Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (26974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysely: Kerro kömpelöistä iskuyrityksistä.
Mä voin kertoa vain kömpelöstä sekoilusta kaivatun seurassa kun jostain syystä alkaa jännittää
Sama. Mun suusta ei tule koskaan mitään järkevää ja jälkikäteen vaan hävettää. Oon kuitenkin yleensä melko sanavalmis tyyppi. Onneks taidetaan olla samanlaisia tässäkin asiassa.
Terkut toiselle ujostelijalle <3
Vierailija kirjoitti:
Minä olen spesialisti. Kaivattu on erityisalaani. Olen tarkkaillut häntä tietämättään ja tunnen jokaisen mikroeleen, jalkojen asennot, käsien asennot. Tunnen kipukohtansa ja kiinnostuksenkohteensa. Tiedän historiansa ja vaikeudet sieltä. Mutta en tiedä yhtään mitään elämästään viimeiseltä parilta vuodelta. Siltikin tykkään. Vielä, vtun vieläkin, hemmetti soikoon.
Mikä spesialisti se sellainen on joka ei tiedä viim. parilta vuodelta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen spesialisti. Kaivattu on erityisalaani. Olen tarkkaillut häntä tietämättään ja tunnen jokaisen mikroeleen, jalkojen asennot, käsien asennot. Tunnen kipukohtansa ja kiinnostuksenkohteensa. Tiedän historiansa ja vaikeudet sieltä. Mutta en tiedä yhtään mitään elämästään viimeiseltä parilta vuodelta. Siltikin tykkään. Vielä, vtun vieläkin, hemmetti soikoon.
Se on sellainen, että elämä heittää välillä ihmisiä erilleen. Ja siihen pitää sopeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen, että elämä heittää välillä ihmisiä erilleen. Ja siihen pitää sopeutua.
Mikä teidät heitti erilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysely: Kerro kömpelöistä iskuyrityksistä.
Mä voin kertoa vain kömpelöstä sekoilusta kaivatun seurassa kun jostain syystä alkaa jännittää
Sama. Mun suusta ei tule koskaan mitään järkevää ja jälkikäteen vaan hävettää. Oon kuitenkin yleensä melko sanavalmis tyyppi. Onneks taidetaan olla samanlaisia tässäkin asiassa.
Terkut toiselle ujostelijalle <3
Mä en ole sanavalmis koskaan. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidät heitti erilleen?
Elämä. Omat valintani pari v sitten ja hänen valintansa vähän sitä ennen. Tuli kilometrejä väliin ja henkinen etäisyys. Meitä ei ole tarkoitettu yhteen, se nyt on selkeää kummallekin. Ei vastalauseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustut ehkä minuun mutta en voi sanoa samoin, jos et kerro minulle, mitä ajattelet asioista. Kuin hänelle.
Mitä, jos ei ajattele asioista yhtään mitään?
Sellaiset laiskiaisaivot on pois pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot säilyttänyt mun numeron? 🤔
Muistan ulkoa.
Mulla ei oo numeroa ollenkaan -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oot rakas, vieläkin. Kaivatulleni. <3
Mitä tarkoitat tuolla että vieläkin? Oletteko välirikossa?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ole koskaan yrittänyt lähestyä vaan vain toiminut aivan päinvastoin.
Olisiko tuo vihje, josta kannattaisi ottaa vaarin?
Terveiset mun kesämiehelle😉😘
Sun kanssa oli kiva viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hallituskumppania. Kaipaan päivin, kaipaan öin, menisin vaikka sidottaisiin köysin ja vöin. Jos hän pyytäisi.
Vasta 1.11 alkaen. Pitele nyt sitä mammista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan välirikossa niin kauan, kunnes saan hänet halietäisyydelle. Välillä meinaa usko siihen kyllä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum, näiden vuosien aikana mikään ei ole edennyt. Ei mikään. Jos se on se, mitä haluat, ei olla samalla sivulla.
Väitätkö etten yrittänyt asioita edistää? Se ei todellakaan ole, mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan välirikossa niin kauan, kunnes saan hänet halietäisyydelle. Välillä meinaa usko siihen kyllä mennä.
Onnellisille rakkain.
Oppilaalleni. Kiitos elämänmatkasta. Saa soveltaa ajatuksiinne.
Tarkkaillut tilanteissa, joissa oltiin tekemisissä. Eli keskustellessa. En ole mikään stalkkeri kuitenkaan. Saisin helpolla selville, missä tätänykyä kulkee, mutta en lähde sellaiseen ollenkaan. Ap