Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10736)
On hiljaista. Silloin on tilaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin paljon sua vanhempi, ettei mun pitäis edes haaveilla susta.
Kuinka paljon vanhempi tarkalleen?
Vastasin jo, mutta taitaa olla sittenkin yli 10vuotta.
Hiljaisuudessa voi olla tilakin ihan täynnä. Voi silti olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä mun menninkäistä. T.päivänsäde
Kumpaa sukupuolta on menninkäinen?
Turvassa on helpompi rentoutua.
Kas tässä kaunis päivänsäde vielä viimeinen viesti. Hyvää loppuelämää.
Jos näet joskus taivaalla jonkinlaisen tähden joka erottuu edukseen muista, tiedäthän että jätin sen sinulle suuntamerkiksi. Kuuntele mitä tähdellä on sinulle kerrottavana.
Mä oon niin ihastunut suhun.
Pulloposti on saapunut rantaan. Se on kai ajelehtinut pitkän matkan, siinä on pieni särö pinnassa ja siihen on kietoutunut jotakin rihmaa ympärille. Pulloposti on niin kaunis siinä rantavedessä että päätän istua siihen lähelle ja miettiä hetken pullon sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Turvassa on omassa tilassa eikä kukaan häiritse sitä tilaa.
Niin on <3
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä johonkin rauhalliseen paikkaan kaivatun kanssa. Vois halia ja pussailla niin paljon kuin mieli tekisi.
Se olisi mukavaa. sivusta
Istun eriössä ja mietin sinua mies. Kolmas kerta tänä iltana, join kai liikaa teetä. Kunpa astuisit tuosta ovesta ja lähtisit kanssani suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin olisiko asiat menneet toisin jos oltais oltu aitoja toisillemme alusta saakka. Ilman niitä omituisia pelejä, testejä ja ristiriitaisia viestejä. Elämä kuitenkin jatkuu ja toivon että löydämme kumpikin sen mitä etsimme. Olimme erilaisia.
Tärkeintä on nyt se, että haluamme edelleen olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin olisiko asiat menneet toisin jos oltais oltu aitoja toisillemme alusta saakka. Ilman niitä omituisia pelejä, testejä ja ristiriitaisia viestejä. Elämä kuitenkin jatkuu ja toivon että löydämme kumpikin sen mitä etsimme. Olimme erilaisia.
Tärkeintä on nyt se, että haluamme edelleen olla yhdessä.
Meni ohi. Itse en ole kaivatun kanssa enää tekemisissä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä johonkin rauhalliseen paikkaan kaivatun kanssa. Vois halia ja pussailla niin paljon kuin mieli tekisi.
Ennakkoaavistuksen ja elämänkokemuksen perusteella arvelen, että menisimme nopeasti pidemmällekin. Jos sen patoutuneen halun edestä vähänkin raottaa ovea, se vyöryy ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoaavistuksen ja elämänkokemuksen perusteella arvelen, että menisimme nopeasti pidemmällekin. Jos sen patoutuneen halun edestä vähänkin raottaa ovea, se vyöryy ulos.
Mitä jos haluaisin esittää vaikeasti tavoiteltavaa.
Kuukkeli nähty. Nyt vaan rakkautta odottelemaan.
Miksi luottaisin? (En yleensäkään luota keneenkään, ei tarvitse liian henkilökohtaisesti ottaa). Nyt en näe sitä luottamusta rakentuvan mistään ja luulen että on nyt vaan löydettävä päämäärä itsestäni, eikä mistään ulkoisesta.
My space is my space.