Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23934)
Vierailija kirjoitti:
Hali ja suukko kaivatulle sunnuntai iltaan.
🧡🤗
Sinulle takas halaus ja suukko. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Lähetänkö naiselle Dickpickin?
Voihan sen keskustelun niinkin avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä.
Mä pystyn
Sivusta. Mä en pysty nyt, mutta on jo pitkän aikaa ollut tunne, että ehkä sitten oikeesti vanhoina.
Jos ei halua mua ja en kelpaa rakkauteen nyt tässä hetkessä niin ei mua sitten enää myöhemmin vanhana kiinnosta. Olen arvokkaampi ja mun elämä merkkaa mulle enemmän. Se että mäkin saan elää rakkautta nyt nuorempana, ehkä perustaa vielä pienen perheen ja saada rakastaa ihan tässä just nyt kun elän eikä vasta joskus sydänsurun riuduttamana ja rakkaudettoman elämän eläneenä vanhana ihmisenä. Jokaisen tulisi olla niin arvokas eikä tyytyä siihen että he kelpaa vasta sitten joskus kun elämä on jo pitkälti eletty. -Eri
Tietyllä tavalla ajattelen just näin. Mut sit on yks ihminen, jonka suhteen pelkään, et siinä en oo mitään parasta ennen päivämäärää.
Vierailija kirjoitti:
Aina fiksu idea, johtaa varmasti kaikkeen hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina fiksu idea, johtaa varmasti kaikkeen hyvään.
Mikä miehillä on, että niitä on pakko lähetellä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään viettää aikaa kotona. Samanlaisia naisia ei Tinderistä oikein löydy.
Aika moni tykkää.
Sen kotona aikaa viettävän naisen pitää olla semmonen söppänä pöppänä 50kg painava, pelkässä hupparissa ja polvisukissa pyllistelevä TikTokin naamafiltterinaaman omaava e-tyttö.
Mikä on e-tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tykkää.
Sen kotona aikaa viettävän naisen pitää olla semmonen söppänä pöppänä 50kg painava, pelkässä hupparissa ja polvisukissa pyllistelevä TikTokin naamafiltterinaaman omaava e-tyttö.
Mikä on e-tyttö?
kvg e-girl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta näkeminen tänään sai kaikki kaipuuta taas auki.
Missähän nähtiin?
Kadulla nähtiin.
Voi hyvänen aika tätä touhua taas.
Vierailija kirjoitti:
Viime näkemistä on jo kaksi viikkoa ja on vähän ikävä,eikun mahdoton ikävä. 😏😘
n>m
Ootko E?
Vierailija kirjoitti:ok
Millaisia ajatuksia Tinder teissä herättää? Omasta puolestani voin kertoa, että pelkkä sana saa minut nauramaan.Itsellä ei oo kokemuksia, mutta kaverilla sitäkin enemmän. Voi tietty olla vähän väritettyjä kertomuksia.
Ei herätä oikein mitään ajatuksia. Monet tutut pariskunnat löytäneet toisensa sieltä.
Itse voisin mennä sinne etsimään seksiä, jos jaksaisin.
Siistin kulmakarvat ja näytän ihan eri tyypiltä, miten voi olla. Kaivatulle tiedoks etten näytä enää Angry birdsin rediltä. Ihan vaan et tunnistat.
Et tiedä sitä, mutta olen oikeasti aika yksinäinen. Ulospäin näyttää varmaan siltä, että menen tukka putkella jutusta toiseen ja että mulla on paljon kavereita ja muita ihmisiä elämässäni. Mutta vaikka ne on kivoja, niin ne on kaikki vain sellaisia tuttavia tai tilanteeseen liittyviä. Jos haluaisin mennä tai tehdä jotakin, niin ei mulla ole edes ketään ketä kysyä kaveriksi. En soittele enkä viestittele juuri kenenkään kanssa huvin vuoksi, eikä varsinkaan ole ketään luottoystävää enää. No yksi sellainen on, jonka kanssa harvakseltaan olen yhteydessä ja nähdään lyhyesti kerran vuodessa tai parissa, enkä oikein tiedä miten hän kaveruutemme näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä.
Mä pystyn
Sivusta. Mä en pysty nyt, mutta on jo pitkän aikaa ollut tunne, että ehkä sitten oikeesti vanhoina.
Jos ei halua mua ja en kelpaa rakkauteen nyt tässä hetkessä niin ei mua sitten enää myöhemmin vanhana kiinnosta. Olen arvokkaampi ja mun elämä merkkaa mulle enemmän. Se että mäkin saan elää rakkautta nyt nuorempana, ehkä perustaa vielä pienen perheen ja saada rakastaa ihan tässä just nyt kun elän eikä vasta joskus sydänsurun riuduttamana ja rakkaudettoman elämän eläneenä vanhana ihmisenä. Jokaisen tulisi olla niin arvokas eikä tyytyä siihen että he kelpaa vasta sit
Tietyllä tavalla ajattelen just näin. Mut sit on yks ihminen, jonka suhteen pelkään, et siinä en oo mitään parasta ennen päivämäärää.
Nojoo mulla tän henkilön kanssa ihan sama :D^^" Ystävälle oon paristikin todennut, että tällä miehellä on luultavasti koko mun lopun elämää olemassa veto-oikeus muhun. Mun tunteisiin ja haluihin, sydämeen ja sieluun. Hän voi mikäli vapautuu, marssia mun elämään milloin tykkää ja mitäpä minä, ottaisin vastaan ja menisin mukaan tietenkin. Jotkut kortit on sellasia et ne haluaa tilaisuuden tullessa kääntää eikä jäädä miettimään periaatteen vuoksi.
Ajattelen silti kuten kirjoitin, mutta tunteet tosiaan taas ei aina kulje samaa latua ajatusten kanssa. Ei silti ole ollenkaan oikein mua kohtaan ja multa oikein itseäni kohtaan sallia sellaista. Että mut voisi ottaa millon sattuu sopimaan ihan kuin tämänhetkisellä ainoalla minulla, mun tunteilla, elossaololla ja ainutlaatuisella joka päivä kuluvalla ajalla ei olisi merkitystä ja väliä. Ihan kuin sitten mun vuosia kärsimällä sydänsurulla ei olisi väliä ja merkitystä. Ei väliä miten paljon muhun siinä välillä sattuu, kunhan olisin ottamassa vastaan avoimin sylin sitten vasta kun olisimme jo eläneet elämämme. Pitäisi itseäänkin kuitenkin kunnioittaa eikä alistua heittopussiksi ja arvottomaksi jalkarätiksi. -Eri A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä viikonloppu. Tosin sosiaalisesti vähän liikaa introvertille. Emilylle kivaa tulevaa viikkoa! Olisitpa vähintäänkin bisse, niin voisin etsiä sinut käsiini. :)
Jos ois bisse niin joisit kurkusta alas?
No siis bisset kaatelisin lavuaarista alas. Bisseseksuaali voisi auttaa asiaa. Mutta kuten viestini jälkeen joku toivoi, en ole ottamassa yhteyttä. Yhteyttä ei ole enää. Joskus oli, mielestäni hyväkin jossakin kohtaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin äsken meidän biisin. Ehkä et tiedä mikä on mulle meidän biisi. Mutta tunsitko sen? Jos postaat tänään tähän ketjuun oikean biisin, niin otan yhteyttä kuukauden sisällä.
Tietysti se on Matin ja Tepon ihana klassikko- Minä rakastan sua.
Alex Warren Ordinary on se biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tykkää.
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä sitä, mutta olen oikeasti aika yksinäinen. Ulospäin näyttää varmaan siltä, että menen tukka putkella jutusta toiseen ja että mulla on paljon kavereita ja muita ihmisiä elämässäni. Mutta vaikka ne on kivoja, niin ne on kaikki vain sellaisia tuttavia tai tilanteeseen liittyviä. Jos haluaisin mennä tai tehdä jotakin, niin ei mulla ole edes ketään ketä kysyä kaveriksi. En soittele enkä viestittele juuri kenenkään kanssa huvin vuoksi, eikä varsinkaan ole ketään luottoystävää enää. No yksi sellainen on, jonka kanssa harvakseltaan olen yhteydessä ja nähdään lyhyesti kerran vuodessa tai parissa, enkä oikein tiedä miten hän kaveruutemme näkee.
Naisten yksinäisyys, perhe ja ihmisiä jokaiselle sormelle.
Kokeile yksinäisenä miehenä olemista. Sitä murskaavaa hiljaisuutta, näkymättömyyttä, kun ei oikeasti ole yhtään ketään.
Kuuntelin äsken meidän biisin. Ehkä et tiedä mikä on mulle meidän biisi. Mutta tunsitko sen? Jos postaat tänään tähän ketjuun oikean biisin, niin otan yhteyttä kuukauden sisällä.