Oletteko antaneet itsenne rupsahtaa rauhassa vai taisteletteko vastaan eri keinoin?
Itsellä käytössä Ozempic hillitsemässä syömistä, liikunta, vahva retinoli lääkäriltä, hormonikorvaushoito, ruokavalio, botox, fillerit, plastiikkakirurgi. Eli tavoite pysyä hyvännäköisenä, hyvässä kunnossa loppuun asti. Ikää 46. Ja olen siis aloittanut hyvissä ajoin esim botoxin, jo 30-vuotiaana, estämään ryppyjen uurtumisen.
Kommentit (7)
En ole rupsahtanut, joten en ole kokenut tarvitsevani mitään noista paitsi ruokavalion ja liikunnan. En pidä esteettisesti hyvännäköisenä botoxilla ja fillerillä täytettyjä kasvoja. Voisin harkita vaikkapa radiofrekvenssihoitoa periaatteesa, mutta en koe tarvitsevani sellaisia. Hormonihoitoja en voi terveyssyistä käyttää. N57
Minulla on hormonihoito, mutta se pitäisi nyt 3-4 vuoden jälkern lopettaa, sillä äitini kuoli rintasyöpään - mitä lie sitten tapahtuu. Syön terveellisesti. Käytän vaihtelevasti eri seerumeita ja välillä kalliimpiakin tuotteita. Jumppaan kotona joka päivä. Kasvojoogaa.
Vielä 50 v olin nuoren näköinen. Menopaussi iski, kun olin 53 v, ja sitten lumipallo lähti vyörymään. Olen alistunut siihen, etten näytä samalta kuin ennen. En ole valmis laittamaan rahaa sen enempää itseeni. Ennemmin matkustan rahoillani viiden tähden hotelleissa ja remontoin mökkiäni.
N57
En rupsahda kuin vasta sitten, kun astun haudan lepoon.
Rupsahtaminen on asenne, ei erilaisia pistoshoitoja ja naaman kiristyksiä.
Älkää saamari hankkiko enempää botox naamoja. Lapsetkin pelkää.
Vaginaa on aiheellista hoitaa, orgasmi tai pari viikossa, tärkeä mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vaginaa on aiheellista hoitaa, orgasmi tai pari viikossa, tärkeä mielelle.
Pari orgasmia on aika minimi, orgasmit ovat terveysteko joka ehkäisee kuivumista ja atrofiaa. Tavoitteeni on joka päivä, mutta viidestä kerrasta viikossa olen aika tiukkaan pitänyt kiinni sen jälkeen kun huomasin kuivuusongelmia pitäessäni taukoa. Oikeasti tosi iso merkitys tällä asialla, harmi, ettei sitä ole sisällytetty moneenkaan infopakettiin.
Myös yhdyntäseksi edistää limakalvojen kuntoa. Jos ei ole kumppania, se kannattaisi hoitaa dildolla, ettei kutistu liikaa niin että sisätutkimuksesta tulee kivulias.
Samat aseet käytössä.