Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14557)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö enää sitä miltä tuntuis tulla mun sisään?
Mä mietin aika useinkin. Miltä tuntuis kun tulisit syvälle. Kuinka hyvältä susta olis tuntunut. Millaisia äännähdyksiä tekisit. Kuinka pitäisit kiinni. Millä tahdilla mua ottaisit. Kuinka nopeasti tai hitaasti. Suutelisitko silloin. Kaikkea tuota ja enemmän. Kuumia unia.
Hyyyyi. Oot ällö muija.
Minä enemmän kuin tykkäsin tästä kuvauksesta.
Varmasti kun olette höpöjä. Noi äännähdykset kuulosti vaivaannuttaville, eikä toisen tuleminen tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lienet mai lööv?
Täällä mä oon, ihan kujalla. Heh.
Onko siellä kivi?
On mulla paljon puolijallkiviä, saat valita kauneimman
Mansen kujassa? Kristallinkirkasta -t.eri
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Puuro on kaikista ruuista pöperöin
Vierailija kirjoitti:
Naiseen ei ole luottaminen.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kaikista olennoista höperöin.
Kyllä mies on paljon höperömpi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Rukoilemme. Että häviät täältä. T. Feministi
Hyvää yötä lounaaseen naiselle, toivottavasti päiväis sujui mukavasti. Omani alkoi hitaasti, mutta lopulta pääsin kulkupeliin ja pääsin päätaajamaan likelle uusia kulmiais. Kävin apteekissa, yllätykseksein lääke piti tilata sinnekin vaikka taajaväkinen asutus ja vilkas paikka. Pyörin kulmilla ja törmäsin äänekkääseen tapahtumaan, jota seurasin kävelemällä vieressä jonkin aikaa, erosin sitten omille teillein kunnes päivä tekeyty yöks, kävin kaupassa, ostin appeet, palasin noppeella kyyillä kylällein. Syön kohta, tarjoisin siullein. Nuku hyvin, tervehtää mies koillisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa käy ainakin kolme miestä joiden taso on ali-ihmisen tasolla, eli ainakin ne pois laskuista jos mitään päässä liikkuu.
Ei montaa järkevää jää jäljelle, mutta toki se on normaalia tällaisella palstalla. Et kuona-aines kokoontuu ja tosiaan esim. Niuvanniemessä saa palstailla ihan vapaasti.Mä kaipaan silti, vaikka olisi minkälaisia miehiä palsta täynnä.
Mulla taas menee niin, etten halua antaa itsestäni mitään, jos huomaan seuran olevan ihan mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Laitan silmät kiinni ja näen vaan sut 😍
Näetkö myös tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö enää sitä miltä tuntuis tulla mun sisään?
Mä mietin aika useinkin. Miltä tuntuis kun tulisit syvälle. Kuinka hyvältä susta olis tuntunut. Millaisia äännähdyksiä tekisit. Kuinka pitäisit kiinni. Millä tahdilla mua ottaisit. Kuinka nopeasti tai hitaasti. Suutelisitko silloin. Kaikkea tuota ja enemmän. Kuumia unia.
Hyyyyi. Oot ällö muija.
Ällöpä hyvinkin!
Hyvää yötä halein suukoin elämäin naiselle 30km ja rakain taa, ikävä. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää yks törkyläjä koko sivusto. Oon varmaan possu kun kerta tykkään täällä kieriä.
Juu miettikää millaisille ihmisille osa porukasta täällä kirjoittaa, kun vaan saavat tietää kirjoittajan olevan MIES :D Heti jotkut intoilemassa, jos viesti on MIEHELTÄ.
Niin että ylhäältä voi katsoa mikä se ketjun (joidenkin) miesten taso on ja miettiä haluaako sekaantua sellaisiin edes virtuaalisesti..
Ei ole poissuljettua että näiden stereotyyppisten juttujen kirjoittaja on miehiä vihaava nainen.
En usko, kyllä ketjussa on ihan riittämiin ollut aineistoa huonoilta tai jopa sairailta miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Perjantaipullon aukaistuani mielestäni sua en saa.
Laita mulle viestiä 😘🦊
Sanoisin sulle: rentoudu ja sulje silmät, käytän tämän hetken tutustuakseni sinuun lähemmin.
Naisten ilta. Hyvää ruokaa etc. Mutta pidin sut mielessä, ainakin nyt, kun tulin sanoon hyvät yöt. Voisin minä lopettaakin tämän. Mutta mieleni jumii sussa.