Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännit näkyy läpi, ok?

Vierailija
21.08.2025 |

Paidan läpi näkyvät kohoumat siis, julkisella paikalla. Gallup tähän ja nyt naisilta :)

Nännierektion näkyminen vaatteen läpi

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset peittää kaikki mikä heillä olisi näytettävää. Maailmalla naiset taas toimii toisin, korostavat ja pukeutuvat näyttävästi, ei peittäen. Olis meillä opittavaa. Käykää vaikka ruotsissa katsomassa, ei tarvii mennä kauemmaksi.

Vierailija
22/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin asiasta hysteerinen, koska mun on musta liian alhaalla. Toivoin, että olisivat kivasti keskellä. Nykyään en enää välitä.

"...mun on musta liian alhaalla."  😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peitellä nännejä. En ymmärrä.

Vierailija
24/48 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä nöpötti nännit lähes aina pystyssä. Oli vielä sellaiset tummat, että kuulsi hyvin läpi jos oli valkoinen paita. Usein kun oltiin jossain urheiluhommissa hänellä oli pelkkä urheilu T paita päällään niin kyllä törrötti selvästi läpi kankaasta.  

Vierailija
25/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vinted.fi/member/161614674'

Myyjä: katsokaa mulla on nännilävistys...

Vierailija
26/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy, enää en jaksa peittääkään kun en muutenkaan tarkoituksella esittele. Mut on vaan lähes aina kovat.

Vierailija
27/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ovat niin isot että eipä noita juuri pysty peittelemään. Paitojen läpikin sina törröttävät.

Vierailija
28/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkät nännit ja ne kovettuvat helposti. 

Joskus urheillessa tämä on häirinnyt, kun tuntuu että salilla tulee katseita, mutta muuten nöpötys ei itseä haittaa, ne katseetkaan.

Vierailija
29/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Very OK!

Vierailija
30/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kivaa,kun itse haluaa.

Joskus jätän rintsikat kotiin ja laitan tahallani kireän topin päälle. Miehiltä tulee kyllä katseita;).

Mistä vaan löytyisi mies,joka kiihottuu siitä että nainen tekee noin ja kiihottuu itsekin,kehuu ja haluaa ottaa mut kovasti kotona?

Kaikki miehet on niin tylsiä. Ja ei mielikuvitusta usein. Toinen on stringien kuultaminen kireiden leggareiden läpi;)! 

Nämä ei tietysti töissä, vaan vapaalla.

Vierailija
31/48 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jätän rintsikat kotiin ja laitan tahallani kireän topin päälle. Miehiltä tulee kyllä katseita;).

Mistä vaan löytyisi mies,joka kiihottuu siitä että nainen tekee noin ja kiihottuu itsekin,kehuu ja haluaa ottaa mut kovasti kotona?

Kaikki miehet on niin tylsiä. Ja ei mielikuvitusta usein. Toinen on stringien kuultaminen kireiden leggareiden läpi;)! 

Nimenomaan töissä, varsinkin asiakaspalvelun tehtävissä. 

Vierailija
32/48 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset peittää kaikki mikä heillä olisi näytettävää. Maailmalla naiset taas toimii toisin, korostavat ja pukeutuvat näyttävästi, ei peittäen. Olis meillä opittavaa. Käykää vaikka ruotsissa katsomassa, ei tarvii mennä kauemmaksi.

Ah, Tukholma-look!

Vierailija
33/48 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin OK!

No ei ole mikään ok

T: Kari67

Vierailija
34/48 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vinted.fi/items/9638562025-gul-turtlnemck-med-korte-aermer

https://www.vinted.fi/member/222307085

Miksi suomineidot eivät osaa samaa.. ovatko liian häveliäitä?

Vierailija
35/48 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kun OK.

Vierailija
36/48 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät Suomessa nännit näkyy kivasti läpi

Vierailija
37/48 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika terhakkaat ja ulkonevat pitkät nännit jo tosi nuorena. Niiden piilottelu alkoi siitä, kun pari kertaa pojat (oltiin jotain 14-15v) pilkkasi minua, tai ainakin niin silloin ajattelin kun ne saivat huomiota, kun ne sattui joskua erottumaan puseron läpi. Sen jälkeen olen aina varmistanut, ettei ne näy vahingossakaan. Olen mm. teipannut ne lyttyyn ellei liivit ole todella paksut. Ilm. Tämän piilottelua takia ne ovat kääntyneet vinoon, koska aina ovat "lytyssä". Nykyisin (olen 50v) häpeän niitä vieläkin enemmän, koska ne osoittavat vinoon. :(

No, imetys ainakin onnistui todella helposti. :)

Vierailija
38/48 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies otti kilarit jos nännit erottui kohoumina paidan alta, julkisissa paikoilla. "Pitääkö houkutella muita miehiä" Kai sen itsetunto ei kestänyt mun naisellisuutta?  Myöskään leggareita tai lyhyttä kesähametta, yms ei saanut pitää. Siinäpä mm. pari syytä, miksi hän on ex. 😂

Vierailija
39/48 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuossa sukupolviero? En koe mitenkään seksuaalisena jos näen naisen nännikohoumat. Se on vaan naisellista, tekee naisesta naisen. Olen mies, 35 vuotias. 

Olisi muuten kiva tietää, miten toiset ihan heteronaiset suhtautuu jos näkevät jollain nännikohoumat? Naiset ilmeisesti ovat kateellisia, tms toisilleen mitä ihmeellisimmistä asioista ?? Mm tää botoxhuulivillitys, lopunperin hyvin harva mies haluaa tai pitää seksikkäönä duckfacea ja jäätäviä botoxeja. Eli jotain naisten keskinäisiä juttuja?

Vierailija
40/48 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oikeaa vaimomatskua.

Salilla mieluusti myös kamelinvarvas hieman, ei kuitenkaan liian selvästi näkyviin niin ihan parasta.

Vaimo joskus käy valkoisessa paidassa ilman rintaliivejä kaupassa, tykkään kovasti kun nännit kuultaa läpi ja vaimo märkänä reissun jälkeen. Naiset katsoo kiukkuisena, miehet iloisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän