Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukkupää pahoinpiteli satunnaisen ohikulkijan sairaalakuntoon

Vierailija
19.08.2025 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011434526.html

Vastuullisen ministerin mielestä ratkaisu on, ettei tällaisia kirjoiteltaisi lehteen.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo yllätys valmiina näille peukkuhörhöille ja se en ole minä joka herää sairaalasta. Toivotaan, että ei tarvitse käyttää sitä, lähden luultavasti lusimaan hommasta.

Miksi et kierrä kaukaa? Mikä järkeä on olla väkivaltainen? Se tyyppi on sekaisin, eikä ymmärrä mitään.

Sitä järkeä että jokainen kuopattu tai muuten pysyvästi vaarattomaksi rusikoitu hörhö on palvelus koko kansalle. 

Vierailija
22/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo yllätys valmiina näille peukkuhörhöille ja se en ole minä joka herää sairaalasta. Toivotaan, että ei tarvitse käyttää sitä, lähden luultavasti lusimaan hommasta.

Sinä narukäsi vai? Pakenet vastakkakseen suuntaan kun ensimmäinen peukuttelija hoippuu vastaan...

Voit toki uskotella itsellesi mitä haluat, valitettavasti joudun käyttämään sellaista voimaa jos joku hyökkää, että siinä sitten kuolee huumehörhö. Suomessa ei saa puolustaa itseään, aion tehdä sen siitä huolimatta. 

Peukutuksien (tirsk) perusteella aika moni voimafantasioiva narukäsi fanittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin 2015 ja "Ei saa koskea"-tanssit. 😂😂 Taviksille julkaistaan ohjeita, joilla kohdata epäsosiaalinen aines. Ne eivät toimi, mutta ei siitä niin väliä. 

Vierailija
24/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toin myös yhden vanhoista metsästysaseista kesämökiltä kaupunkiin, losautan siis pienoiskiväärillä parvekkeelta välittömästi jos peukkuja tulee pihaan!

Vierailija
25/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin peukku/sekakäyttäjän naapurissa, sen aikaa mitä se asui täällä se hakattiin ainakin kaksi kertaa. Kyllä se turpaanvetäminen muiltakin onnistuu, varsinkin tuollaisia vastaan jotka nyt muutenkin on tosi huonossa kunnossa.

Toisiaanhan ne enimmäkseen vetelevät turpiin, joskus harvemmin osuu sivullinen uhriksi.

Vierailija
26/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä narukäsi vai? Pakenet vastakkakseen suuntaan kun ensimmäinen peukuttelija hoippuu vastaan...

Voit toki uskotella itsellesi mitä haluat, valitettavasti joudun käyttämään sellaista voimaa jos joku hyökkää, että siinä sitten kuolee huumehörhö. Suomessa ei saa puolustaa itseään, aion tehdä sen siitä huolimatta. 

Ei huumehörhön kuolemaan kukaan huomaa, ei sitä kukaan missään odota tai kaipaa, eikä näin ollen edes ilmoita kadonneeksi.

Vierailija
27/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poliisi ampuisi ne kaikki.

Vierailija
28/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toin myös yhden vanhoista metsästysaseista kesämökiltä kaupunkiin, losautan siis pienoiskiväärillä parvekkeelta välittömästi jos peukkuja tulee pihaan!

Siis ketä tarkalleen aiot ampua parvekkeeltasi? Pitäiskö pistää ilmoitus saman tien?

Vierailija
29/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tollasesta nyt kouhkataan? Kävihän munkin kimppuun pari vuotta sitten joku psykooseissa oleva nisti, joka piti seteliä kädessään, ja väitti, että raha on saatanasta. No vanhana kamppailulajiharrastajana pistin tämän nopeasti maahan kehenkään sattumatta, ja soitin tälle apua, koska hän vaikutti hieman itsetuhoiselta. Nappasin toki tämän setelin itselleni, koska ei tainnut niin välittää rahan päälle, ja tätä niin auliisti tarjosi ;)

Vierailija
30/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa aina käsiä ensin. Onko kädessä jotain "astaloa"

Vierailija
31/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan mammojen mukaan mitään ongelmaa ei ole. 

Kuule, kyllä mä sulle karvaperseroikkumahakolli mamman näytän, senkin naistenvihaaja!

NAINEN! NAINEN!

Vierailija
32/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttöhuoneko siis auttaisi tähän?

No kyllä, jos aineita käytettäisiin siellä eikä kadulla.

Vierailija
33/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tollasesta nyt kouhkataan? Kävihän munkin kimppuun pari vuotta sitten joku psykooseissa oleva nisti, joka piti seteliä kädessään, ja väitti, että raha on saatanasta. No vanhana kamppailulajiharrastajana pistin tämän nopeasti maahan kehenkään sattumatta, ja soitin tälle apua, koska hän vaikutti hieman itsetuhoiselta. Nappasin toki tämän setelin itselleni, koska ei tainnut niin välittää rahan päälle, ja tätä niin auliisti tarjosi ;)

Nussitko myös perseeseen, homo kun olet?

Vierailija
34/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan mammojen mukaan mitään ongelmaa ei ole. 

Palstan mammojen mielestä koko ilmiö on hassu: peukuttelijat, peukkupäät, peukutettiin, peukkutemppu jne. Kiva mammojen keksiä hassuja ilmaisuja!  

kuulkaas persvako-pikkunakki-imppamulukut, NAINEN, SE on NAINEN! Mamma on sun ÄITI! ainii ei sulla äitiä, valintatalon kassilla jostain tuotiin torille

Vierailija
35/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tollanen ku tulee vastaan, niin leivon sen katuojaan

Vierailija
36/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitko myös perseeseen, homo kun olet?

Narukäsi motoriikkahäiriöinenkö siellä huutelee? Kun näet peukun juokset neitimäisesti karkuun huutaen "iik" ;)

Vierailija
37/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän tietää että tyyppi käyti peukua? Jutusta ei selviä muuta kuin että todennäköisesti käytti kaljaa koska viskasi selkään kajatölkillä. Tyyppi vaan arvailee.

Vierailija
38/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole samanlaisia tissiposkia ja soijapoikia niinkuin sinä, ei täällä mitään fantasioida vaan aiotaan toimia niinkuin pitää. Se on kaltaisellesi paskahousulle toki uutta, kun kaikki ei katsele jotain narkkeja ja silittele heidän päätään. 

Vierailija
39/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii', joka kerta kun diileri/huume saadaan pois kadulta tilalle tulee kaksi vaarallisempaa diileriä/huumetta.

Oisko pikkuhiljaa aika miettiä turvallisempia vaihtoehtoja aivoja syövän tärpätin kaveriks?

Ei? Nauttikaa turvattomuudestanne, sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
40/132 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole samanlaisia tissiposkia ja soijapoikia niinkuin sinä, ei täällä m

Just joo, sulle tuottaa jo kymmenen kilon käsipainot suuria haasteita ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi