Nännit näkyy läpi, ok?
Paidan läpi näkyvät kohoumat siis, julkisella paikalla. Gallup tähän ja nyt naisilta :)
Kommentit (48)
En halua että näkyvät. Asettanut pienet palat emmentaalia nännien päällä, sulaan ruuminlämmösta ja on tuoksunsa puolusta täysin huomaamaton. Näin saan isot valtavan upeat tasaiset rinnat.
Olen bi, siis nainen ja kyllä toisen naisen nännit saa mun ajatuksen laukkaamaan.
Yhdellä tyttöystävälläni oli kerran ohut, vartalonmyötäinen paita, jonka läpi nännit ja nännipihat kuulsivat selvästi, kun hän puki sen ylleen ilman liivejä. Siitä paidasta oli paljon iloa meille. Hänen mukaansa kangas tuntui ihanalta hänen rinnoillaan jo ilman kosketustakin. Oli upeaa hivellä ja hyväillä hänen tissejään paidan läpi oikein pitkään, kunnes hän oikein kiemurteli halusta ja janosi kosketusta myös alapäähänsä. Joskus olin riisumatta hänen paitaansa aivan loppumetreille asti, ja kun lopulta nostin sen hänen tissiensä päälle ja otin hänen nännejään suuhun, hän sai aivan välittömästi orgasmin.
Bikinien läpi nöpöttävät nännit on niin kiva katsella. Harmi kun rantakelit on ohi, mutta Selviytyjät Suomessa näkee luonnollisessa touhussa.
Miksi on hankalaa löytää kaupoista rintaliivejä, joissa ei oisi jäätäviä toppauksia?