Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Mun ovet ja ikkunat on aina auki kaivatulle
Jokainen polku luoksesi päättyy Berliinin muuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat, että ovet ovat auki sulle, mutta sinä pidät ovet kiinni minulta. Logiikka?
Ei ole susta niin kiinnostunut.
Näin voi olla, mutta kun nyt neuvon annoit, niin kysynkin, minkä tietämyksen tai arvovallan takaa pystyt sanomaan toiselle totuuksia asioista, joista et tiedä mitään? Tätä ihmettelen joka kerta saadessani oivia neuvoja täällä.
Olet oletettavasti se, jota on kielletty ottamasta yhteyttä tai estetty tms. En tiedä montako näitä tapauksia ketjussa on, mutta eiköhän tuo ole AIKA selkeä, ratakiskosta väännetty vinkki, ettei kiinnosta?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat, että ovet ovat auki sulle, mutta sinä pidät ovet kiinni minulta. Logiikka?
Näin voi olla, mutta kun nyt neuvon annoit, niin kysynkin, minkä tietämyksen tai arvovallan takaa pystyt sanomaan toiselle totuuksia asioista, joista et tiedä mitään? Tätä ihmettelen joka kerta saadessani oivia neuvoja täällä.
Olet oletettavasti se, jota on kielletty ottamasta yhteyttä tai estetty tms. En tiedä montako näitä tapauksia ketjussa on, mutta eiköhän tuo ole AIKA selkeä, ratakiskosta väännetty vinkki, ettei kiinnosta?
sivusta
Oletukset ovat kaiken kommunikaation tuho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu metrin päässä Berliinin muurin osasta. Mutta niin, en mä noin vaikea tapaus ole
Päästän irti
Siitä, mikä ei tapahtunut.
Ihmisistä, jotka eivät kuulu matkalleni enää pidempään. Kiitän, kaipaan ja kuljen sitten eteenpäin.
Turvattomuudesta. Olen kotona siellä, missä olen.
Kärsimättömyydestä. Siitä, etten malta odottaa ja luottaa.
Kontrollista, suorittamisesta ja itseni selittämisestä muille.
Särkyneestä sydämestä.
Liiallisesta kiltteydestä, miellyttämisestä ja rajattomuudesta.
Kyvyttömyydestä antaa anteeksi.
Epävarmuudesta. Olen kuka olen.
Pelosta, etten ehdi. Kaikelle on aikansa.
Ilottomuudesta ja leikittömyydestä. Sallin keveyttä riippumatta olosuhteista.
Pelosta olla niin oma itseni kuin olen. Olla niin suuri ja niin pieni, niin samanlainen kuin muut ja samalla ainutlaatuinen.
Rakkauden pelosta. Avaudun niin itseäni kuin muita kohti.
Odotuksista, miten asioiden pitäisi mennä, missä järjestyksessä ja milloin.
Huolista, vatvomisesta ja muiden energioista, jotka eivät kuulu minulle.
- Hidasta elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu metrin päässä Berliinin muurin osasta. Mutta niin, en mä noin vaikea tapaus ole
Minä omistan palan Berliinin muuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta sanon, että lähes aina mikä vaikuttaa epävarmalta, niin se on myös epävarmaa. Tässä tapauksessa selkeästi mies pitää narun päässä ja ottaa "käyttöön", kun ei ole mitään muuta mielenkiintoista tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
K niinkuin kivi.
Kaikkea muuta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä omistan palan kaivattua
lol, totuus että hänen "Berliinin muurin pala" on todennäköisesti vaan joku random betonilohkare meni niin tunteisiin, että piti poistattaa.
Tykkään tai en, ja senkin voi sanoa heti voisinko kuvitella itseäni intiimiin kosketukseen henkilön kanssa. Poikkeuksia ei ole vielä tullut vastaan, joten en laita omalla kohdallani energiaa sellaiseen mahdollisuuteen.
Ensikohtaamisen jälkeen voi toki mennä nopeastikin maku, jos se aluksi ihan viehättävältä vaikuttanut henkilö paljastuukin epäsopivaksi juttujen ja/tai käytöksen myötä.
Samoin toki kaikenlaiset huonosti menneet tutustumiset/yritykset voi pilata tuon tykkäämisen loppuiäksi - en minä ketään sellaista enää halua, kenestä olen joskus nuorena alle 25-vuotiaana tykännyt ja jotka on toimineet lähinnä satuttavasti. Eli sellaisissa tapauksissa menee pilalle.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olis jo huippua 😄
Ison palan😌😊😍
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olis jo huippua 😄
Ison palan😌😊😍
Koko kaivatun 😍🥰💖
Menneisyyden haamuihin ei kannata ikinä palata.
Vierailija kirjoitti:
Jep, yhtään exää tai entistä ystävää en ottaisi takaisin elämään
Vierailija kirjoitti:
Tämän yritän oppia viimeistään nyt. Rakkautta ei tarvitse kutsua monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta on niissäkin eri lokeroiden tyyppejä. Tunnen viiskymppisen pariskunnan jotka olivat aikoinaan nuorena hetken yhdessä, ja sitten 35+ tapasivat uudelleen ja perustivat perheen, mutta tietääkseni siellä heidän taustassa ei ole mitään kovin dramaattista. Tosin sanoi se nainen joskus, että hän varmaan rikkoi sen miehen nuorena niin pahasti, ettei se mies ole niin all in siinä perheessä kuin muuten voisi olla, eikä luota vieläkään täysin. Ilmeisesti joku emotionaalinen juttu, sillä tuo mies on lasten kanssa paljon ja käytännössä varmaan enempi arkena läsnä kuin se nainen. Mutta joku juttu siihen on jäänyt, ettei halua antaa kaikkea ilmeisesti tuolle naiselle ja se on varmaan ihan luonnollista jos on se menneisyyden haamu olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teemme tällä tiedolla?????? täällä samat viskoo samaa paskaa päivästä toiseen. MINÄ OTTAISIN KAIKKI EKSÄNI TAKAISIN JA RAKASTAISIN JA, JA
Ihan yhtä järkevä viesti kuin omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän uutispaukku!
En ole koskaan saanut, enkä taida tulla saamaankaan.. Epäilyksiä on mutta ne kai vain omaan pään tuotosta kun muutakaan ei ole. Tai on: TYHJÄÄ.