Haittaako sinua jutella tuntemattomien kanssa?
Minua ei kyllä yhtään haittaa, mutta en toki minkään hiipparin tai denan kanssa juttelisi.
Kommentit (53)
Jos joku puhuu niin se haluaa rahaa. Omasta puoletani painukoon v*ttuun.
Haittaa kyllä. En halua jutella ihmisten kanssa.
Noi on aina jotain vailla. En kiinnitä huomiota.
Ei haittaa, jos on täyspäinen ihminen. Monen monta uutta tuttavuutta ja jopa ystävää olen saanut tällä tavalla, että joku tulee juttelemaan tai itse päädyn juttelemaan jonkun kanssa. Torilla eräs kiva tyyppi päätyi antamaan minulle todella tarpeellisia vinkkejä kasvihuoneivihannesten kasvattamiseen, enpä olisi tullut ajatelleeksi. Kiva, että jotkut ihmiset ovat valmiita avamaan suunsa. Olisi todella ankeaa jos kaikki olisivat ujoja tuppusuita.
Täällä sitten juttelette tuttujenne kanssa?
Jos joku täysin tuntematon tulee höpöttämään esim. ruokakaupassa, väkisin miettii, onko sillä kaikki asiat kunnossa.
Muuten ei haittaa, mutta työpäivän jälkeen en jaksa enää jutella kenenkään kanssa bussissa, varsinkaan tuntemattomien kanssa.
Olin menossa hierontaan ja siellä oli odotustila, niin yksi vanha äijä hyökkää sinne puhumaan? Ei kiinnosta pätkän vertaa, kun se odotustila on yksityinen alue, ja sinne ei oikeasti tulla vain puhumaan toisille?! Ja erään kerran olin myös selkä hieronnassa penkillä, niin yksi äijä tulee kesken ajan puhumaan sen hierojan kanssa? Ei helvetti, kun nämä äijät eivät ymmärrä lainkaan, mikä on yksityisyys suoja?!
Ei haittaa. Lapsuudenkodissa opin suvaitsevaisuutta. Kukaan ei ole toista parempi. Joten juttelen deekujenkin kanssa siinä missä kilttien mummojen.
Vaikka olen ujo, ei mua haittaa, jos vaan toinen on asiallinen ja tajuaa myös lopettaa kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kirjoittelua, ei juttelemista.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku täysin tuntematon tulee höpöttämään esim. ruokakaupassa, väkisin miettii, onko sillä kaikki asiat kunnossa.
Älä muuta koskaan savoon. Siellä on tapana puhua kaikille. Jos vaikka ruokakaupassa otatte samalta hyllyltä yhtäaikaa tavaraa niin siinäkin pari sanaa vaihdetaan. Bussipysäkillä on normia jutella toiselle yksin olijalle. Sinä olisit siellä se epäkunnossa oleva tuolla asenteella.
Minua ei sinällään kiinnosta keskustelu lainkaan. Kaikki asiat on jo sanottu. Keskustelu noin muuten on vain jatkuvaa jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kirjoittelua, ei juttelemista.
Tuo on saivartelua.
Haittaa. En jaksa ylimääräistä höpöttelyä, koska työssäni joudun puhumaan niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
En juttele täällä yhtään kenenkään kanssa. Kirjoittelen tänne ajankuluksi.
Täysin mahdotonta tutustua kehenkään, jos ei koskaan juttele tuntemattoman kanssa. Se oma puolisokin on ensimmäiselle tapaamisella ollut tuntematon, jolle olet jutellut.
Lyön puukon kylkeen jos joku alkaa puhumaan. Mistä sen tietää onko se peukku raiskaaja vai ei??