Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12162)
Vierailija kirjoitti:
Me ei siis oikeasti olla edes ystäviä. Milloin me ystävystytään? Vai haluatko enää ystävystyä?
Minä haluaisin ystävystyä, siihen tarvitaan myös toisen suostumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaankohan virtuaaliystävyys edes oikeaksi ystävyydeksi?
Psykologian näkökulmasta ei.
Sun lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, kaipaan ja haluan sinua järjettömästi. Ikuista.
Mistä tämä miehen lempinimi tulee?
?
Vastasit Ikuisen olevan mies joskus.
Se ei ole nimi, ennemminkin tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. Aikaa on kulunut, enkä enää jaksa mitenkään uskoa, että asiat välillämme muuttuisivat tästä paikalleen jumiutuneesta tilanteesta. Toisaalta se tuntuu turvalliselta. Ei tarvitse pelätä, että räjähtäisit tai että ylipäätään mitään enää tapahtuisi sinun suunnaltasi.
Sitten ysikymppisenä mietit ja kadut mikset tehnyt enemmän. Millä muulla tässä elämässä on yhtä paljon väliä kuin rakkaudella? Ehkä vapaudella, mutta niin vaan kahlitset itseltäsi senkin tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei me koskaan ehditty ystävystyä. Tavattiin sellaisissa puitteissa. Mutta jotain ystävyyttä syvempää me taidettiin molemmat kokea. Minulla ei ainakaan ole sanoja kuvailla, mitä se oli. Se jäi hieman kaivelemaan.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei me koskaan ehditty ystävystyä. Tavattiin sellaisissa puitteissa. Mutta jotain ystävyyttä syvempää me taidettiin molemmat kokea. Minulla ei ainakaan ole sanoja kuvailla, mitä se oli. Se jäi hieman kaivelemaan.
Niinpä. Sielujen sympatiaa. Musta tuntui kun olisin tuntenut sut aina. Ei ensin, mutta muutaman lauseen jälkeen. Sitten hämmennyin. Olit täysin läsnä, samoin minä. Se on harvinaista.
Mä seuraisin sua vaikka heti, jos tietäisin että se ois ok. Ei taida olla. Pitäis varmaan tarinoiden katsominenkin lopettaa, kun melkein aina kun katson niitä, niin eräs tyyppi ilmestyy kohta hakukenttään alkukirjaimen kirjoittaessa. Luulen että se tarkkailee katsonko sun tarinoita eikä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapsia, sun kanssa. Voin vain kuvitella millaista se olisi.
Mun siemen on jo kuollut
Vierailija kirjoitti:
Me ei siis oikeasti olla edes ystäviä. Milloin me ystävystytään? Vai haluatko enää ystävystyä?
Haluaisin kysyä tämän mun kaivatulta. Ota näistä viesteistä täällä selvää😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ehkä sinä olet mysteerini. Nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapsia, sun kanssa. Voin vain kuvitella millaista se olisi.
Kuulostaa hyvältä! Lapsellisena ihmisenä kannustan kaikkia joista yhtään siltä tuntuu, lapset on mukavia ja homma plussan puolella :)
Mä lähen nyt paskalle.
tero
Vierailija kirjoitti:
Ihmeiden aika ei ole ohi.
Hyvää yötä.
Hyvin sanottu ! Hyvää yötä.
Halein suukoin hyvää yötä rakkaalle 30km ja parin rajan paremmalle puolelle.Huomis no
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. Aikaa on kulunut, enkä enää jaksa mitenkään uskoa, että asiat välillämme muuttuisivat tästä paikalleen jumiutuneesta tilanteesta. Toisaalta se tuntuu turvalliselta. Ei tarvitse pelätä, että räjähtäisit tai että ylipäätään mitään enää tapahtuisi sinun suunnaltasi.
Sitten ysikymppisenä mietit ja kadut mikset tehnyt enemmän. Millä muulla tässä elämässä on yhtä paljon väliä kuin rakkaudella? Ehkä vapaudella, mutta niin vaan kahlitset itseltäsi senkin tuolla asenteella.
Tein jo liikaakin
Kävin kaukana, nähdäkseni lähelle. Yhä sua 🤗
Ihanaa iltaa kaikille.