Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni inhoaa seksiä

Vierailija
20.08.2025 |

Sitä on ollut vuosikymmeniä ani harvoin. Jopa lapsemme tekeminen oli hänestä työlästä. Saimme siis yhden lapsen, joka on kohta aikuinen.  Eikä hänellä ole toista naista. Ei edes katsele naisia. Onko yhtään samanlaista miestä kenelläkään?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän seksi on yliarvostettua. En minäkään ymmärrä miks pitää hinkuttaa joka päivä tsi viikko edes. Hirmu homma minuutin ähellyksen takia, parempi olla jo ilman. 

Vierailija
22/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän seksi on yliarvostettua. En minäkään ymmärrä miks pitää hinkuttaa joka päivä tsi viikko edes. Hirmu homma minuutin ähellyksen takia, parempi olla jo ilman. 

Miksi luet seksipalstaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin sääli. Miten yleensäkin tuollaisen miehen valitsit, jos seksiä ei saa joka viikko, niin se on sama kuin lupa käydä vieraissa. Rinnastettavissa parisuhdeväkivaltaan. Tai kiusaamiseen vähintään. Jos nyt pihtaajat järkyttyy, niin näin se vaan on. Olette sadisteja. Menkää lääkäriin. 

Vierailija
24/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo olisi monelle palsta mammalle unelma mies kun kaikki täällä kammoksuu seksiä.

Runkkaako mies kummiskin? Jos niin tekee niin on kyllä seksiaalista viettiä mutta on joko homo, ei tykkää teidän välisestä seksistä, ei pidä sinua kauniina tai ei seiso kunnolla. En ainakaan muuta keksi

Vierailija
25/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan kaikki naiset haluavat. Olisit onnellinen.

Vierailija
26/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On piilohomo joka elää kulissiliitossa. 

Kyllä homot yleensä pitävät seksistä siinä missä heterotkin. Täysin järjetön päätelmä. Ja mammat peukuttaa kiimassa. On tämä kyllä vajaaälyisten palsta.

Älä viitsi. Näitä on nähty. Tarina ei kerro mitä tekee "kavereiden" kanssa. Mutta vaimoaan ei arvosta ja kohtelee ala-arvoisesti. Munaton mies.

Vierailija
27/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida homma naapurin Jorman kanssa 

Vierailija
28/39 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko etteikö joku panis jos kiihottaa. Ja sihen ei vaikuta muu kuin kohde. 

Vierailija
29/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena avomies, jonka tunsin koska aloitin samalta pieneltä paikkakunnalta, hän oli kylillä vähän sellasen naistennsurattajan maineessa. Pitkä urheilullinen, hyväkroppainen, leveästi hymyilevä, aina kaikille mukava nuorukainen johon minäkin sitten lankesin ja hän oli ihastunut myös minuun, sanoi useasti että halusi aina vaan minut. Olin ollut häntä ennen jo vuoden kestäneessä suhteessa jossa seksiä ja läheisyyttä oli paljon ja se oli aika tyydyttävää, mutta en kuitenkaan rakastanut tuota poikaa koska halusin vain tuon ensin mainitun hymypojan. (Eli odotukset fyysisyyden osalta oli korkealla)

Mutta voi mikä pettymys hän olikaan ehkä alkuhuuman hälvettyä. Pusuja tms oli, mutta rakastelua sain 1x vko lopun aikana, aniharvoin 2x, olin opiskelemassa naapurikaupungissa ja tavattiin vain vko loppuisin. Joskus vko loppu meni niin että hän ei koskenutkaan, pikaista pusua lukuunottamatta. What? Nuori terve mies??? Rakastelun laatu oli tyyliin 15 sekunnin (joskus 30 sek) taktiikalla ilman minun lämmittelyä, koska jotenkin ei kai oikein osannut/uskaltanut koskea muutakin vähän hipaista tissejä. Kun muutettiin yhteen, fyysinen kanssakäyminen oli harvinaista, hän hoiti oman tarpeensa minun välityksellä ehkä parin viikon välein. Loppuaikoina jopa 3 vko ja sittenkin vain kun tuli baarista kännissä kotiin. 

Tämä hänen matalalibidoisuutensa yllätti todella ja se että hän ei käytännössä osannut tai uskaltanut mitään muuta kuin yhden taktiikan ja luuli että minä olen tyytyväinen (toisaalta oltiin nuoria eikä sillon -80 luvulla osattu). Voitte vaan kuvitella miten olin haljeta raivosta kun 2 vko välein toinen edes Nykäsen vähän ja sitten kun olet ihan fiiliksissä itse, niin tilanne on minuutissa ohi, aina samalla kaavalla. Toinen nukahtaa ja itse oot silleen että ei hälvettyä, seuraava mahdollisuus taas 2-3vk päästä. Ei ei ei...

Mietin näin vuosikymmenten päästä että olikohan hänelle joskus lapsena tai nuorena joku tehnyt jotain kiusallista vai miksi hän oli niin jotenkin häveliäs ja tuntui että "hoiti vaan kännissä" tai ainakin muutamien saunakaljojen avustuksella viikottaiset paineet pois. Sit outoa oli se että hän tiesi etten halua menkkojen aikana, silloin hän leikillään muka "vonkasi" joka kerta,, "no millon saa jne" mutta sitten 3vk /kk ei koskaan tehnyt tuota. 

Sitten se saatavana kus...ää menee ja pettää mua kännissä jollain baarireissulla. Niinku millä rohkeilla. Mutta ehkäpä hänen oli helpompi käydä tyhjentämässä kassinsa johonkin tuntemattomaan joka ei vaadi mitään muuta ja kiertää vierellä häntä muka ihaillen. Hän tarvitsin ihailua, arvostusta ja hyväksyntää jota ei minulta saanut. 

Erottiin ja se siitä. Mutta olisipa kiva tietää onko hänen rouva (jonka kanssa JOUTUI ehkä jopa huijattuna vasten tahtoaan alttarille) ollut tyytyväinen, vai kävikö niin että löysi yhtä vähään tyytyväisen muijan ketä ei läheisyys kiinnosta (muijs halusi vaan äkkiä naimisiin ennen omaa exäänsä jota kaipasi ja sit äkkiä lapset). Sehän riittää joillekin ja jos on 2 ihmistä joita ei läheisyys kiinnosta juurikaan, ollaan ku sisko ja veli pyöritetään perhe normatiivi arkea niin se voi olla hyväkin liitto niille ketkä siihen TYYTYY. 

Vierailija
30/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin inhoaa, inhoaa sitä vain sinun kanssasi.

Vierailija
31/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noita miehiä on yllättävänkin paljon, jolleivät nyt vihaa mutta eipä se heitä mitenkään erityisesti kiinnostakaan. Naisten virittely ja huomaaminen, naisten huomion kerjääminen kyllä kiinnostaa mutta kun pitäs vaivautua mihinkään muuhun kuin omien kassien tyhjennykseen ni kyllä on työläännyttävää ja tarve hoidetaan mieluummin itse kuin omann kumppanin kanssa. 

Mutta miehet on keskiverrosti niin hirveän itsekeskeisiä ja itsekkäitä. Hyvin harvaa kiinnostaa (josko edes osaavat / välittävät ajatella) kumppanin tarpeita ja hyvinvointia. Ei, se oma napa on vaan aina ensin ja jos on matalalibidoinen niin minkäs teet, ei ole tarpeita.

Vierailija
32/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronin puute tai vähyys.  

Etsi rakastaja, muuten tulet hulluksi ja sit kärsii kaikki.

Vierailija
33/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronin puute tai vähyys.  

Etsi rakastaja, muuten tulet hulluksi ja sit kärsii kaikki.

Hae Sexposta ohjeet ja apua suhteen avaamisen ja polyamoriaan.

Vierailija
34/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena 2 perättäistä miesystävää hyvin samanlaisia, matalalibidoisia. Vaikka olivat hyväkuntoisia hoikka, terveitä jne, oltiin siinä iässä että todellakin olisi pitänyt olla sillä sektorilla sutinaa jos ei nyt päivittäin mut useita kertoja viikossa ja kyllähän nyt pienestäkin virikkeestä pitäisi alkaa pöksyissä tapahtumaan, mut ei. Itse olin kuitenkin hyvin virilli, kaunis hyvävartaloinen nainen. Mietin joskus jälkikäteen aikuistuttuani että pelotinko jotenkin noita reppanoita vai kuohitsinko heidät jotenkin vahvana persoonana joka näytti ehkä jotenkin sen etten ole tyytyväinen. Molemmat heistä nimittäin torjui useitakin kertoja lähentely-yritykseni, joka tuntui todella pahalta ja laukkasi.  Onhan se ihan hirveen työlästä puuhastella vaakatasossa oman rakkaan kanssa. Ymmärrän. No, minä lähdin sitten puuhastelemaan muiden kanssa, ei tarvinnu ruikuttaa. 

Vierailija
35/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On piilohomo joka elää kulissiliitossa. 

On aseksuaali.

Vierailija
36/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meille on syötetty iät ajat mielikuvaa siitä että miehet ovat seksuaalisesti aktiivisia ja aina valmiita ja naiset taas niitä joilta saa kerjätä ja heitä ei juurikaan kiinnosta. Tämä on ihan väärä mielikuva. 

Itselläni on sattunut eteen juuri noita laiskoja piht...ri miehiä joita ei vaan kiinnosta, ei jaksa ei pysty, ei viitsi, ahdistaa ajatuskin. Moni, nyt jo keski-ikäinen ystäväni valittaa samaa. Ihan jo nuoruusvuosien miesystävistäkin (puhumattakaan keski-ikäisistä miehistä) puhuttaessa usein tulee esille, että oikeastaan mitään fyysistä läheisyyttä oli todella vähän ja aivan liian vähän ja seksi oli sitä että mies tyydyttää itsensä, taso siis lähinnä surkea ja vain miehellä oman mielihyvän saannin hetki ja se siitä. 

Vierailija
37/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On piilohomo,  joka elää

kulissiliitossa. 

🤮

Vierailija
38/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma:

Oma vaimoni haluaa säännöllisesti seksiä. Se on hyvä! Tähänkin ketjuun on tullut viestejä, joissa tuodaan esille miehen nopeus ja naisen huomiotta jättäminen. Meillä nopeus on toisinpäin. Vaimoni olisi ja haluaa paljon nopeammin kuin minä minä miehenä. 

Se ilmenee käytännössä esileikin lyhyytenä. Koen itse tarvitsevani myös miehenä pitkää esileikkiä, jotta kaikki tuntuisi parhaalta ja mahdollisimman tyydyttävältä. Minä saan helposti erektion. Itse asiassa minulla saattaa alkaa seisomaan saunassa tai suihkussa, jos katson alastonta vaimoani vähänkään pitempään. 

Silti erektio ei tarkoita sitä, että olisin henkisesti valmis työntymään häneen. Olen sitä toki fyysisesti, ja jos työnnyn häneen heti sisällle, laukean luonnollisesti hänen sisälleen. Mutta henkisesti ja kokonaisvaltaisen kokemuksen kautta olisi mukavaa, jos esileikki kestäisi pitempään. 

Näin omasta miehen näkökulmasta pidän vaimon nautinnon asettamista tavallaan etusijalle. Pitkä esileikki saa meidän molemmat kiihottuneeksi, mutta nautin miehenä siitä, kun vaimoni rentoutuu ja kostuu kunnolla. Mikään ei ole ihanampaa, kuin oma vaimo sylissä, kun hyväilen hänelle sormin tai nuolemalla ensimmäisen orgasmin.

Sitten tulee viimein se minun hetkeni työntyä sisälle. Mikä nautinto oikein kiihottunut pimppi onkaan! Ensimmäisen sormiorgasmin jälkeen lisäorgasmit tulevat helpommin. Kun työntelen lantiotani rytmisestä ja olen sisällä, niin tunnen pimpin puristelevan kaluani, kun se pitkään odottanut sitä sisälle. Yleensä vaimoni viimein "tulvahtaa" ja sisälle tulee lisää kosteutta.

Silloin otan miehen aktiivisemman roolin ja annan vaimoni tuntea, että häntä nyt todella naidaan. Työnnyn hallitsevin ottein syvemmälle ja syvemmälle. Vaimoni usein tuntee, kun kaluni kovettu entisestään. Silloin hän avaa vielä enemmän haarojaan. Sitten tulee se ihana hetki, kun voi vain rentoutua ja nauttia, kun sperma sykkien syöksyyn hänen pmppiin.

Ennen kaikki siis, nautinnon tekee pitkä esileikki ja vaimoni asetttaminen etusijalle, jolloin hän on niin valmis minulle kuin mahdollista. Silloin minä annan sisäisen mieheni ottaa hänen kunnolla. 

M

Vierailija
39/39 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun olen rehellinen mutta voi olla ettei hän inhoa seksiä, hän inhoaa jotain asiaa seksistä sinun kanssasi.