Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14557)
Vierailija kirjoitti:
olennainen: juon olutta elikäs kaliaa
Mulla lasissa pepsi max. En koskaan juo, koska haluan aina olla valppaana ja tutkia tätä maailmaa.
Ystävälle terveisiä taivaaseen. Veljentyttösi on alkanut muistuttaa sinua. Vahvatahtoinen, vähän uhmakas nuori nainen. Muistosi elää.
Ai juu, tunnisteellinen: komerokeissin jälkeen soitin vielä perään sekä työ- että yksityisnumeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lasissa pepsi max. En koskaan juo, koska haluan aina olla valppaana ja tutkia tätä maailmaa.
Voi juoda holittomia. 🍻 -olennainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Olisko kiva jos kaivattu tekisi aloitteen vai pilaako se kaiken?
Nuoli ylös (Tee se!) ja Nuoli alas (Parempi odottaa)
Pitää tapahtua tietyn aikaikkunan sisällä, jos on tapahtuakseen. Jos pitää liian pitkään miettiä, niin ei ole tarpeeksi kiinnostusta, eikä silloin kannata.
Aikaikkunoita voi tulla useita saman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaivatunnw etunimen viimeinen kirjain?
o
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Aina sun kuivaa katsoessa elämä voittaa, komistus!
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Me työtä tekevät koetaan varmaan mekaanisiksi roboteiksi jotka vetää kipulääkkeitä ja antaa kaikki tehot irti. Kun "p@ska" ei enää pärjää niin romukoppaan ja uusi uljas rautarouva tilalle ja katsotaan kuinka kireällä mutteria voi kiristää vai kuseeko alleen heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku väittää, ettei ole aika laittaa isopyllyjä kuriin ja herran nuhteeseen takaisin.
Täällä on odotettu, mutta herra vaan paasaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku väittää, ettei ole aika laittaa isopyllyjä kuriin ja herran nuhteeseen takaisin.
Kirje kolossalaisille 3 19
Vierailija kirjoitti:
Kaikista katseista, sinua.
👀
(Mä jotenkin tykkään tästä ketjusta. Käyn kuin tuurijuoppo eli vain hetkittäin, mutta intensiivisesti, ja jo vuodesta 2017.)