Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin ärsyttävää.
Älä ole ärsyttävä.
Aivan varmasti olen sen myllyn jälkeen.
Ei lesbon tai bin kanssa saa kestävää ydinperhettä muodostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et muista?
Rehellisyyden nimissä olen kohdannut satoja ihmisiä jälkeesi. Uudet tarinat vievät mukanaan, eikä minulla ole sinusta mitään muistoa. Ei pienintäkään. Mutta sinä olet yhä syy palata aina ketjuun. Enkä itsekään ymmärrä miksi.
Onko toisella muisto sinusta?
voi olla
Millainen?
Yks juttu. Voi olla kaksikin. En ole ihan varma annoinko kerran yhden toisenkin jutun hänelle.
Minkä?
Luettavaa. Toisesta jutusta en ole varma. Saatoin antaa sen jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin ärsyttävää.
Mikä
palstaharhani
Pitäisköhän sun sitten pitää palstataukoa välillä`?
Niin aionkin.
Täällä yksi työmyyrä, joka ei millään malttaisi lopettaa hommia. Mutta tässä silti hyvän yön toivotus yhdelle ihanalle.
Voisinpa tavata siut nainen, ikävä vaivaa. Tänään rasittava päivä. Kävin huollattamassa hoitovälineen, talsin kylillä, kävin rismassa ost..ok. Nuku hyvin, lounaaseen naiselle
Vierailija kirjoitti:
Peruskouluikäisille tytöille pitäisi takoa päähän, että ketään ei kiinnosta hittojakaan heidän uransa tai tutkintonsa, vaan se, että pystyvätkö he tuottamaan jälkeläisiä vai eivät. Muista: perhe, jonka luot on paljon tärkeämpi kuin perhe, josta tulet.
Sulle pitäis takoa päähän, että mies ja perhe ei riitä kenenkään elämänsisällöksi. Jumalauta luuseri, sä olet se joka itkee, ei kukaan muu. Kukaan ei halua empatiakyvytöntä ihmiskyrpää, joka ei ole kehittynyt 3 ikävuoden jälkeen. Jatka sä vaan sitä käteesi itkemistä.
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Ha en bra dag min vän💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskouluikäisille tytöille pitäisi takoa päähän, että ketään ei kiinnosta hittojakaan heidän uransa tai tutkintonsa, vaan se, että pystyvätkö he tuottamaan jälkeläisiä vai eivät. Muista: perhe, jonka luot on paljon tärkeämpi kuin perhe, josta tulet.
Sulle pitäis takoa päähän, että mies ja perhe ei riitä kenenkään elämänsisällöksi. Jumalauta luuseri, sä olet se joka itkee, ei kukaan muu. Kukaan ei halua empatiakyvytöntä ihmiskyrpää, joka ei ole kehittynyt 3 ikävuoden jälkeen. Jatka sä vaan sitä käteesi itkemistä.
Jos kuvittelet olevasi minua empaattisempi, niin olet harhaisin tämän harhalandian kirjoittelijoista. Jos alat lässyttää empatiasta, niin silloin ei itse kannattaisi kiroilla ja haukkua muita luusereiksi. Kyllä se olis sinullekin parempi hoitaa lapsia sen sijaan, että palstalla tuntemattomille rähjääminen on elämäsi sisältö.
Niin kauan sua rakastan kuin luoja luvan antaa
Huomenta mammoille. Olkaapa ahkeria. Vielä loppurutistus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis olla ahkera, se on miehen tehtävä elättää nainen
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan sua rakastan kuin luoja luvan antaa
Ja antaahan se...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis olla ahkera, se on miehen tehtävä elättää nainen
Mies antaa naiselle hengen ravintoa. Ilman tuota nainen uupuu kantamusten alle.
Vierailija kirjoitti:
Liberaalit vasemmistolaiset arvot korreloivat mt-ongelmien, ahdistuksen ja onnettomuuden tunteen kanssa. Onnellisimpia ovat ydinperheessä elävät konservatiivit. Tämä on tieteellinen fakta eikä mielipidekysymys.
Disinformaation levittäminen on vastuutonta.
Vain lähdeviitteet puuttuvat.