Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusasiaa..Mitä tekisit jos olisit minä?

Vierailija
05.04.2007 |

Eli leikatako hiukset vai ei... En osaa päättää. Mulla on tosi pitkät ja tosi paksut hiukset, jotka on kauniit, ei siis hiirenhäntä:) Niiden pitäminen vain on raskasta, takkuuntuvat helposti, niitä pitäisi harjata monta kertaa päivässä että pysyvät hyvännäköisinä. Peseminen on myös rasittavaa ja hoitoainetta kuluu purkki parissa viikossa. Leikkaaminen houkuttelisi helppohoitoisuuden vuoksi, mutta sitten tuntuu, että hukkuisin massaan lyhythiuksisena. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksissa on se hyvä puoli että ne kasvaa aina takaisin.:)

terveisin

useamman kerran pitkästä pätkään vaihtanut

Vierailija
2/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythiuksisena todella hukkuu massaan... ällöä! Leikkaa vain sen verran että hoito hiukan helpopttaa, 10 cm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos leikkaat, niin älä ainakaan suoraan kovin lyhyeksi. Kuinka pitkät hiuksesi ovat nyt? Jos ovat esim. lähelle takapuolta, niin kokeile vaikka lapaluiden alle ylettyvää mallia, se olisi kuitenkin vielä pitkä, mutta selvästi helppohoitoisempi.

Entä jos pitäisit hiuksia välilä letillä, niin eivät takkuuntuisi? Saisit " vapaapäiviä" hiusten harjaamisesta. ;)

Vierailija
4/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat nyt melkein pepun päälle ulottuvat.. Kyllä niistä voisi sen kymmenen senttiä hyvinkin pätkäistä ja vielä olisivat pitkät.

Vierailija
5/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillee, että laskeutuu nätisti olkapäille. Naisellinen, mutta reipas. Helppo hoitaa ja laittaa.

Vierailija
6/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. starpulse. com/Music/Madonna/gallery/MADONNAMP002/

Vierailija
7/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen näyttää pirun hyvälle, jos vielä muutaman raidan laitat piristykseksi.

Minulla oli pitkä tukka -> leikkaisin lyhyeksi -> harmittaa kauheasti!!!

Joten älä sinä tee samaa mokaa :(

Vierailija
8/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa leikata, jos mielesi tekee. Hiukset kasvaa takaisin, joten siitä ei kannata ottaa ressiä. Jos tuntuu, että " hukut massaan" , niin sitten vaan kasvattelet takaisin. Itse kyllä huomaan positiivisemmin hiuksensa nuorekkaasti ja tyylikkäästi lyhyeksi leikanneen ihmisen, kuin sellaisen, jonka tukka roikkuu pepun päällä.

Tuo linkin kuva oli kiva ja se malli sopisi paksummallekin tukalle. TUon mittaista olisi kaiken lisäksi helppoa hoitaa.

Vierailija
9/9 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä näissä hiuksissani on vähän kerroksia ja uloskasvanut otsis. Luulen, että leikkautan sen kymmenen senttiä latvoista ja kampaaja saa tätä vanhaa kerrostusta parannella vielä. Kiitos vinkeistä kaikille!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi