Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (11695)

Vierailija
7741/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että pitää jankata. Hei tuli jo selväks. Haluaisit tuntikausia. Toiset ei. Se siitä. Olisko tämä ihan henk.koht mieltymys asia. Mielipide asia. 

Niin siis, mitä itse tulitte mun fantasiaan jankuttamaan vastaan? Sitähän tässä just ihmetellään. 

Vierailija
7742/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan kaivattu tykätä suihinotosta vai mitäköhän preferoi, alkoi mietityttämään, kun noita tekstejä luin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tykkää omanlaisestaan seksuaalisuudesta. Itse kokisin alistavani toista, jos joutuisi (mielestäni) nuolemaan. Olen kyllä kokenut, mutta koin tilanteen vain ahdistavana. Kaivatullani on musta varmaan kuva kaiken kokeneena ja kaikki käy. Oikeasti olen perushellyys ja seksi. 

Vierailija
7744/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on että pitää jankata. Hei tuli jo selväks. Haluaisit tuntikausia. Toiset ei. Se siitä. Olisko tämä ihan henk.koht mieltymys asia. Mielipide asia. 

Mihin tulokseen päädyit omalla kohdallasi? Miksi koit tarpeelliseksi a) puuttua ap:n viestiin ja b) jankata siitä viestitolkulla? 

Kokeile jatkossa, että annat jokaiselle vapauden haaveilla omalla tavallaan, ja jos et millään siihen kykene, jätä mielipiteesi yhteen viestiin, niin jankkausta ei synny. Kannattaa kuitenkin hetki pohtia, tuoko toisen haaveiden ojennus jonkilaista lisäarvoa palstalle, ja ilmiselvän johtopäätöksen jälkeen jättää kirjoittamatta mitään. Sinulla on vapaus kirjoittaa omista haaveistasi erillisenä ja sillä kestolla kuin pidät parhaana kohdallasi.

Vierailija
7745/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis, mitä itse tulitte mun fantasiaan jankuttamaan vastaan? Sitähän tässä just ihmetellään. 

Samaa mietin, sinä sanoit että haluaisit tuntikausia ja joku päätti kommentoida miten huono partneri tuossa tapauksessa tai miten huono olet saamaan orgasmeja jos tuntikausia pitää :D

Vierailija
7746/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, sinä sanoit että haluaisit tuntikausia ja joku päätti kommentoida miten huono partneri tuossa tapauksessa tai miten huono olet saamaan orgasmeja jos tuntikausia pitää :D

Älkääs nyt väheksykä ketjun yleisneuvojan laaja-alaista elämänkokemusta, tietopohjaa ja näkemystä kaikkiin asioihin. On raskasta paremmintietää kaikki ja pitää huoli siitä, että elämän katekismusta myös noudattaisi jokainen palstamamma ja -setä. Sivusta myötätunteva.

Vierailija
7747/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tulokseen päädyit omalla kohdallasi? Miksi koit tarpeelliseksi a) puuttua ap:n viestiin ja b) jankata siitä viestitolkulla? 

Kokeile jatkossa, että annat jokaiselle vapauden haaveilla omalla tavallaan, ja jos et millään siihen kykene, jätä mielipiteesi yhteen viestiin, niin jankkausta ei synny. Kannattaa kuitenkin hetki pohtia, tuoko toisen haaveiden ojennus jonkilaista lisäarvoa palstalle, ja ilmiselvän johtopäätöksen jälkeen jättää kirjoittamatta mitään. Sinulla on vapaus kirjoittaa omista haaveistasi erillisenä ja sillä kestolla kuin pidät parhaana kohdallasi.

Pälä pälä, haukut nyt väärää puuta. Keskity kaipaukseen äläkä toisten (väärien) ojentamiseen.

Vierailija
7748/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's a bit embarrassing to think. Besides you are child but also ahead of yourself.

But I appreciate your enthusiasim.

Vierailija
7749/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It's saddens me that you don't seem to understand.

?

Vierailija
7750/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä ihana päivä, mennäänkö uimaan kello 18 sopisi?

Vierailija
7751/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tässä näin! Ja sopii moneen muuhunkin ketjun viestiin vinkkinä, joten tehkääpä tästä huoneentaulu jatkoa ajatellen! Sivusta

Vierailija
7752/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eikös ap ollut puolestaan sitä mieltä että osaaminen on huonoa, kertoo huonosta osaamisesta jos ei ole pitkä sessio :D 

Vierailija
7753/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eikös ap ollut puolestaan sitä mieltä että osaaminen on huonoa, kertoo huonosta osaamisesta jos ei ole pitkä sessio :D 

Mulle se olisi huono, mun fantasiasta kun tuossa oli kyse.

Miten täällä ei jotenkin tajuta sitä, että ei kukaan kirjoita sinusta. Esim minä kirjoitan täällä itsestäni ja omasta kaivatustani ja omista toiveistani omaan tilanteeseeni nähden. En sinusta tai sinun kaivatustasi tai sinun seksielämästäsi tai sinun fantasioistasi. Ne sinä saat kirjoittaa ihan itse, omina aloituksinaan. 

se tuntikausien suuseksistä haaveileva

Vierailija
7754/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like only ass fuck. 

Vierailija
7755/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kinastelua taas. Kaivataanpa välillä vähän. Kirjoitan siis tähän, että mietin Katjaa. Hän on kiva. 

Vierailija
7756/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tykkää omanlaisestaan seksuaalisuudesta. Itse kokisin alistavani toista, jos joutuisi (mielestäni) nuolemaan. Olen kyllä kokenut, mutta koin tilanteen vain ahdistavana. Kaivatullani on musta varmaan kuva kaiken kokeneena ja kaikki käy. Oikeasti olen perushellyys ja seksi. 

Minustakin se on vähän alistavaa, mutta tuo on myös osa sitä juttua. Siis mulle. Just kuten sanoit, jokaisella omat halunsa ja vapaus niistä haaveilla tai jopa niitä toteuttaa (yhdessä muiden halukkaiden kanssa). Täysin turhaan täällä tosiaan kukaan alkaa inttämään toisen fantasiaan vastaan. :D

Vierailija
7757/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vingun myös tottumuksesta, älä huoli. Oikeasti tietenkin tylsistyn jos asiat on liian helppoja. Nyt kuutenkin aika kireällä kaikki ruuvit kun en saa tanssia. Kohta sekin aika takana, toivottavasti, kuten moni muukin murhe. Kyllä tämä tästä. Kiitos vaan kaikesta. Olisi ollut ilo tutustua 🤗.

Vierailija
7758/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I like only ass fuck. 

Come with lover boy!

T. Jomppe

Vierailija
7759/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nimeomaan suuseksin antaja on se, joka määrää ja se toinen hiukan niin kuin alistuu. Se ajatus kiihottaa mua, kun annan suuseksiä.

Vierailija
7760/11695 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan huomannut, että moikkasin tänään. Moi.

- piipahtaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi