Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12162)
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli tänään puhetta prepaid-liittymästä. Mulla on nyt sellainen.Vielä kun tulisi kunnon tunniste, niin laittaisin viestin. En kyllä tiedä, mitä siihen kirjoitan.
Aina yhden tunnisteen päässä ottamasta yhteyttä kaivattuun. Tietysti et anna itse mitään tietoa mistä päin tai ylipäätään kuka olet, kun menisi sitten hyvät ympäripyöreät tunnistekeräilyt hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleksä suuttunut mulle vai luuletko sä että mä olen suuttunut sulle, kun taas on radio silence? Se, että mä olen hiljaa, johtuu siitä, että tunsin itseni taas taakaksi.
Ei se oo suuttumusta, vaan epätietoisuutta siitä että kontakti on toivottua/ sopivaa. En halua olla ahdistava setämies.
Pahimmassa tapauksessa kaksi ihmistä kaipaa toisiaan, mutta toinen kuvittelee olevansa ahdistava setämies ja toinen helppo bimbo ja molemmat on hiljaa.
Huh, se olisi epäonnea😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli tänään puhetta prepaid-liittymästä. Mulla on nyt sellainen.Vielä kun tulisi kunnon tunniste, niin laittaisin viestin. En kyllä tiedä, mitä siihen kirjoitan.
Aina yhden tunnisteen päässä ottamasta yhteyttä kaivattuun. Tietysti et anna itse mitään tietoa mistä päin tai ylipäätään kuka olet, kun menisi sitten hyvät ympäripyöreät tunnistekeräilyt hukkaan.
Oli naiselta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli naiselta ;)
kaikkihan täällä on
Vierailija kirjoitti:
Oleksä suuttunut mulle vai luuletko sä että mä olen suuttunut sulle, kun taas on radio silence? Se, että mä olen hiljaa, johtuu siitä, että tunsin itseni taas taakaksi.
Enköhän minä ole se taakka -sivusta toki
Voisin muuten huomennaPeurungan metsiin eksyä löydettäväksi, mutta kun on muita velvoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nähää pitääks taas esittää pirteetä.
Se on kauheen raskasta.
Tämä todella on
Hurmaava Tmies :) Halauksia. Olisitpa siellä missä minäkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat sen mistä luovut.
sua mä en saa kuitenkaan. ottaisin sut heti, tiedäthän. heti.
Ottaisitko omaksesi?
No ottaisin. Tiedät sen.
En tiedä. Haaveissani toivon.
Mulla samanlaiset haaveet. /sivusta
Molemmille haaveilijoille tiedoksi että kaipaan ihmistä joka jätti minut.
ja tässä ketjussa ei taida olla yhtään ihmistä joka kaipaa jättämäänsä ihmistä.En jättänyt, kun annoin pakit ennen kuin mitään ehti edes tulla. Sivusta
Eiköhän ainakin aloite ehtinyt tulla kun olet palitkin antanut.
Kivaa iltaa ihanimmalle, ja hyvää yötä kun sen aika on. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta, elokuussa hymyillyt komea mies.
Huomenta ja kiitos katoamistempusta.
Oleppas hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua koko ajan, mutta en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi.
Ei tarvitse sanoittaa sitä. Riittää, kun pyydät mut sun luo. Huomenna?
Ei olla kaivatun kans sellaisissa väleissä, että luokse voisin pyytää.
Pyydä kahville shellille.
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten huomennaPeurungan metsiin eksyä löydettäväksi, mutta kun on muita velvoitteita.
Ootat poliiseja piilotellen niitä dildoja ja sitten ne pelastajat ihanat saapuu🤔
Kauneimpia unia. Ilman mörköjä. 😙
Olis hauskaa joskus yöpyä kahdestaan sun autossa...🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua koko ajan, mutta en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi.
Ei tarvitse sanoittaa sitä. Riittää, kun pyydät mut sun luo. Huomenna?
Ei olla kaivatun kans sellaisissa väleissä, että luokse voisin pyytää.
Pyydä kahville shellille.
En ole Shell-henkinen.
P mies kaipaan sinua nytkin.Välillä voin tuntea halauksesi.
pus pus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä joskus me jatketaan siitä mihin jäätiin. Ja silloin ollaan ikuisesti yhdessä.
Toivottavasti jatketaan sitä ennen kuin oon liian vanha saamaan edes teoriassa lapsia. T. n35
Eikö sulla oo lapsia? Sivusta.
Njet. Mahdollisesti yhden voisin hartaudella puurtaa olemassaolevaksi juuri kaivattuni kanssa. Vain rakkaudesta. Muussa tapauksessa jään lapsettomaksi, mutta suren kyllä sitä ettei mitään sellaista sitten ollut tuleva. Eibniitä totaalisti jalat alta vieneitä rakkauksia ole ollut kuin tämä yksi, joten en ennusta huimaa sukseeta tän suhteen. Henkisesti olo on edelleen 21, mutta minkäs teet kun biologia alkaa tulla vastaan.
Sen verran pitää korjata että enhän mä oo ihan vielä 35, mutta ensi kuussa kyllä. Vissiin sitä on pyrkinyt sisäistämään uutta lukemaa jo vuoden alusta:D. Tuntuu muka niin hurjalta että sitten on nelikymppiset jo lähempänä kuin kolmikymppiset.
Ei ollu sulle. Miehelle on.