Jos saisit juuri nyt tietää olevasi raskaana, mitä se sinulle merkitsisi?
Itselleni se olisi ensifiilikseltä melkoinen katastrofi, mutta kaipa ajatukseen tottuisi.
Kommentit (22)
..olisin kyllä hämmästynyt, kun olen jo valmiiksi raskaana.
Kantaisin pyhää lasta, ei oo nääs seksielämää meillä.
Mutta laskettuaika olisi jouluna, joka ei välttämättä olisi helpoin ajankohta, ennestää lapsia, joiden hoitoon saaminen jouluksi voi olla kiven alla ;-)
Ennemmin sitten ens kuun puolella, mahdollista olla kyllä jo raskaana..
1. Juuri aloittamaani työtä ei vakinaistettaisi syksyllä. -
2. Saisin aika pientä äitiyspäivärahaa. -
3. Mies olisi onnellinen. +
Itse olisin varmaan aika sekavissa tunnelmissa, lopuksi kuitenkin onnellinen.
ja jos ette tajua mitä tuo tarkoittaa niin voi voi...;)
esikoinen 3,5v hirvee tottelematon itsepäinen uhmaikäinen ja kuopus 5kk tissin imijä.. jos vielä kolmas tähän perään ni ei vois kun kauhusta kiljua :) no kaipa sitä tottuis ja pärjäiskin alku shokin jälkeen.. aborttii en tekis..
olen juuri saanut itseäni niskasta kiinni ja voitettua hammaslääkärikammoni ja enskuun lopussa olis viisaudenhampaan poisto. sitä ei varmaan voisi tehdä raskaana ollessa kun tarvin puudutetta ja paljon!!!! raskaaksi tulo on tällähetkellä vähän painajainen....muuten kyllä sais vauva tulla mutta jos sitte kesäkuun puolella vaikka..kiitos!
Ja köyhyyttä :( Töihinmenosuunnitelmien kariutumista ja äitiysloma-ajan palkan menettämistä, just nimittäin anoin hoitovapaata vuoden loppuun...
Ahtautta, auto-ongelmia, oman jaksamisen kanssa olis myös niin ja näin. Kolmatta lasta en haluaisi enää.
Mutta joka tapauksessa vauva otettaisiin vastaan ja koitettaisiin pärjätä sitten siinä tilanteessa. Varmasti vauva saisi rakkautta sekä minulta että isältään sekä isosisaruksiltaan.
kait siitä selviäis..
Nyt 3 lapsen yyhoona ja just alkanu seurustelee..Ei hyvä:(
olisin onnellinen koska olisi tärpännyt kasta kierrosta
Miehen kanssa molemmat opiskelijoita, mutta en silti tekisi aborttia. Kerran sen läpikäyneenä en enää tekisi, vaikka mies jättäisi ja jäisin yksin sossun luukulle.
miehestä en tiedä olisko niin iloinen.....
Mutta joo... Ensimmäinenkin vasta 9kk, joten iskis ensin paniikki, miten niiden kanssa pärjäis, mutta kyllä se vastaan otettais ilomielin! =)
Toisaalta se selittäisi aika suuren määrän kummallisia oireita, joista olen viime aikoina kärsinyt.
Laskettu aika on kahden viikon päästä. ;D
Olisin shokissa, juuri alkaa helpottamaan kahden pienen kanssa. Miten riittäisi rahat ja omat ja miehen voimat. heh, onneksi oli menkat juuri ja ehkäisy kunnossa :))
Ikäeroa kuopukseen tulisi 1,5 vuotta.
Mieheni repisi pelihousunsa....
muutenkin antais ajattelemisen aihetta, sillä amk-opinnot jäisi muutamaa kuukautta vaille valmiiksi, jos jouluvauvaa pukkaisi. Aborttia en missään nimessä tekisi, pitäisi sitten sumplia opinnot jotenkin äitiysloman aikana loppuun. Mies olisi onnellinen ja esikoinen 2,5-vee ois kummissaan.
Olen joutunut hautaamaan haaveet toisesta lapsesta, koska avioero uhkaa. Ja jälkimmäisestä johtuen olo olisi varmaan osittain myös hyvin huolestunut. Mutta että kohtalo olisi ottanut ohjat käsiinsä....miten upeata!
Siten olisi lapset 02, 04, 07 ja 07 / 08. HUIH!
Ei mikään katastrofi kuitenkaan olisi,