Jussi Halla-aho arvostelee Sanna Marinia uudessa kirjassaan kärkkäin sanakääntein
Sanoo mm. että Sanna on ikääntynyt teinityttö, joka on elänyt liian kauan feministikuplassa eikä ole tottunut siihen, että kukaan sanoo hänelle vastaan. Lisäksi Jussin mukaan Sannalta puuttuu kokonaan itsekritiikki ja hänellä oli tapana kiukutella, tiuskia ja käyttäytyä huonosti niin omia kuin vieraita kohtaan. Kaikki ulkoa tullut itseensä kohdistuva kritiikki oli Sannan mielestä naisvihaa.
Kommentit (717)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen katosi viesti:
-Euroopan komission tuoreen ennusteen mukaan Suomen talous on saamassa elpymisen merkkejä kahden taantumavuoden jälkeen. Bruttokansantuotteen (BKT) odotetaan kasvavan 1,0 % vuonna 2025 ja 1,3 % vuonna 2026. Työttömyysaste on ennusteen mukaan korkealla, mutta laskusuunnassa ja inflaatio pysyy maltillisena alle kahdessa prosentissa.
Vassarin räkälaukkuun? :D
Sinnehän se meni. Mikään ei satuta vassaria niin paljon kuin totuus. Poistettavahan se on, että voi tyytyväisin mielin kellua kuplassaan. Sairasta sakkia.
Itse olet sairas kun et osaa muuta kuin haukkua muita ihmisiä, voisit välillä vilkaista peiliin.
Osui ja upposi? :) Vo
Voimia sinä tarvitset räkänokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite petti muijaansa avioliitossa ja teki sen raskaaksi. Paraskin puhuja.
Pisti vielä naisen syyksi.
Sellainen se Mestariuhriutuja on. Hänhän toki oli tuon homman suurin kärsijä, meni yöunetkin. Voi jumaliste mikä pelle.
Persuja vitu*taa kun Marin oli pääministerinä paskamaiseen aikaan ja pärjäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin hoiti hienosti vaikean koronapandemian ajan ja vei Suomen Natoon. Mitä Halla-aho on tehnyt, muuta kuin lapsia?
Ei Sanna Suomea Natoon vienyt. Sattui vaan olemaan pääministerinä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan.
Koko Sanna oli Sattumapääministeri,eikö olekin somaa,Sannulia et voinut PM:n virkaan äänestää,useimmiten suurimman puolueen puheenjohtaja,sattumaa ei voi äänestää ei ollut kansan vaan DEMAREIDEN päättämä
Oletko tosiaan noin tietämätön? Kansa ei valitse pääministeriä.
Ei niin DEMARIT SANNULISTA TEKI PM.N ja se virhe tuli jäätävän kalliiksi🤪 bussikuskikin olisi tullut halvemmaksi,samaan suuntaan REILUSTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin hoiti hienosti vaikean koronapandemian ajan ja vei Suomen Natoon. Mitä Halla-aho on tehnyt, muuta kuin lapsia?
Ei Sanna Suomea Natoon vienyt. Sattui vaan olemaan pääministerinä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan.
Koko Sanna oli Sattumapääministeri,eikö olekin somaa,Sannulia et voinut PM:n virkaan äänestää,useimmiten suurimman puolueen puheenjohtaja,sattumaa ei voi äänestää ei ollut kansan vaan DEMAREIDEN päättämä
Oletko tosiaan noin tietämätön? Kansa ei valitse pääministeriä.
Ei niin DEMARIT SANNULISTA TEKI PM.N ja se virhe tuli jäätävän kalliiksi🤪 bussikuskikin olisi tullut halvemmaksi,samaan suuntaan REILUSTI.
Sun kannattas laittaa jo korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on mitä joku persu ajattelee kenestäkään???
Nähtävästi on jo 30 sivun verran.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen kuullut valtionhallinnon virkamiehiltä. Jopa ne, jotka ei kokoomuksesta tykkää, on sanonut, että nyt on parempi ilmapiiri.
Joo, ei se korona-aika kovin hubaa tainnut olla virkakunnallekaan.
Tajusin nyt mikä itseäni ärsytti Marinissa ja Saarikossa.
Epäaitous.
Siksi olen koko ajan ihmetellyt tuota henkilökulttia.
Miten epäaitous voi vedota noin syvästi ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite petti muijaansa avioliitossa ja teki sen raskaaksi. Paraskin puhuja.
Eikös Sannallakin ollut uusi suhde jo avioliiton aikana?
Kahdeksan vuotta sen aikana? Ja valehteliko hän saaneensa lapsen toisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Epäaitous.
Henkilökulttia? Mestari, joka on aina ollut oikeassa KAIKESTA?
Ouuuuukei.
Vierailija kirjoitti:
Koronapandemian osalta olisi voinut hoitaa tehtävänsä ja natoa vastusti: minun aikanani ei natoon sanoi Marin mutta joutui syömään sanansa kun enemmistö kansasta ja edustajista kääntyi toiselle kannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapandemian osalta olisi voinut hoitaa tehtävänsä ja natoa vastusti: minun aikanani ei natoon sanoi Marin mutta joutui syömään sanansa kun enemmistö kansasta ja edustajista kääntyi toiselle kannalle.
Niin. Se taisi olla oikein järkevää. Niin teki suurin osa suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yks hailee. Kaikkihan niillä nuraa...
Vierailija kirjoitti:
Ja se että pärjää edelleen ja vetää moninkertaisesti palkaa jos pönöttäisi eduskunnassa tuommoisen hallituksen kanssa. Elämässä on edistyttävä. Olen kaikkinensa iloinen Marinista maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Epäaitous.
Itke ihan vapaasti, Se on VAIN sinun aivoitus.
Vierailija kirjoitti:
Halla-laho arvosteli kirjassaan kärkkäästi useaa muutakin henkilöä, samanmielinen Purra taisi olla ainoa joka on halla-lahon mukaan aivan ihana. Onhan tuo noloa. Halla-lahon toiminnasta paistaa läpi kateus ja viha.
Eikä moukka ymmärrä että tuommosella pilaa viimeisenkin maineensa ja tuon kirjan. Hänen sanomisilleen haeakatkin nauraa.😝😝😝😝😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se että pärjää edelleen ja vetää moninkertaisesti palkaa jos pönöttäisi eduskunnassa tuommoisen hallituksen kanssa. Elämässä on edistyttävä. Olen kaikkinensa iloinen Marinista maailmalla.
Marin ei myöskään arvostele muita halla-lahon tapaan. Oman itsen pönkitys entisiä ja nykyisiä kollegoita haukkumalla antaa äärimmäisen typerän kuvan ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin ei myöskään arvostele muita halla-lahon tapaan. Oman itsen pönkitys entisiä ja nykyisiä kollegoita haukkumalla antaa äärimmäisen typerän kuvan ihmisestä.
Väyrysvibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kauppa tuli surkeaksi vain silloin kun Marinin hallitus töpeksi sen myynnin. Ei ole ostajan vika jos myyjä myy vuosien päästä lähes ilmaiseksi, eikä ymmärrä eriyittää toimintoja.
Suurin ongelma oli, että Marin joukkoinen ei ollut vähääkään kiinnostunut suomalaisyhtiöistä ja talousasioista.
Marin oli sattumapääministeri. Rinne oli valinnut näyttävän, edustavan joukon varapuheenjohtajia. Mutta kävi vahinko ja Rinne joutui väistymään. Otettiin demaripakasta seuraava, joka sattui olemaan Marin. Ikävää, ettei kyennyt sanomaan EI. Eikä kukaan muukaan.
Miksei hallitus voisi muodostua maan parhaista asiantuntijajohtajista? Tasaisesti edustettuna eri alat.
Marinin hallituksessa ei ollut yhtään insinööriä eikä ekonomia. Eihän maata voi näin johtaa?!!!