapsilisän ja se loppuu parin kuukauden päästä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä valitat aina rahapulaa ja silti ostat kaupasta jatkuvasti kalliita eineksiä, etkä jaksa itse tehdä kunnollista kotiruokaa vaikka olet kotona päivät pitkät. Tolla 4€ 500g valmisperunoita olisit ostanut 4kg perunoita ja voinut tehdä ne itse.
Elämänhallinta?
Tiedän, että sulle on täysin vieras käsite kiireiset uraihmiset, jotka pitkän työpäivän jälkeen kiirehtivät kauppaan ja ostavat jotain nopeaa puolivalmista, koska eivät ehdi/jaksa alkaa ruokaa alusta asti tekemään. Tuskin niitä on kö
Muista sitten taas huomenna toi, että sä et ole työtön 😂
Vierailija kirjoitti:
Noita olisi helppo tehdä itsekin.
Kaikkiin ketjuihin joissa puhutaan valmis- tai ravintolaruuista tulee aina joku sinun kaltaisesi torspo länkyttämään itse tekemisestä. Mikä ***** teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella avuton jos ei tuollaista pysty itse saamaan aikaiseksi vaan pitää ostaa kallis valmiina tehty. Ei hitto teitä.
Ja siinä toinen torspo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että sulle on täysin vieras käsite kiireiset uraihmiset, jotka pitkän työpäivän jälkeen kiirehtivät kauppaan ja ostavat jotain nopeaa puolivalmista, koska eivät ehdi/jaksa alkaa ruokaa alusta asti tekemään. Tuskin niitä on köyhille kotona työttömänä oleville suunniteltu, n
Niitä saa syödä kuka vaan.
t : eri
En tunne tuota aloituksen tuotetta. Itse on tänä kesänä innostunut maustamaan keitetyt perunat voilla ja sipulisilpulla. Sipuli pehmenee ihanaksi siellä kattilassa kuumien perunoiden päällä ja voi sulaa sinne sekaan. Siis ensin keitän perunat, kaadan veden pois, sitten maustan. On ihan täydellistä.
Ostan aina punalaputettuina, kesäkaudella taitaa vain olla myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes kovin kalliita. 500g on 3,99€.ap
Kova on kilohinta maustetuille perunoille
AP, miten se hirvenliharuoka onnistui , mitä teit ?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on maistunut. Olen tehnyt hirven jauhelihasta lasagnea, sitten hirvenjauhelihakastiketta ja joskus hirvenlihapullia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta?
Mnäkin ostan aina jos huomaan grilliperunat vaikka on aikaa ja olen eläkkeellä. Teen enimmäkseen itse ruuan mutta vaihtelu virkistää. Kyllä jokainen voi ostaa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on maistunut. Olen tehnyt hirven jauhelihasta lasagnea, sitten hirvenjauhelihakastiketta ja joskus hirvenlihapullia.ap
Hyvä, hirvenliha on hyvää ja arvokasta.
Vierailija
Kas, Valis kerrankin myöntää että saa hupia näistä höpinöistään.
Ja tekee ihan ärsyttääkseen typeriä aloituksiaan. Usein monia aloituksia ihan samoista asioista, uusia ketjuja vaikka vanhoihinkin voisi jatkaa.
Näistä perunoistakin on jo ketju, mutta uusihan niistäkin piti tehdä!
Outo tyyppi, ei kannata ottaa ihan tosissaan.
Ja pitäisi laihduttaa...Kun kulkeminen on niiiiin hankalaa ja ne muutkin sairaudet.
Sitten valittaa täällä, kun mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisi laihduttaa...Kun kulkeminen on niiiiin hankalaa ja ne muutkin sairaudet.
Sitten valittaa täällä, kun mikään ei muutu.
Niin pitäisi laihduttaa. Ei vaan huvita.ap
No "yllätys"! Jatka vaan valittamista, se onkin ainoa asia mikä huvittaa...
Vierailija kirjoitti:
No "yllätys"! Jatka vaan valittamista, se onkin ainoa asia mikä huvittaa...
En mä nytkään valittanut. Ketjun aihe on Atrian voi-tilliperunat. Eikä se ole valittamista.ap
Tiedän, että sulle on täysin vieras käsite kiireiset uraihmiset, jotka pitkän työpäivän jälkeen kiirehtivät kauppaan ja ostavat jotain nopeaa puolivalmista, koska eivät ehdi/jaksa alkaa ruokaa alusta asti tekemään. Tuskin niitä on köyhille kotona työttömänä oleville suunniteltu, niillähän on aikaa tehdä itse ruokaa.