Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (12162)

Vierailija
7381/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sun treenikaveri ajattelee musta?

Vierailija
7382/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli taas mieleen, koska se selittäisi ristiriitaisuudet.

Ei, vaan palstaharha ne selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä joskus me jatketaan siitä mihin jäätiin. Ja silloin ollaan ikuisesti yhdessä.

Toivottavasti jatketaan sitä ennen kuin oon liian vanha saamaan edes teoriassa lapsia. T. n35

Eikö sulla oo lapsia? Sivusta.

Vierailija
7384/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish you were here.. to warm me. 

Vierailija
7385/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wish you were here.. to warm me. 

n. 7km päässä vielä hetken, mutta salamana paikalla jos tarvii.

Vierailija
7386/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleksä suuttunut mulle vai luuletko sä että mä olen suuttunut sulle, kun taas on radio silence? Se, että mä olen hiljaa, johtuu siitä, että tunsin itseni taas taakaksi. 

Vierailija
7387/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla monta "persoonaa" tai roolia?

En oo koskaan laskenut, kuinka monena hahmona olen kaivatulle lähettänyt terveisiä.

Vierailija
7388/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleksä suuttunut mulle vai luuletko sä että mä olen suuttunut sulle, kun taas on radio silence? Se, että mä olen hiljaa, johtuu siitä, että tunsin itseni taas taakaksi. 

Ei se oo suuttumusta, vaan epätietoisuutta siitä että kontakti on toivottua/ sopivaa. En halua olla ahdistava setämies.

Vierailija
7389/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo suuttumusta, vaan epätietoisuutta siitä että kontakti on toivottua/ sopivaa. En halua olla ahdistava setämies.

Jatkan vielä, että kaikesta huolimatta on kova ikävä.

Vierailija
7390/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä joskus me jatketaan siitä mihin jäätiin. Ja silloin ollaan ikuisesti yhdessä.

Toivottavasti jatketaan sitä ennen kuin oon liian vanha saamaan edes teoriassa lapsia. T. n35

Eikö sulla oo lapsia? Sivusta.

Njet. Mahdollisesti yhden voisin hartaudella puurtaa olemassaolevaksi juuri kaivattuni kanssa. Vain rakkaudesta. Muussa tapauksessa jään lapsettomaksi, mutta suren kyllä sitä ettei mitään sellaista sitten ollut tuleva. Eibniitä totaalisti jalat alta vieneitä rakkauksia ole ollut kuin tämä yksi, joten en ennusta huimaa sukseeta tän suhteen. Henkisesti olo on edelleen 21, mutta minkäs teet kun biologia alkaa tulla vastaan.

Vierailija
7391/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa kaksi ihmistä kaipaa toisiaan, mutta toinen kuvittelee olevansa ahdistava setämies ja toinen helppo bimbo ja molemmat on hiljaa.

Vierailija
7392/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa kaksi ihmistä kaipaa toisiaan, mutta toinen kuvittelee olevansa ahdistava setämies ja toinen helppo bimbo ja molemmat on hiljaa.

Niii.

Vierailija
7393/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata näyttäytyä, jos ei jaksa hymyillä eikä tervehtiä. Muuten se on vain feikkiä.

Vierailija
7394/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, olisin voinut toki mainita, että kaipaan naispuolista hlöä :D

ap

Vierailija
7395/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan twisti on se ettei setämies ole ahdistava eikä bimbo helppo koska ovat olleet hiljaa.

Vierailija
7396/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, olisin voinut toki mainita, että kaipaan naispuolista hlöä :D

ap

Joo sama.🤭

Vierailija
7397/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli tänään puhetta prepaid-liittymästä. Mulla on nyt sellainen.Vielä kun tulisi kunnon tunniste, niin laittaisin viestin. En kyllä tiedä, mitä siihen kirjoitan.

Vierailija
7398/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7399/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla monta "persoonaa" tai roolia?

Yksi persoona mikä pakenee...

Vierailija
7400/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli tänään puhetta prepaid-liittymästä. Mulla on nyt sellainen.Vielä kun tulisi kunnon tunniste, niin laittaisin viestin. En kyllä tiedä, mitä siihen kirjoitan.

Laita vaikka: Moi mitä kuuluu,tykkäisin jutella sun kanssa T:  sit vaik sun etukirjain ensin( voit kato kieltää viel kaiken 😁)