Nyt loppui pelleily: maanantaina vuokralaisten postiluukuista tipahtaa kirjeet
Vuokra nousee 15 %. Olen ollut kaksi vuotta korottamatta. Nyt en enää voi harrastaa hyväntekeväisyyttä. Pelleily loppui.
N53
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Toimii korotus. Naapuri ilmoitti vuokralaiselleen korotuksesta 620 ...650. seuraavana päivänä vuokralainen irtisanoi. Yhtiövastike yli 500€, oli hetken tyhjillään ja sai uuden vuokralaisen, nyt saa vuokraa 580€/kk vuoden määräaikainen, komennusmies vuokrasi.
Hah. Ahneella paskanen konkurssi
Vau. Oikein kaksi vuotta 😂 Mulla oli ensin sama kämppä kuusi vuotta, vuokra ei noussut kertaakaan. Nyt toisessa asunnossa neljättä vuotta, sama vuokra koko ajan. Jotkut osaa.
Mullekin napsahti 65€/kk julkisivuremontista maksettavaa lisää sijoitusasuntooni, mutta ei tullut mieleenkään, että näinä aikoina nostaisi vuokraa. Ja saanhan osan nytkin jo takaisin verotuksessa, joten otaan vaan loput kiltisti takkiini ja olen kiitollinen hyvästä vuokralaisesta. Onneksi asunnon tuotto on sen verran hyvä, että ei toi mahdotonta lovea tee.
Itse kun katson sijoituskohdetta hankittavaksi, koitan valita sellaisen, jossa on pelivaraa suuntaan jos toiseen ja sen hintaisen, että kestää hetkellisiä tappioitakin. Tähän asti valinnat on osuneet nappiin, hyviä, vakavaraisia jo vähän iäkkäämpiä yhtiöitä hyvillä paikoilla, isot remontit tehtynä. Tää julkisivuremppa oli yksiön kohdalla aika halpa ja viimeinen iso remppa yhtiössä ja ne muut onkin jo maksettu. Kohteet on valittu väärin, jos omistajan ahteri ei kestä huonoja kuukausia.
Tuommoinen turha luuseri ostanut kämppiä jossain käpykylässään, hyvä että APINAA KOIJATAAN! Ja hyi helva ta 53 v naisen tortun tuoksu!
Siis kaikki lahjattomat suomalaiset kuvittelevat, että muuttuvat rikkaiksi kun vuokraavat kämppiä jossain kuolevissa kylissä. Ai että kun nautin!!!
Vierailija kirjoitti:
Terveisin palstatrolli M38 Keravalta.
Ehkä, mutta tämmöisiä juntteja riittää Suomessa ja myös palstalla. Ihan oikein että heidän ketkuilunsa LOPPUU!
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Vuokrakuoriainen maksaa tai lentää ulos.
Se kuoriainen tosiaan levittää siipensä ja valitsee lukuisista vaihtoehdoista uuden vuokra asunnon jos vuokra nousee. Meillä vuokralaisilla on tässä vain voitettavaa. Koettakaapa velkavivuttajat nostaa vuokraa. Onnea uuden luotettavan vuokralaisen etsinnässä. Nistejä olisi tulossa Kelan rahoilla maksamaan ylikorkeaa vuokraasi. Pidä hauskaa niiden kanssa. Luotettavat pitkä aikaiset vuokralaiset on kiven alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Vuokrakuoriainen maksaa tai lentää ulos.
Se kuoriainen tosiaan levittää siipensä ja valitsee lukuisista vaihtoehdoista uuden vuokra asunnon jos vuokra nousee. Meillä vuokralaisilla on tässä vain voitettavaa. Koettakaapa velkavivuttajat nostaa vuokraa. Onnea uuden luotettavan vuokralaisen etsinnässä. Nistejä olisi tulossa Kelan rahoilla maksamaan ylikorkeaa vuokraasi. Pidä hauskaa niiden kanssa. Luotettavat pitkä aikaiset vuokralaiset on kiven alla
jUU, tämä on vähän kuin ravintola-ala, lahjattomat ihmiset tyhmällä ilmeellä kuvittevat olevansa pian miljonäärejä. todella luuseri-porukka!
Siitä vaan.
Oma vuokrani ei ole noussut 5 vuoteen ja vuokranantajankin syytä olla tyytyväinen. Naapurissa samaan aikaan menossa 4 asukas, joista 1 oli vielä ongelmatapaus - lienee huomattavasti kivempaa kun vuokralaisesta ei kuulu mitään eikä tarvitse uutta etsiä vuosittain.
Tämä johtanut toki siihen, että olen tässä hiukan "jumissa" vaikka omaa pitäisi ostaa - vaikea löytää yhtä hyvää ostettavaa yhtä hyvään hintaan.
Eikös jetro tätä tehnyt, hankki kämppiä ja vuokrasi niitä kelan piikkiin narkeille? todellinen pisnismies, nyt onkin Espanjassa karussa, kunnon juntti!
Onneksi Suomessa riittää vuokralaisia, jotka maksavat asuntojani minulle.
Lopulta minulle jää velattomat asunnot, vuokralaisille tuhdit pinot vuokrakuitteja.
Pitäisi varmaan jotenkin kiittää, mutta taidan vaan laittaa ilmoituksen vuokrankorotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta minulle jää velattomat asunnot, vuokralaisille tuhdit pinot vuokrakuitteja.
Pitäisi varmaan jotenkin kiittää, mutta taidan vaan laittaa ilmoituksen vuokrankorotuksesta.
Ei sulle juntti pian riitä mitään, eikä ne vuokrarahat sun kolmea aivosolua kuitenkaan kohota. Juntti osaa kuitenkin kirjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä lahjattomia? :D
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuden luotettavan vuokralaisen etsintään. Sitä onnea tulet tarvitsemaan. Varmaan kannattaa unohtaa luottotietojen tarkistamiset. Sun on pakko ottaa minkä Kela elätin lopulta siihen löydät tai sitten pidät tyhjänä. Hyvällä tuurilla Kela maksaa vuokran suoraan että saat edes rahat. Tuut tarvitaan ne rahat remonttiin kun se Kela elätti lähtee siitä kämpästä laitokseen asumaan. Saatat jopa päästä omillesi mutta todnäk tulee persnettoa. Ahneella on ansaittu konkurssi. I love this for you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuden luotettavan vuokralaisen etsintään. Sitä onnea tulet tarvitsemaan. Varmaan kannattaa unohtaa luottotietojen tarkistamiset. Sun on pakko ottaa minkä Kela elätin lopulta siihen löydät tai sitten pidät tyhjänä. Hyvällä tuurilla Kela maksaa vuokran suoraan että saat edes rahat. Tuut tarvitaan ne rahat remonttiin kun se Kela elätti lähtee siitä kämpästä laitokseen asumaan. Saatat jopa päästä omillesi mutta todnäk tulee persnettoa. Ahneella on ansaittu konkurssi. I love this for you.
Just tämä, ai että kun ihana näiden "voittajien" pankkiselvityksiä, lisää vain pasko ja vuokralaisia!
kajamo ei korota tapissa olevia vuokria eikä pudota johtajiston öky palkkoja vaikka vuosittain 10-30 miljoonan tappiot ei hätää ay toverit auttavat ay jäsenmaksu rahoilla hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä vuokrakuoriaisia riittää.
Onneksi Suomessa on runsaasti väkeä, jotka mieluummin maksavat asuntoja minulle kuin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä vuokrakuoriaisia ri
Voi kulta pieni kun ei luotettavia vuokralaisia enää löydy millään.
Mutta sun kirjoitustyylistä jotenkin uskallan veikata ettet omista mitään sijoitusasunto vaan jonkun velka rahalla ostetun yksiön missä asut itse ja kämpän arvo on puolittunut siitä kun ostit sen. Elämä on.
Välillä se on kannattavaa. Sinun kohdallasi tuskin. Mutta aja vaan ihmeessä vuokralaiset ulos. He löytävät nopeasti uuden kämpän. Valinnan varaa on. Kannattaa kilpailuttaa vuokran antajia. Jos sulla on luottotiedot ja vaki tulot niin olet kingi vuokra markkinoilla