Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12628)
Jos olisi heikko hetki olisin hiljaa. Jos olisi vahva hetki olisin hiljaa. Olisin hiljaa joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Johanna, halusit pussata ja menin jäihin, kun olemme olleet vain kavereita. Olet kaunis ja kaikkea, mutta tuli niin puskista tuo, etten ollut valmis. Täytyy vähän sulatella! Kiinnostat kyllä, nyt kun olen omia tunteitani kuulostellut. Edetään rauhassa, jookos.
Olisipa minulle, mutta pussaillut ollaan oman kaivatun kanssa ja harrastettu seksiä.
- sivusta JohannaSama
Montakohan meitä on täällä 🤔
Vierailija kirjoitti:
En saanut vastausta haaveisiin. Ikinä.
Enkä minä
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sinut syntymäpäivänäni 6.5. Ensin tapasin toisen, sitten sinut. Suhun mä ihastuin samantien, ja vaikka oltiin vain hetkiä yhdessä niin mä ikävöin sua. Et taida enää olla täällä, mutta jokin jäi. Olit kiellettyä. Sellainen joka ei sovi enää nykyiseen elämääni, mutta jollainen saisi mut tekemään paljon. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Missä tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi heikko hetki olisin hiljaa. Jos olisi vahva hetki olisin hiljaa. Olisin hiljaa joka hetki.
Koko ajan kuitenkin puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään, että sulla on heikko hetki. Millaisen viestin laittaisit?
Siä olt mnun elämni rakks. Anteks etten ole kertn näiden vuosen aikna.
Osapuilleen.
Tää ei olna miulta. Rakas oot eellein ja kaipaan siua aina. Sivusta hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sinut syntymäpäivänäni 6.5. Ensin tapasin toisen, sitten sinut. Suhun mä ihastuin samantien, ja vaikka oltiin vain hetkiä yhdessä niin mä ikävöin sua. Et taida enää olla täällä, mutta jokin jäi. Olit kiellettyä. Sellainen joka ei sovi enää nykyiseen elämääni, mutta jollainen saisi mut tekemään paljon. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Missä tapasitte?
Kuppilassa. Vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan kuitenkin puhut.
En puhu. Olen ihan hiljaa. Kuulet harhoja.
Halusin vain perheen. Kun se jäi saamatta, en enää halua oikein mitään, eikä mikään motivoi.
Sinusta ei saa selvää, etkä taida halutakaan, että saisi.
Vierailija kirjoitti:
Harhainen sekopää.
Uskomatonta kielenkäyttöä. Tuossa ei ole rakkaudesta tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään että sulla on heikko hetki. Millaisen viestin laittaisit ?
Turpa kiinni.
Tämä viesti olisi hauska saada. Sivu
🤣🤣🤣 Kuolen nauruun täällä
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on paha jos on aluksi ihan innostunutkin, ja sitten se toinen vaan pilaa koko homman ja mielenkiinto kuolee täysin. Sieltä ei enää paluuta ole, ja alkaa vain ärsyttämään kun toinen jatkaa yrittämistä (ja usein kaivaa vain entistäkin syvempää kuoppaa).
Varmasti olen itsekin joskus ollut tuollainen. Argh.
Olettepa herkkähipiäisiä, kun mielenkiinto lopahtaa jostakin random-jutusta.
Ei, vaan sitä vartenhan tutustumisvaihe just on - katsotaan, vastaako toinen niitä toiveita ja mielikuvia ja missä suhteessa. Omituisia olette te, jotka vannotte suoraan jotakin suurinta rakkautta vaikka ette ole vielä tapailleetkaan kohdetta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei saa selvää, etkä taida halutakaan, että saisi.
Siinäpä se olennainen, miksi minuun on mahdotonta tutustua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus minulla on tunne kuin yrittäisit ohjailla minua lähestymään niillä pienillä vihjeillä. Sitten tajuan olevani harhainen akka.
Kauniita unia kenkien rajasta
Sinä et ymmärrä flirttailun taidetta. Lähes 50-vuotias mies, jolla ei ole koskaan ollut rikasta tunne-elämää.
One side love, se on myös tunne🤓
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Paras tällä viikolla tapahtunut asia?
Työtarjous
Pierunhajujutut ei minulta
eikä typerät nauruunkuolemiset
👋
öitä rönttöset
Kun pääsis sellasesta epätietoisuudesta sun aatosten suhteen. Ei aina tarvis miettiä ja reagoida aaveisiin. Yritän luottaa siihen, että oot reilu. Pahin pelko on, että yhtenä päivänä vaan toteisit, että juna meni jo, kun mä oon vaan odottanut, että olisit vihdoin valmis puhuun. Rakas oot. Nuku hyvin.
Sama