Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12571)
Skodamies ja maailman ihanin hymy!
Olit aikeissa peruuttaa sun harmaalla farkulla. Minä sanoin jotain koiralleni ja sinä sanoit jotain minulle hymyillen. Se sun hymy valaisi koko K-marketin pihan. Jäin katsomaan sun perään huokaillen.
Kivaa päivää sulle missä ikinä kuljetkin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä seuraisin sua vaikka heti, jos tietäisin että se ois ok. Ei taida olla. Pitäis varmaan tarinoiden katsominenkin lopettaa, kun melkein aina kun katson niitä, niin eräs tyyppi ilmestyy kohta hakukenttään alkukirjaimen kirjoittaessa. Luulen että se tarkkailee katsonko sun tarinoita eikä tykkää.
Kai ymmärrät että kuvailet loppupäässä lievää psykoosia? :0
Näin myös tuon viestin illalla ja ajattelin, että huh huh, aikamoiset paranoiat tulilla. Todennäköisesti haku ehdottaa sitä tiettyä henkilöä koska hän on "lähin" tai relevantein sen alkukirjaimen omaava. Ei siksi, että hän vakoilisi. Sama miten somealustat tarjoavat kaveriehdotuksia, ei niillä ole mitään tekemistä sen kanssa stalkkaako se ihminen sinua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä seuraisin sua vaikka heti, jos tietäisin että se ois ok. Ei taida olla. Pitäis varmaan tarinoiden katsominenkin lopettaa, kun melkein aina kun katson niitä, niin eräs tyyppi ilmestyy kohta hakukenttään alkukirjaimen kirjoittaessa. Luulen että se tarkkailee katsonko sun tarinoita eikä tykkää.
Näin myös tuon viestin illalla ja ajattelin, että huh huh, aikamoiset paranoiat tulilla. Todennäköisesti haku ehdottaa sitä tiettyä henkilöä koska hän on "lähin" tai relevantein sen alkukirjaimen omaava. Ei siksi, että hän vakoilisi. Sama miten somealustat tarjoavat kaveriehdotuksia, ei niillä ole mitään tekemistä sen kanssa stalkkaako se ihminen sinua tms.
Oletteko oikeasti noin hönöjä ymmärtämään huumoria? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. Mulla on sometili ilman yhtään seuraajaa eikä se ole varsinaisella nimellä. Ainoa tuttu joka ilmestynyt kaveriehdotuksiin on eräs tietämäni mies. Hassu juttu. En ole häntä googlannut tai muutenkaan seuraillut. Ei ole tietojaan missään.
Vierailija kirjoitti:
Aa, niin, se oli taas sitä HUUMORIA joka ei naurata ollenkaan. Mikä tahansa on kai huumoria tai vitsi, kun jälkikäteen sanoo se oli huumoria, vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti, selaimen sormenjälki, puhelin... Kaikki luovuttavat tietoa josta et välttämättä tiedä. Eivät nettisivustotkaan enää tunnista käyttäjiä pelkän ip:n avulla, vaan ns. sormenjäljen, joka on liuta erinäistä tietoa verkkoympäristöstäsi ja laitteesta, jota käytät.
Oletkohan musta jotenkin mustasukkainen? Varsinkin, kun juttelen sille J-miehelle 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan musta jotenkin mustasukkainen? Varsinkin, kun juttelen sille J-miehelle 🤔
Sinä olet rasisti! Voit kutsua mamuksi.
Meikä on kamu (kaupunkiinmuuttaja toisesta kaupungista), koska en ole paikallinen. Kerran kamu, aina kamu.
Mulla ei oo periaatteessa mitään esteitä. En saa silti lähdetyksi.
Vierailija kirjoitti:
L 😍
Lakas?😌
Vierailija kirjoitti:
Minne oisit lähdössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, niin, se oli taas sitä HUUMORIA joka ei naurata ollenkaan. Mikä tahansa on kai huumoria tai vitsi, kun jälkikäteen sanoo se oli huumoria, vitsi!
Ei, vaan jos itse olisin kirjoittanut tuon AP:n tekstin, se olisi huumoria. Jokainen tajuaa, että tekstinsyötöt ja ties mitkä ehdottavat, mitä ehdottavat. Kun itse kirjoitan tähän kaivatun nimen, ehdoksiin tulee Sipilä, Tapio ja kaivatun sukunimi. Sen ymmärtämiseen ei tarvita kovin suurta neroutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne oisit lähdössä
Vihdoin omilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne oisit lähdössä
Vihdoin omilleni.
Oletko sattumalta Jii?
SivuSta
Sehän siinä on kun ei saa lähetyksiä kun ei enää tiedä minne lähtisi. Yhtä fuxking terapiaa Kun huomaa olevansa se mikä aina halusi olla. Erakko. Mut kun koittaa erakon aika pakata Laukku niin huomaakin et ei hemmetti sentään eihän tämän laukun kanssa pääse enää Luolasta pois.
Vaihtoehdot miksi erakko on käsitellyt terapiassa kaikki nämä romanssit ja ystävyydet ei löydä enää itseään. Minne sitä enää lähtisi kun mikään ei enää riitä.
Ovi on tossa mutta nythän on jo kylmä eikä ole menopeliä millä lähteä. Erakko tyytyy haaveilemaan ja ihmeen loputkin persoonat jospa sitten löytäisi sen oven