Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman kukkiminen :(

05.04.2007 |

Löytyisikö kohtalotovereita ja onko hyviä konsteja asian korjaamiselle?

Naamani alkoi kukkimisen kun viime kesä kuussa lopetin esikoisen imetyksen, sen jälkeen tilanne on vain pikkuhiljaa pahentunut ja nyt olen jo kuin mikäkin teini. Raskautuminen alku vuodesta hetkeksi helpotti jonkin verran tilannetta, mutta nyt naama on jo kauttaaltaan näppyinen... Turhat rasvat olen jättänyt ruokavaliosta jo aikapäiviä sitten, mutta ei tunnu kummoisesti helpottavan. Myös puhdistukseen ja rasvaukseen olen jo kokeillut montaa ainetta.

Kumminkin rv 12+jotain

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kenelläkään muulla ole tällaista hormonaalista aknea????

;(

Yksinkö kärsin vain....

Vierailija
2/4 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli nuorempana kauhee akne, ja tuntu ettei mikään auttais...

herbinalla on sellanen geelipuhdistusaine, joka autto pahimpaan.iho oli koppuralla joku viis minuttia pesun jälkeen, mutta makso vaivan.sen jälkeen kun se lopetti tehonsa (iho tottuu joihinkin puhdistusaineisiin) käytin plekää käsipesuainetta ihon puhdistukseen.

pese naama ensin niin lämpöisellä vedellä kuin pystyt, ja sitten niin kylmlällä ku naama kestää.sitten puhdistusainetta, ja taas lämmin kylmä lämmin ja lopeta kylmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään ekspertti asian suhteen ole, mut muutama vinkki:

Vaikka iho olis rasvainen ja näppyläinen niin kunnon kosteutus ja puhdistus on kaiken a ja o !!

Puhdistusaineita valitessa kantsii muistaa, et saippua kuuluu käsille, ei naamalle. Ehkä sun tapauksessa aluksi alkoholillinen kasvovesi, vaikka normaalisti sitä ei suositella nykyään kuin ainoastaan todelliseen teini hormooni myrskyyn.

Ja jos testaat useita eri puhdistusaineita niin maltti on valttia ja samaa tuotetta käytetään vähintään 1kk!!! Eli n. niin kauan kuin purkillinen kestää.

Ja viimeisimmät konstit, jotka varmasti tepsii:

1, käynti kosmetologilla, joka kertoo millainen sun iho oikeasti on, kuiva/rasvainen/seka ja osaa neuvoa sulle oikeet puhdistustuotteet ja rasvat.

2. Käynti lääkärillä hakemassa lääkekuuri akneen. Huom. ainoastaan yksi kuuri sopii raskaana oleville! (Ja valitettavasti en muista tähän hätään lääkkeen nimeä)

Tsemppiä! Ei kannata turhaan kärsiä iho ongelmista, kaikkeen löytyy konstit, kunhan vaan päästään käsiksi asian ytimeen!

T Helga rv 23

Vierailija
4/4 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut johonkin tonne rv 18-20 asti. Samoin kukki myös yläselkä ym. Selän kukkimisen loppumiseen auttoi osaltaan ehkä myös etelänreissu. Iho tykkäs auringosta ja tietty tuli rasvattua vähän toisella lailla.

Mulla on normaalistikin aina silloin tällöin muutamia näppyjä, mutta nyt ei oo sitten loppuraskaudesta ollut ollenkaan.

En nyt sitten muuta apua osaa antaa kuin, että noi hormoonit tekee temppujaan, haluttiin tai ei. Miten sulla oli ekassa raskaudessa?

amulet rv 38+3