Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21377)
Mies, sain tarpeeksi jätän sinut.
Ihana miesope, jonka kanssa juteltiin tänään mm. Ranskasta ja vanhempainillasta.
Kyllä minä seuraa löydän, ei ole siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina 💕
Sama täällä. 💕😘
Vierailija kirjoitti:
Mihin lomakohteeseen menisitte kaivatun kanssa ja miksi juuri tähän kohteeseen?
Rio de Janeiroon
Nauti nyt. Ilosi on varmasti suuri.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan uusia ystäviä
Voin lahjoittaa puolet omistani. En ehdi tavata kaikkia, jotka haluaisivat hengata kanssani. T. Introvertti
Vierailija kirjoitti:
Mies, sain tarpeeksi jätän sinut.
Ok. Kävit sisälläsi taistelua etkä tiennyt mitä halusit. Harmi. Hyvästi.
Olen ollut kiinnostunut sinusta aidosti, vilpittömästi, aukinaisena. Olen välittänyt sinusta syvältä sydämestäni. Sen olet tiennyt koko ajan.
Alan ymmärtää, miksi ihmiset alkavat vihata toisiaan. Vihaamaan on helppo joutua, kun ihminen ei olekaan sitä, mitä on sanonut olevansa.
En täysin ymmärrä mitä tapahtui. Ensin maalataan kuvaa tulevaisuudesta ja kaikesta mitä voitaisiin tehdä ja seuraavana päivänä lopetetaankin puhuminen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En täysin ymmärrä mitä tapahtui. Ensin maalataan kuvaa tulevaisuudesta ja kaikesta mitä voitaisiin tehdä ja seuraavana päivänä lopetetaankin puhuminen kokonaan.
Ehkä se on trolli.
Huijareita kaikki kasvottomat auervaarat
Vierailija kirjoitti:
Vain irl sanat merkitsee 110%!
erisivu hoks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain irl sanat merkitsee 110%!
erisivu hoks
Täällä saa jauhaa paskaa ja sanoa koko ajan, että tiedät kyllä, tiedät kyllä. -sivu
Yksi kiusa sinulle minusta jää. On kiva olla niin vaikuttava persoona.
Tuskin sitä ihan kauhean hankalaa olisi jos vaikka tulisikin oltua kuten aiemmin. Menemättä siihen oliko ihan parhaalla tapaa toteutettu puinti, enhän minä sanonut sitä miksikään sekaannukseksi kuitenkaan. Enemmänkin se oli lähin vastine, muuhun tähtäämättä. Kuin ei olisi syitä jälkimmäiseen muka muitakin. Kuitenkin, sen verran eläväisiä peakkeja oli että pointtia piti hakea enemmän historiasta kuin.. no, sen lähempää.
Kaikkea ei voi kerralla saada mutta paljon kuitenkin vaan ei tähän tyyliin kyllä. :P
Kaipaan uusia ystäviä