Jussi Halla-aho arvostelee Sanna Marinia uudessa kirjassaan kärkkäin sanakääntein
Sanoo mm. että Sanna on ikääntynyt teinityttö, joka on elänyt liian kauan feministikuplassa eikä ole tottunut siihen, että kukaan sanoo hänelle vastaan. Lisäksi Jussin mukaan Sannalta puuttuu kokonaan itsekritiikki ja hänellä oli tapana kiukutella, tiuskia ja käyttäytyä huonosti niin omia kuin vieraita kohtaan. Kaikki ulkoa tullut itseensä kohdistuva kritiikki oli Sannan mielestä naisvihaa.
Kommentit (717)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina työporukasta löytyy kusipäitä ja Marin oli selvästi tällainen. Niin moni hänen kanssaan työskennellyt on sanonut samaa mitä Jussi
Tämä tulee vielä monet kerrat esille, kun muut nykyisin politiikassa mukana olevat julkaisevat muistelmiaan sitten aikanaan.
Kuinka kokenut konkari Matti Vanhanen sitten muisteli Marinia erittäin positiiviseen sävyyn?
On syönyt liikaa uuniperunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariini, narsku
Pätevyytesi tehdä diagnooseja?
Oikeinkirjoituksessasi on puutteita.
Håmå
Ei sun olisi tarvinnut tätä tietoa itsestäsi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite petti muijaansa avioliitossa ja teki sen raskaaksi. Paraskin puhuja.
Ei se Sannan luonteenpiirteitä muuta miksikään. Tarvittiin Halla-aho kertomaan ettei keisarilla ole vaatteita.
Sanna Marin ei ole ikinä missään sanonut olevansa pyhimys. Politiikassa pelataan kovaa johtopaikoilla. Rapatessa roiskuu ja aina johonkuhun sattuu. Ei eduskunta ole mikään meditaatiokerho.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä otti persuilla voimille, että nuori nainen oli johtotehtävissä, ja sai julkisuutta ja arvostusta maailmalla. Loppuukohan tämä ulina ja uhriutuminen koskaan?
Loppuu sitten kun intersektionaalinen feminismi haudataan historiaan muiden toimimattomien sosialististen kokeilujen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MutkuSanna. Persujen harvoja puolustuksia.
Persukortti. Vassarien ainoita argumentteja.
Vassarikortti. Persujen ainoa argumentti.
Jussilla on kyllä sana hallussa. Ikääntyvä teinityttö syntyi jäädäkseen ihmisten mieliin.
Vierailija kirjoitti:
Persut sekoilee. Ei yllätä kun aivokapasiteetti on mitä on.
Halla-aho on tohtori, Purra maisteri. Mihin tutkintoon sinun aivokapasiteettisi on yltänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin hoiti hienosti vaikean koronapandemian ajan ja vei Suomen Natoon. Mitä Halla-aho on tehnyt, muuta kuin lapsia?
Marin kysyttäessä Suomen liittymisestä Natoon: "Ei minun vahtivuorollani."
Ja tuossa vaiheessa Niinistö juoksi jo ympäri maailmaa selvittämässä tultaisiinko Suomen Natojäsenyyttä puoltamaan.
Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on tohtori, Purra maisteri. Mihin tutkintoon sinun aivokapasiteettisi on yltänyt?
Onko ne palstalla?
Minä olen huomannut täällä vain joko Teboililla tai persujen trollitehtaassa kokoontuvia persutrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin hoiti hienosti vaikean koronapandemian ajan ja vei Suomen Natoon. Mitä Halla-aho on tehnyt, muuta kuin lapsia?
Jos totta puhutaan niin se koronasekoilu meni aivan farssiksi.
Kansan eristäminen Etelä-Suomeen poliisiketjulla ja raskaitten sanktioiden uhalla oli leirittämistä ja puhdasta laittomuutta, fasismia.
Sen päätti hallitus, ei yksi ihminen.
Enemmistöhallitus josta PM vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yli-ikäistä pissistä voi yli-ikäiseksi pissikseksi sanoa.
Kun Jussilla on pidätysongelmia, niin niihinkin löytyy ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa vaiheessa Niinistö juoksi jo ympäri maailmaa selvittämässä tultaisiinko Suomen Natojäsenyyttä puoltamaan.
Ei Marin sanonut missään vaiheessa, että ei minun vahtivuorollani.
Tuo on persuiigorien jakamaa valetta.
Täähän on ihan selvä, että Jussilla on ollut ongelmia naisten kanssa. Eikö sen 8 vuotta kestänyt salasuhde johtanut vastentahtoiseen isyyteen?
Sen asperger-aivot on jumiutuneet tiettyyn asentoon, jossa naisilla ei ole arvostusta.
Eikä Marinin henkilökultti kritiikki ole uskottavaa ihmiseltä, jonka seuraajat kutsuvat Jussia nimellä mestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne palstalla?
Minä olen huomannut täällä vain joko Teboililla tai persujen trollitehtaassa kokoontuvia persutrolleja.
Punikki omiasi on täällä kommentoimasta pilvin pimein aamusta iltaan persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne palstalla?
Suomen ainoa oikea trollitehdas on yle.
Vierailija kirjoitti:
Jussi on outo ja oikeudessa tuomittu tyyppi. Ja tietenkin puhuu pahaa poliittisesta vastustajastaan.
Eihän Sanna ole mikään poliittinen vastustaja enää. Pelkkä wefin palkkioista nauttiva maansa syöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Marin sanonut missään vaiheessa, että ei minun vahtivuorollani.
Tuo on persuiigorien jakamaa valetta.
Kyllä sanoi,ettei minun vahti vuorolla näin sitä nyt muutetaan taas VASEMMISTOLAISEKSI VALHEEKSI.
Mitä fantasiointia tämä on? Marin tekee miljoonatulosta omalla työllään eikä loisi toisten verorahoilla eduskunnassa kuten Hallis ja muut luuserikaverinsa