Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden haamuihin ei kannata ikinä palata.
Ehkä totta sinulle, mutta ei kaikille. Eli äläpä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on sinne ihan tarkoituksella jäänyt, miksi mikään muuttuisi myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina 💕
Myös minä sinua, ikuisesti. 💕
Vierailija kirjoitti:
T. Olet ollut pitkään mielessäni. Silloin vuosia sitten oltiin samalla luennolla, koetit lähestyä, minä pelkäsin päästää ketään lähelle. Nyt olet siellä kaukana, ja minä olen koettanut parantaa haavojani. Nähtäisiinköhän me joulun tienoilla? 😘
Oliko tämä miehelle vai naiselle?
Sain tänään halauksen pariltakin nätiltä naiselta. Ne olivat kyllä ihan kaverillisia halauksia, mutta parempi silti tämäkin kuin sellaiset päivät, jolloin ei ole minkäänlaista kosketusta kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat, että ovet ovat auki sulle, mutta sinä pidät ovet kiinni minulta. Logiikka?
Ei ole susta niin kiinnostunut.
Lakkaa sinä viljelemästä negaasi.Syitä on monia,joista sinä et näytä ymmärtävän mitään.
sivu
Miehet on yksinkertaisia. Ne joko tykkää tai ei. Naiset kehittelee mitä ihmeellisimpiä juttuja mielessään, vaikka asia on ilmiselvä.
Jokainen on yksilö.Älä yleistä.En jankkaa kanssasi.
sivu
Joo, jokainen on yksilö, mutta ei niitä vaihtoehtoja silti ole kovin montaa.
Ketjulaisilla nyt on mitä kummallisimpia mentaaliakrobatioita milloin mihinkin asiaan. Estäjä on täällä kaipaamassa. Joku on kieltänyt ottamasta yhteyttä mutta kuitenkin viestii täällä että haluaa yhteyttä jne. Kai se on tuollaista jos ei vaan pääse yli ja eteenpäin, uskottelee itselleen sen mieluisimman vaihtoehdon vaikka todellisuus on sitä vastaan. En vaan itse saisi aivojani taivutettua siihen, että joku jolla on mahdollisuus ja halu olla suoraan yhteydessä, kirjoittelisi tätä kautta sen sijaan. Etenkin jos joskus on ollut se ihan oikea viestiyhteys tms.
Perään copiumit niin speshiaaleista keisseistä että pitää lähetellä savumerkkejä ja jättää koodattuja viestejä piilokätköihin, mutta se toinen kyllä voisi ongelmitta ottaa suoraan yhteyttä jos vaan kiinnostaa!
Samaa mieltä noin muuten, mutta esim mä olen esimerkki ihmisestä joka on torpannut yhteydenpidon suoraan kaivatulle. Enkä kysynyt mielipidettä vaan sanoin etten tahdo mitään yhteydenpitoa. Sitä hän on kunnioittanut. Silti kaipaan häntä joka päivä, joskus kirjoitan jotain tännekin, toivoisin, että asiat voisivat olla toisin ja meillä olisi irl yhteys ja asiat niin että voisimme viettää aikaa yhdessä ja nauttia toisistamme.
Hän kuitenkin on valinnut pysyä naimisissa, joten asiat eivät ole toisin, joten yhteyksiäkään en oman mielenterveyteni ja mielenrauhani vuoksi siten halua pitää. Niin paljon kuin se joka ikinen päivä sattuu. Tänäänkin ollut ihan kamala olo, haikea jäytävä kolkkous ja kaipaus rinnassa. Mut mä en voi edes syvien tunteiden takia taipua miljoonalle solmulle itse jos mulle tulee siitä paha olo. Ihan kuten hänenkään ei pitäisi. Haluan olla onnellinen ja tehdä niin kuin sydän sanoo. Eikä perheenisän kanssa salaa riiustelu ole sitä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulla muttei edelleenkään kaikilla muilla. Älä siis yleistä vain sinua koskevaa asiaa koskemaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä
Mun reissu oli ihana, kun näin pelkän hymyn.Vähään sitä on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulla muttei edelleenkään kaikilla muilla. Älä siis yleistä vain sinua koskevaa asiaa koskemaan muita.
En ole yleistänyt. Kerroin mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki menneisyyteen jääneet ole mitenkään dramaattisesti ja tarkoituksella jääneet. Onhan sitä paljonkin ihmisiä joiden kanssa joskus elämät ristenneet ja sitten ei enää, ilman että asiaan liittyy mitään draamaa, päätöksiä, muutoksen tarvetta tai haamuja.
Itse en tosin ketään menneisyyden ihmisiä kaipaa, mutta en myöskään sulje ovia sen vuoksi että olen tavannut tai tuntenut jonkun ihmisen myös aiemmin elämässä xD
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en saa.
Enkä toista haluakaan.
Mä saisin monta, mutta haluisin yhden..hymyn😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ovet ja ikkunat on aina auki kaivatulle
Jokainen polku luoksesi päättyy Berliinin muuriin.
Oon ollu metrin päässä Berliinin muurin osasta. Mutta niin, en mä noin vaikea tapaus ole
Minä omistan palan Berliinin muuria.
Mä omistan palan kaivattua
Mä en omista enkä tahdokaan omistaa kaivattua. Omistaisin kyllä kaikki kauniit sanat hänelle.
Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä.
No jollei ole vielä mitään oikein kerennyt ollakaan tai alkaakaan niin eihän siinä edes tiedetä olisiko ollut jotakin joten miksei sellaiseen voisi palata ja selvittää että onko jotakin todellista vai ei? Jos ei ole edes annettu mitään mahdollisuutta tai olosuhteet on vaikeat niin jos ne olosuhteet joskus selvenee niin mikä estää kokeilemasta että oliko jostakin kyse vai ei?
Miksi pitäisi olla niin ehdoton ettei menneisyyteen voisi koskaan palata?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka susta tykkään aivan hullun tavalla, niin en pysty kuvittelemaan meitä yhdessä.
Miksi et? Etäisyydenkö takia?
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn
Vierailija kirjoitti:
No jollei ole vielä mitään oikein kerennyt ollakaan tai alkaakaan niin eihän siinä edes tiedetä olisiko ollut jotakin joten miksei sellaiseen voisi palata ja selvittää että onko jotakin todellista vai ei? Jos ei ole edes annettu mitään mahdollisuutta tai olosuhteet on vaikeat niin jos ne olosuhteet joskus selvenee niin mikä estää kokeilemasta että oliko jostakin kyse vai ei?
Miksi pitäisi olla niin ehdoton ettei menneisyyteen voisi koskaan palata?
Ei tarvi olla mitään vaikeita olosuhteitakaan, joskus ihmisten elämät vaan risteää ja sit ei enää. Toki ei nuo mitään huikeita Elämän Rakkauksia ole, mutta niitä sattuu aika harvan kohdalle lopulta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et? Etäisyydenkö takia?
Minkälaisesta etäisyydestä puhut?
Tunteisiin 🎶