Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11759)
Sä et tiedä mitä mulle kuuluu. Hän tietää, ja se tuntuu hyvältä. Se varovainen lähestyminen mitä yrität on liian varovaista ja hidasta. Kun tosi on kyseessä, teot ratkaisee. Se joka on läsnä, todella, ja välittää - voittaa.
Sussa on tietty puoli, joka vähän huolestuttaa mua välillä, en aina pidä siitä mitä näen. En kuitenkaan usko, että se on sun todellista luonnetta pohjimmiltaan.
Jokapäivä ja joka ikinen yö
Vierailija kirjoitti:
Sä et tiedä mitä mulle kuuluu. Hän tietää, ja se tuntuu hyvältä. Se varovainen lähestyminen mitä yrität on liian varovaista ja hidasta. Kun tosi on kyseessä, teot ratkaisee. Se joka on läsnä, todella, ja välittää - voittaa.
Itse kirjoitat "hänelle" kaipausketjussa. Ironista.
Keskity trolli omaan elämääsi. Sulla on sielläkin parannettavaa. Anna toisten elää.
Vierailija kirjoitti:
Tilinauha tuli. 80 405€..yhdyssanat voi vähän olla hakusallakin.
- Varmaan vierestä
Kukaan ei tarvitse yhden ihmisen tarpeisiin edes vuodessa noin paljon, jos osaa yhtään käyttää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sussa on tietty puoli, joka vähän huolestuttaa mua välillä, en aina pidä siitä mitä näen. En kuitenkaan usko, että se on sun todellista luonnetta pohjimmiltaan.
Mikä puoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitat "hänelle" kaipausketjussa. Ironista.
Niin kirjoitankin. Elämä on ironista
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten oikea sulle. Onnea teille. Mä tuun aina olemaan varovainen ja arka.
Unelias iltapäivä, synkkää ja sataa. Meen nukkuu miettii sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilinauha tuli. 80 405€..yhdyssanat voi vähän olla hakusallakin.
- Varmaan vierestä
Kukaan ei tarvitse yhden ihmisen tarpeisiin edes vuodessa noin paljon, jos osaa yhtään käyttää rahaa.
Valtio vie siitä tyyliin puolet, ei huolta. Sivusta eri.
Yhä tulee hetkiä yllättäen, kun näen kasvosi edessäni. Sun olemuksesi, ja hennosti voin vielä toisinaan kuulla äänesi kuin silloin ennen. Mitä onkaan hetki, kun en enää kuule sua. Olit paljon ja enemmän. Katseeni hakee sua ja toivoin pääseväni juttelee vielä kanssasi...Eilen palattuani kotiin, halusin käydä paikassa, missä ensikertaa tapasin sut. Olet rakkaus, on kaipuu luoksesi...viimeisenä ajatuksena muutama vaalea hius sun niskassa, (joita sormeni olisi halunnut hiplata).
Vierailija kirjoitti:
Lähtölaskenta alkaa. 🌝
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa luonani. Miksi pitää haluta rakkautta ja läheisyyttä kanssasi näin suunnattoman paljon.
Halu kuitenkin rajautuu vauvapalstan anonyymiviesteihin, että se siitä haluamisesta.
Se halu pitäisi olla varmaan molemminpuolista?
Eli olet tehnyt aloitteen ja saanut pakit.
En ole tehnyt, enkä tee.
Sitten tiedät vain oman haluttomuutesi. Sivusta.
Mä olen todennut saman kuin se aloite-jankkaaja, että naisen ei kuulu tehdä aloitetta.
Saman mäkin huomannut. Todettakoon että lähestymissignaali on eri asia kuin aloite ja sellaisia kannattaa kyllä antaa. Suoraa aloitetta ei, jos haluaa säästyä niiltä opportunisteilta, jotka pahimmassa tapauksessa tyytyvät jopa perheenperustamiseenkin asti liian tarmokkaasti vievän naisen vanavedessä ja yksinolon pelossa. Tuolla välttää myös ihan laiskimmat pelurit.
Kirjoitin sulle kirjeen, osoitteeksi laitoin taivas 💌
Rakastan sua, olisin halunnut kertoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä puoli?
Sellanen "pimeä" puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtölaskenta alkaa. 🌝
Mihin?
Hymiöstä päätellen todennäköisesti koripallomatsiin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole onnistunut tunteiden kuolettaminen. Ensin se uni ja nyt koko aamun ajatellut vaan häntä.
Miksi tunteet pitäisi kuolettaa?
H💗💋K, kaupunkiin K