Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (26974)
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää naisen hajanainen sielu.
Melkoinen nainen mahtaa olla tässä tapauksessa. Koen että minun sieluni ei ole hajanainen. Olisi kiintoisaa kuulla millainen on hajanainen sielu. Rehelliset tarinat ovat parhaita.
Minussa ei ole mitään erikoista, ehkä siksi kiinnostun ihmisistä joissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen nainen mahtaa olla tässä tapauksessa. Koen että minun sieluni ei ole hajanainen. Olisi kiintoisaa kuulla millainen on hajanainen sielu. Rehelliset tarinat ovat parhaita.
Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus käy taas kerran raskaaksi. Ensin se on pientä hiljaista iloa kaiken takana, kun vain muistankin että siellä jossain menet ja hymyilet ties mille, elät, olet. Ja sen jälkeen tullaan aina alas, ennemmin tai myöhemmin muistan olevani yksin sekaisin ja sydäntä kylmää että sinä kavahtaisit jos kuulisit minun sinua ajattelevan vieläkin. Joka kerta tämä toistuma ajaa minut outoon suruun, joka ei ole tästä todellisuudesta lähtöisin. Onko tämä minun loputon aikaikkuna hulluuteen, jolle olen lainannut sinulta nimen, voinko palauttaa sen sinulle ja unohtaa kaiken kuin unet unohdetaan
"ajaa minut outoon suruun, joka ei ole tästä todellisuudesta lähtöisin"
Olipa hienosti sanoitettu. (Samalla aatokset ja nätit unet hänelle. a>j)
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla kaivattusi työskentelee?
Minoon puutarhuri. Kaivatusta en sano.
Keltainen pallo kun nousee taa tuon kuusikon, kirjoitettu sen kylkeen nimesi on.
Yks viestintäasiantuntijamuikkeli vois vaikka laittaa mulle viestiä. Aihe vapaa, mutta toivottava.
t. Identiteetinetsijäsälli
Vierailija kirjoitti:
Työskentelemme samalla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen va
Tämä onkin tuttu ketjusta. Sitten kai minullakin voisi olla hajanainen sielu. Hyvä teksti ehdottomasti, toivottavasti jokainen nainen saisi hyvän miehen jolla olisi huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Seinäjoella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Seinäjoella?
Njet
Vierailija kirjoitti:
Lekuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin halata sinua nainen.
Ja et yleensä kuitenkaan halaa. Vaikka minä halaisin sinua.
Ehkä siihen vielä tilaisuus tulee -sivusta
Tulet vastaan risteyskohdissa.