Kajaanissa ei ole muita töitä kuin henkilökohtainen avustaja ja koulunkäynninohjaaja!
enhän mä tuollaiseen paskaa haje, ja palkka on sama kuin työkkärissä sosiaalietuineen, jossa saa vielä hyvät ruokajaon ilmaisruoat päälle useasti viikossa ettei tarvii ostaa ruokaa yhtään.
Kommentit (9)
Eikö Kajaanissa ole komukkoja pilvin pimein?
Kyllä Kajaanissa on vaikka mitä töitä, mutta ei niistä ilmoiteta työkkärin sivuilla koska siellä ilmoittamisesta seuraa työnantajalle pakkohakemusten tulva epämotivoituneilta työttömiltä.
Miksi kutsut rehellistä työtä paskaksi? Elantosi eteen täytyy tehdä työtä, joko sinun itsesi tai sitten jonkun muun. Kehtaatko tosiaan lokkeilla toisten työn tuloksilla, JOS sinulla on mahdollisuus itse itsesi elättää edes osittain?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsut rehellistä työtä paskaksi? Elantosi eteen täytyy tehdä työtä, joko sinun itsesi tai sitten jonkun muun. Kehtaatko tosiaan lokkeilla toisten työn tuloksilla, JOS sinulla on mahdollisuus itse itsesi elättää edes osittain?
Noihin koulunkäyntiavustajan paikkoihin ja vastaaviin on tyypillisesti satoja hakijoita. Ap:n mahdollisuudet saada sellainen paikka lienevät lähes nolla jopa vaikka motivaatio olisi kohdillaan. Pelkästään aukko cv:ssä on sellainen asia mikä aikaansaa poiskarsiutumisen jo hakemusten esikarsintavaiheessa.
Mitä paskaa noissa töissä on, paitsi palkka? Siitä kannattaa kertoa liitossa ja työnantajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin koulunkäyntiavustajan paikkoihin ja vastaaviin on tyypillisesti satoja hakijoita. Ap:n mahdollisuudet saada sellainen paikka lienevät lähes nolla jopa vaikka motivaatio olisi kohdillaan. Pelkästään aukko cv:ssä on sellainen asia mikä aikaansaa poiskarsiutumisen jo hakemusten esikarsintavaiheessa.
oon mnä ollut koulunkäynninacvustajana 6 kk ja 3 vuotta ala-asteen openakin, molemmat ihan paskaa työtä ja epäpätevänä palkka paskaa ja ipanat paskaa. se on muuten 2000 e epäpätevän palkka tai max 2200 e kk, ja saman saa koulunkäynninohjaajakin lönnimällä luokassa, tosin yleensä ne on 80 pros työpaikkoja eli saatkin sen 1750 e kk miinus verot, mutta sellaista lönnimistägän se on, mutta parempi se kuin olla epäpätevä luokaope, ei ole vastuuta mistään!
olin erityisluokalla koulunkäynninopena ja mulla ei ollut edes sitä leimakorttia, kai ne unohti antaa. joskus kun oppilaat ( 6 kpl) olikin pois tai lintsaamassa kesken päivää tai muussa opetuksessa, lähdin itsekin kotiin siinä 12 maissa. ei kukaan kaivannut
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kajaanissa on vaikka mitä töitä, mutta ei niistä ilmoiteta työkkärin sivuilla koska siellä ilmoittamisesta seuraa työnantajalle pakkohakemusten tulva epämotivoituneilta työttömiltä.
Näin on. Onhan siellä kouluja , kauppoja, varuskunta ja paljon muuta.
Muuta Heseen