Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10297)
Ennen kuin lähden.
Yhdestä asiasta olen täysin varma. Että aliarvioisit minut ja tarttuisit ties mihin täällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lähden.
Yhdestä asiasta olen täysin varma. Että aliarvioisit minut ja tarttuisit ties mihin täällä ;)
Kertoo sinusta ja tavastasi nähdä minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lähden.
Kertoo sinusta ja tavastasi nähdä minut.
Siihen on syynsä. Sinun kaivattusi on varmasti toista maata. En edes puhu varsinaisesta kaivatusta.
Sun mielipiteesi musta on yhtä tärkeä kuin sinä itse mulle. Huulesi, varpaasi, tatuointisi ja hiustesi väri, kaikki ne vetävät mua puoleensa. 👁👁 Kun seisot puun vieressä, oot niin hurmaava ja ne viehättävät eleesi.
Mennään naimisiin, haluan saada lapsen kanssasi! 🐶
Entinen poikaystäväsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta, sinulle.
Luulet, että sulla on valta minuun. Sinulla onkin, ja käytät sitä kaikin mahdollisin tavoin. Ei mikään optimaalisin lähtökohta.
Harhat 🔥
Tarkista omasi. Sivu
Ei ole harhoja, entä sulla?
Poistan sinut seuraajistani. Et anna itsestäsi siellä mitään, joten miksi minun pitäisi antaa sinulle?
Et ikinä tule saamaan sitä nautintoa, että itkisin sanojesi tähden -sinun nähden.
Vierailija kirjoitti:
Et ikinä tule saamaan sitä nautintoa, että itkisin sanojesi tähden -sinun nähden.
En niin. En nauti siitä, että toinen itkee siksi, että olen pahoittanut hänen mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Meikä on itkenyt kaivatun takia aika monesti
Minä myös. Mikä on pielessä, kun toisen takia pitää itkeä vähän väliä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen taas tavattoman kaunista Anskua. Olisi ihana halata häntä ja nuuhkia hänen hiuksiaan.
No ei nyt sitten kun toimintaa reaalielämän puolelle, sinä Anskun kaihoaja, niin ehkäpä pääset vielä joskus jopa nenu-hius-kontaktiin tämän Anskusi kanssa! Vai jokos olet nuuskutellut? :)
Kasvan tänne aina uudelleen kuin rikkaruoho, jonka joudut kitkemään. ;)
Tai kätkemään. 🌿
Lasin läpi taas tervehdimme. Ehkä samalla sielut hipaisivat ohimennen toisiaan. Hymysi on hurmaava, kuten kaikki sen ympärilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katoavaista. 😳
Ei päde kaikkiin. Kaivattu kaunistuu vuosi vuodelta 🥰
Juu, kyllä - noin kolmikymppiseksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Tiistaisin silmämme saavat ruokaa.
Tiistai on Suomessa viikon suosituin harrastusilta.
Mua ärsyttää ihmisten ahneus.
Kaipaan sinua rakkaani taas tänäänkin. Oisko kainalopaikka vapaana?
Samoin minä.