Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23790)
Verisukulaisuus ei ole velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän meidän super vahvan ja erittäin ihanan yhteyden (joka tuntuu kestävän kaiken) kautta hellimmät ja isoimmat pitkät halit sulle, ihan niiku sillo menneisyydessä ja hellimmät mahd suudelmat ikinä ku en pysty nyt antaa oikeita. Kukaan nainen ei ole iskenyt tälleen, olet ainutlaatuisin ja parhain kaikista. Vain sinä, ikuisesti.
Ei varmastikaan mulle, mutta tuli ihan tippa linssiin, kun kuvittelin tämän häneltä mulle.
Miehelle, jolla oli monenmoista viikonloppuna alkaen harrastusporukan grilli-illasta. Pusuja, oot rakas.
Nainen, oletko koskaan lähettänyt omia römpsäkuvia kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetänkö naiselle Dickpickin?
Aina fiksu idea, johtaa varmasti kaikkeen hyvään.
Mikä miehillä on, että niitä on pakko lähetellä?!
Lähettäisin rakastamalleni naiselle munan kuvan merkiksi intohimostani ja tunteistani. Rakas nainen ymmärtää.
Ei ymmärrä, se on outoa ellei ole pyytänyt.
Joo ei hitto tule kyllä varmasti kenellekään mieleen moinen, kun sitä näytölle lävähtänyttä munaa esittelevää alastonkuvaa katsoo 😂 apuaaaa
Vierailija kirjoitti:
Lähetän meidän super vahvan ja erittäin ihanan yhteyden (joka tuntuu kestävän kaiken) kautta hellimmät ja isoimmat pitkät halit sulle, ihan niiku sillo menneisyydessä ja hellimmät mahd suudelmat ikinä ku en pysty nyt antaa oikeita. Kukaan nainen ei ole iskenyt tälleen, olet ainutlaatuisin ja parhain kaikista. Vain sinä, ikuisesti.
Onko ihan mahdottomuus laittaa meneekö miehelle vai naiselle siis ei pelkästään tämä viesti.
Onks sun fiilis ollut koskaan niin v€*un leija
et sä alat ignooraa sun idoleita?
Mouhous - Haamuna
🙌
Vierailija kirjoitti:
EN. Vain peppukuvia alhaaltapäin otettuna esileikkinä yhdelle miehelle.
Olen kyllä saanut itse p*llukuvia joiltain kavereilta - yksi oli oikein laittanut vaahtokarkin huulten väliin ja kyljellään poseerasi, lähetti sen kuvan läpällä mulle. Toinen kyseli jostain näpystä, että näyttääkö mun mielestä normaalilta ja kolmas lapsen saamisen jälkeen halusi esitellä miltä nyt näyttää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytäänpä nyt aiheessa, eli terveisten lähettämisessä kaivatuille. Terveisiä ihana mies, olet ihan huipputyyppi! Komea, erittäin hyvä käsistäsi ja tosi rakas mulle🥰
Römpsäkuvat voi myös mieltään eräänlaiseksi terveiseksi kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Juu, on muutamille nuorena tullut lähetettyä ja saatua takaisinkin. En suosittele nykyaikana, olkaa varovaisia viestienkin suhteen.
Emily, jos ottaisit mut viereesi vielä kerran. T. ukko, jota et hetkeen ole nähnyt
Alle 90 yötä jouluun. Saisiko sitä tässä vaiheessa vuotta jo olla hivenen hullunkurinen ja kuiskata ilmoille pienen toiveen siitä, miten aattoillan ennalta-arvaamattomaksi spektaakkeliksi muodostuisi kaivatun esiin könyäminen ihan vaikka joulukuusen alta... 🤭🤗 Ihania unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytäänpä nyt aiheessa, eli terveisten lähettämisessä kaivatuille. Terveisiä ihana mies, olet ihan huipputyyppi! Komea, erittäin hyvä käsistäsi ja tosi rakas mulle🥰
No tuskin kukaan omaa kuvaansa tänne jakaa😂
Vierailija kirjoitti:
Alle 90 yötä jouluun. Saisiko sitä tässä vaiheessa vuotta jo olla hivenen hullunkurinen ja kuiskata ilmoille pienen toiveen siitä, miten aattoillan ennalta-arvaamattomaksi spektaakkeliksi muodostuisi kaivatun esiin könyäminen ihan vaikka joulukuusen alta... 🤭🤗 Ihania unia.
Pukki tulee😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetänkö naiselle Dickpickin?
Aina fiksu idea, johtaa varmasti kaikkeen hyvään.
Mikä miehillä on, että niitä on pakko lähetellä?!
Lähettäisin rakastamalleni naiselle munan kuvan merkiksi intohimostani ja tunteistani. Rakas nainen ymmärtää.
Olet väärässä. Oletko ferrera? Tuollaista ei pidetä terveenä tai asianmukaisena rakkauden tai intohimon ilmaisuna. Se on rajojen ymmärtämättömyyttä ja se voi kertoa syvemmistä psykologisista ongelmista. Ei vain pelkästään "holtittomuudesta" tai "mielenterveyden ongelmista" ja tämä yksistään yleisesti niiden yleisessä merkityksessä. Vaikka sinun tarkoitus saattaisi ollakin intohimon ilmaiseminen, valittu menetelmä koetaan laajalti sopimattomaksi ja haitalliseksi. Miehet nyt voivat tietysti ristirunkata ajatukselle kiihottuneina että intiimikuvien lähettäminen on asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin kukaan omaa kuvaansa tänne jakaa😂
Katellaan sieltä instasta ja pinterestistä
Vierailija kirjoitti:
Könyäminen joulukuusen alta kuulostaa ennemminkin pikkujoulun spektaakkelilta😂🎄🍷🥃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN. Vain peppukuvia alhaaltapäin otettuna esileikkinä yhdelle miehelle.
Olen kyllä saanut itse p*llukuvia joiltain kavereilta - yksi oli oikein laittanut vaahtokarkin huulten väliin ja kyljellään poseerasi, lähetti sen kuvan läpällä mulle. Toinen kyseli jostain näpystä, että näyttääkö mun mielestä normaalilta ja kolmas lapsen saamisen jälkeen halusi esitellä miltä nyt näyttää..
Mitä hittoa?! Minkä takia joku lähettää sulle römpsäkuvia läpällä? Mitä sen mielessä oikein liikkuu? Onko hän muuten minkälainen, täysin kaheli?
Ja miksei sun toinen kaveri mennyt gynelle esittelemään alapäänäppyjään?
Mitä toi lapsen saanut oikein ajatteli?
En minäkään niitä halunnut mutta kuka sitä nyt kysyy. Ja kyllä, sama homma mutta näin pääsi niistäkin kätevästi eroon.