Onko mitään turhempaa kuin musiikin kuuntelu ja elokuvien katselu?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikesta aina olla jotain hyötyä?
Itseasiassa pitää. Ei ihminen tee mitään, mikä ei häntä hyödyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllähän se jotain kertoo ettei uskalla kohdata omia ajatuksiaan
samoin jatkuva netissä roikkuminen kuiten vauvalauta
Täh? Musiikkin kuuntelu ja elokuvien katselu voi joskus auttaa tunteiden käsittelyssä hyvinkin paljon.
Nimenomaan elokuvissa käsitellään monesti tosi syvällisiäkin aiheita. Herättää monesti ajatuksia. Tietenkin jos tuijottaa vain uusia räjähdepommi-elokuvia tai supersankari-elokuvia niin asia on toki eri.
Musiikki josta pidän on ollut aina tärkeää. Elokuvat tuovat elämään sisältöä ja vaihtelua. Viikossa ehdin katsoa yleensä ehkä yhden leffan. Tästä syystä olen kranttu/valikoiva, mitään huonoa elokuvaa en katso, vaan jätän sen vaikka kesken.
Urheilun katsominen?
Toki ajatus siitä että ihmisen pitäisi käyttää kaikki aikansa johonkin tuottavaan tai hyödylliseen on epärealistinen.
Vierailija kirjoitti:
Puppailu
Näinhän se menee 👴🏻💖🥩
Kirjojen lukeminen on tyhmempää sillä niissä tutustuu ainoastaan yhden ihmisen mielipiteeseen, musiikki on käytännössä, kuten leffatkin, useiden ihmisten lopputulos.
Joskus on vain kiva olla hyödytön
Ei huolet paina
Ei rasitu polla
Antaudu sinäkin suosiolla
Taikka anna meidän olla
Miksi elämän pitäisi olla pelkkää suorittamista ja kaikesta tekemisestä pitäisi olla jotain hyötyä, miksei voi vain olla ja tehdä turhia asioita, jotkut katsoo elokuvia ja toiset urheilua, ihan yhtä hyödyttömiä harrastuksia kumpikin, ei penkkiurheilijan kunto nouse vain katsomalla.
Musiikin kuuntelussa parhaita juttuja on Frisson efekti. Voi tulla kun kuulee uuden hyvän biisin tai jonkun vanhan hyvän kappaleen. Satunnaista hyvää fiilistä.
Katson paljon Hallmark-elokuvia ha kuuntelen Behmiä, ihania!
Musiikin kuuntelu on varmaan aika monelle todellinen henkireikä. Onneksi ei tarvitse kuunnella vapaa-ajallaan, jos ei halua.
On, Kokoomuksen äänestäminen. Se ei ole pelkästään turhaa, vaan myös vahingollista.
Kyllä niilläkin on aikansa ja paikkansa. Itse kuuntelen juoksulenkillä tsemppi musiikkia ja rankan viikon päätteeksi saatamme katsoa jonkun hyvän leffan. Kirjoja kuuntelen myös lenkillä tai mökki puuhasteluissa, jos olen yksin. Kerran vuodessa joku konsertti / festarit. Jos on oikein kehuttu teatteriesitys, niin saatan ostaa liput. Kulttuuriin käytän aikaani vain vähän.
Mökkeily, liikkuminen ja kokkailu ovat sydäntä lähellä, ei niinkään ihmispaljoudet tai sohvalla löhöily. Työviikko ja perhe - niin eipä paljon aikaa jää kulttuurille, mutta minulle tämä riittää.
Nyt lenkkitossut jalkaan ja musiikkia korviin.
On vauva palstailu vielä turhempaa.
Musiikin kuuntelu on tyhmää, kirjojen lukeminen on tyhmää, elokuvien katsominen on tyhmää, kahvilassa käynti on tyhmää. Hei apua mixxen löydä naista oon tosi tavallinen ja mulla on työpaikka ja AUTO!
On olemassa turhempaakin. Nimittäin nämä palstahullun jatkuvat aloitukset.
Ota lääkkeesi tai hyppää kaivoon.
🎵 Mitä rajoittuneempi ja yksipiippuisempi ihminen on, sitä harvemmat asiat häntä kiinnostavat 🎶
....kannattaako omia rajoitteitaan julkituoda?
On, esim. vauvapalstailu ja kaikenmaailman videoiden katselu netissä. Järkyttäviä aikavarkaita.
Musiikki rauhoittaa ja viihdyttää, se pitää ihmisen tasapainossa ja auttaa vaikeissa tilanteissa, poistaa alakuloa ja saattaa näin estää masennusta. Kokeile sinäkin.
No mutta Riikkako se siellä sössöttää?