Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (12162)
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei viestejä
olen täysjärkinen
👋
Minä myös olen täysjärkinen, pari kaipausviestiä viikossa hymyilevälle miehelle.
Liian moni piikki on lentänyt (yrittänyt lentää) kohti tässä ketjussa että joskus sitä todella alkaa pohtia kummallisuuksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä nainen tuntuu olla fantasioissani ? Miltä tuntuu kun runkkaan ja ajattelen työntyväni sinuun ? Miltä se tun tuntuu.
Miksi luulet sen tuntuvan miltään? :D kaikki naiset on olleet jonkun miehen runkkumatskuna joskus, ei se kenellekään mitään ihmeellistä ole
Jos hän ajattelee, että se nimenomaan TUNTUU :D
Mä pääsen kyllä joskus tällaiseen fiilikseen ihan kirjoitetun tekstinkin kanssa. Jos tyyppi on oikea. En nyt.
Joo no mä tarkoitin sellaista, että jos hän ajattelee jotenkin ajatuksen voimalla panevansa tai jotain. Ja sitten se toinen ikään kuin tuntee sen :D
Onks tää vähän sama kuin unissaan pussailu? Eri sivusta vain
Vierailija kirjoitti:
Tulehan M(n) syliin kasvot vastakkain. Siinä olisi hyvä halia ja pussailla. Suutelisin suuta ja kaulaa hellästi ja pitkään. Haluan sua niin paljon. <3
Sun kannattaa laittaa osoite mukaan, kun sä hermostut niin kauheasti jos joku toinen M- nainen laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halunnut ketään näin.
Mulla sama.
Siksi mietinkin, et ois tosi surku jättää tää tarina katsomatta ja kokematta. /AP
En suostu jättämään. Tämä voi olla se elämän suurin ja kaiken muuttava kolahdus. Olen jo väsynyt pettymyksiin ja jonkin puuttuvan etsimiseen. Haluan sellaisen varmuuden ja rauhan jonka varaan voi nojata vaikka lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Liian moni piikki on lentänyt (yrittänyt lentää) kohti tässä ketjussa että joskus sitä todella alkaa pohtia kummallisuuksia..
En mä piikeistä niin välitä, mä vaan heittelen bittejä avaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla monta "persoonaa" tai roolia?
Maskaus.
Vierailija kirjoitti:
Saa laittaa postia tulemaan )
Oon laittanut mutta ei tuu vastausta.
Vielä joskus me jatketaan siitä mihin jäätiin. Ja silloin ollaan ikuisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä joskus me jatketaan siitä mihin jäätiin. Ja silloin ollaan ikuisesti yhdessä.
Ootat liian kauan ni menee tilaisuus ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta samalla ketjulainen saa odottaa hamaan tappiin. Säännöt pätee ainoastaan siihen toiseen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sit ollu se, joka on mulle se sopivin, jos tilaisuus menee ohi. Mä haluan sellaisen ihmisen, joka valitsisi mut joka päivä koko loppuelämänsä. Saman olisin itse valmis antamaan. Mikään muu ja kädenlämpöinen ei riitä. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Lupaatko? Vaikka jätit mut. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Toivon tätä enemmän kuin heräämistä aamuisin. Varsinkin ilman sua. Oot kyllä jotain todella erityistä ja haluat sut/sua.
44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sit ollu se, joka on mulle se sopivin, jos tilaisuus menee ohi. Mä haluan sellaisen ihmisen, joka valitsisi mut joka päivä koko loppuelämänsä. Saman olisin itse valmis antamaan. Mikään muu ja kädenlämpöinen ei riitä. /sivu
Joo samoin itse ajattelen mutta yritätkö testata sitä pelailulla? Se ei ole ok. Ihmissuhteiden kanssa ei pidä leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jatketaan sitä ennen kuin oon liian vanha saamaan edes teoriassa lapsia. T. n35
Siksi mietinkin, et ois tosi surku jättää tää tarina katsomatta ja kokematta. /AP