Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa luonani. Miksi pitää haluta rakkautta ja läheisyyttä kanssasi näin suunnattoman paljon.
Halu kuitenkin rajautuu vauvapalstan anonyymiviesteihin, että se siitä haluamisesta.
Se halu pitäisi olla varmaan molemminpuolista?
Eli olet tehnyt aloitteen ja saanut pakit.
En ole tehnyt, enkä tee.
Sitten tiedät vain oman haluttomuutesi. Sivusta.
Mä olen todennut saman kuin se aloite-jankkaaja, et
Saman mäkin huomannut. Todettakoon että lähestymissignaali on eri asia kuin aloite ja sellaisia kannattaa kyllä antaa. Suoraa aloitetta ei, jos haluaa säästyä niiltä opportunisteilta, jotka pahimmassa tapauksessa tyytyvät jopa perheenperustamiseenkin asti liian tarmokkaasti vievän naisen vanavedessä ja yksinolon pelossa. Tuolla välttää myös ihan laiskimmat pelurit.
Itse itseään kompaten, aloitteista jankkaa!! Ihmeen sinnikästä pakotusta vuodesta toiseen, samalla typerysten logiikalla. Älä jatka.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko reagoida?
Niinku mihin?
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla täällä kaipailevat sekä miljönäärit että työttömät. Molemmilla voi olla tilanteita, ettei voi edistää kaipausasiaansa. Tai kokea niin.
Miljonäärillä on jo pelkästään statuksensa ansiosta valinnanvaraa, unohtamatta todennäköisesti laajoja sosiaalisia ympyröitä joista valita, joten todella pienellä todennäköisyydellä koskaan ajautuisi tällaiseen paikkaan. Miljonääri myös paljon suuremmalla todennäköisyydellä ottaisi riskin sillä onnistumisen todennäköisyys on huomattavasti isompi, taas sen statuksen ansiosta.
Tietysti jos sanoo että kaipaa vaikka X alan toimaria, kohta täällä on juuri vastaava "toimari" ilmoittautumassa ja kysymässä että kukas kaipaa! Funny how that works.
Olisinpa työtön miljönääri😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla täällä kaipailevat sekä miljönäärit että työttömät. Molemmilla voi olla tilanteita, ettei voi edistää kaipausasiaansa. Tai kokea niin.
Miljonäärillä on jo pelkästään statuksensa ansiosta valinnanvaraa, unohtamatta todennäköisesti laajoja sosiaalisia ympyröitä joista valita, joten todella pienellä todennäköisyydellä koskaan ajautuisi tällaiseen paikkaan. Miljonääri myös paljon suuremmalla todennäköisyydellä ottaisi riskin sillä onnistumisen todennäköisyys on huomattavasti isompi, taas sen statuksen ansiosta.
Tietysti jos sanoo että kaipaa vaikka X alan toimaria, kohta täällä on juuri vastaava "toimari" ilmoittautumassa ja kysymässä että kukas kaipaa! Funny how that works.
Ei se miljönääriys muuta ihmisten parisuhdestatuksia tai anna erityisoikeuksia esim. varattuna vokotella toista. Sehän on sitä paitsi mainehaitta, jos jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa työtön miljönääri😀
Tiedän yhden tuollaisen, naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miljönääriys muuta ihmisten parisuhdestatuksia tai anna erityisoikeuksia esim. varattuna vokotella toista. Sehän on sitä paitsi mainehaitta, jos jää kiinni.
Kyllä paremmissakin piireissä jatkuvasti erotaan ja petetään, oli mainehaitta tai ei. Ei status viettejä tai parisuhdeongelmia poista. Miksi ihminen eroaa puolisostaan vaikka tämä oli lääkäri, lentäjä tjsp? Eikö työnimike tehnytkään unelmapuolisoksi? Ei se tietenkään tarkoita että se eroaja sitten seuraavaksi ottaa jonkun sillan alla asujan, todennäköisesti vaatimukset vain kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paremmissakin piireissä jatkuvasti erotaan ja petetään, oli mainehaitta tai ei. Ei status viettejä tai parisuhdeongelmia poista. Miksi ihminen eroaa puolisostaan vaikka tämä oli lääkäri, lentäjä tjsp? Eikö työnimike tehnytkään unelmapuolisoksi? Ei se tietenkään tarkoita että se eroaja sitten seuraavaksi ottaa jonkun sillan alla asujan, todennäköisesti vaatimukset vain kasvavat.
Itse asiassa ne miljonäärit elävät useammin ensimmäisissä liitoissaan kuin tavisväestö. Eli miljoonat pitää yhdessä. LOL.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinlangat laulaa.
Vai pikkulinnut?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ne miljonäärit elävät useammin ensimmäisissä liitoissaan kuin tavisväestö. Eli miljoonat pitää yhdessä. LOL.
Yllättää että kynnys jättää joku joka tarjoaa taloudellista turvaa ja korkeaa elintasoa on suurempi vs. sellainen, jonka ainoa tarjottava on esim. kainalo. Tietysti jotain hirmutiliä repivän oikkuja katsotaan todennäköisemmin sormien läpi suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs ahkeroida mut mietin vaan sua ja miten ikävä on. En päästä susta kuunaan irti, tiesitkös sen. Höpö. Mut en laita sulle mitää viestiä etten häiritse sun ahkerointia.
Mitenkäs muutenkaan.
Häirittäs vaan toisiamme. Jutellaan myöhemmin 😘😘 vai luodaan nettiromanssi.. alter egoilla?
Tekisi mieli nuolla pillua!
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli nuolla pillua!
Mä olen vähän yllättynyt tästä. Positiivisesti. ;)