Mummeli alkoi kuvaamaan minua
Olin tänään lounaalla ja vanha mummeli tuli tarjottimen kanssa ja kysyi, voiko istua seuraani. Pöydissä oli melko täyttä, joten ilman muuta tämä sopi minulle. Sitten mummeli alkoi kuvaamaan ensin rruokaansa ja sitten minua. Ihmettelin asiaa ja hän totesi, että kuvaa vain omaan käyttöönsä, eikä julkaise mitään kuvia Facebookissa. Tuli hieman vaivaantunut olo, söin nopeasti ja lähdin pois.
M43
Kommentit (11)
Että oikein mummeli, olet sinä nyt erinomainen ihmisoletettu!
Olisit jäänyt, olisit voinut illan päätteeksi saada vaikka persettä.
Vierailija kirjoitti:
Gilf-osasto ei ole mun juttu. Varsinkin, kun kotona odottaa muodokas ja hoikka vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gilf-osasto ei ole mun juttu. Varsinkin, kun kotona odottaa muodokas ja hoikka vaimo.
Hoikka ei voi olla muodokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
t. Hoikka ja muodokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se kuvaava mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
t. Hoikka ja muodokas
Linkki kuvaan tai et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
t. Hoikka ja muodokas
Linkki kuvaan tai et ole.
En anna teille runkkailumateriaalia.
t. Hoikka ja muodokas
Mummut matkii Kutri Helunaa, kaikilla pitää olla nyt nuori kalakaveri. Mummun veispuukissa on pian heruttelukuvia ravintolakäynnistä, jossa oli maukasta ruokaa, kallista viiniä (editoitu) ja vilahdus ruokakaverista -- ja muut mummut ovat kateellisia.
Huoltsikalla joku siistin näköinen keski-iän ylittänyt ukkeli kuvasi huvittuneen näköisenä perhettäni ja meni aivan tolaltaan kun huomasi minun näkevän mitä teki. Jos perhe ei olisi ollut läsnä, olisin murtanut sen leukaluut.
Jotain kivaa illaksi mummulle.