Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (40157)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt tehnyt kaiken minkä näissä puitteissa voin. Sä voisit myös tehdä jotain vaihteeksi. Jos kerran oikeasti haluat, niin kuin olen ymmärtänyt.
Mitä haluaisit hänen tekevän
Olisi kiva kuulla, mitä kaivatulle kuuluu. Harmi, ettei meillä ole sellaisia välejä enää.
Rouva Tarja H.-Arajärvi.Tule takaisin,näe,voita ja pelasta Suomen kansa.Vielä yhdeksi kuusvuotis-kaudeksi,ei ole enää mitään menettävää(kään)...Vain voitettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään.
En mäkään.
Enkä minä
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka pitkän matkan päähän olet matkustanut kaivatun takia?
Yli kahdensadan, ja vielä tosi monta kertaa, vaikkei meidän välillä ole edes muuta romantiikkaan viittaavaa kuin muutama hassu vahinkokosketus ja pari ylimääräistä vilkaisua.
Laittaisin viestiä ig:ssä, wa:ssa, febussa, mesessä, telegramis, signalis, sessionis, lines, viberis, emailis tai tekstiviestil - jos se olis toivottua.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30km ja parin pitärajan vikapuolelta ilon mainiolaan. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, mitä kaivatulle kuuluu. Harmi, ettei meillä ole sellaisia välejä enää.
Vois olemmeko palauttaa ne? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin viestiä ig:ssä, wa:ssa, febussa, mesessä, telegramis, signalis, sessionis, lines, viberis, emailis tai tekstiviestil - jos se olis toivottua.
Erittäin toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt tehnyt kaiken minkä näissä puitteissa voin. Sä voisit myös tehdä jotain vaihteeksi. Jos kerran oikeasti haluat, niin kuin olen ymmärtänyt.
Mitä haluaisit hänen tekevän
Antamalla jonkun merkin, että välittää. Olen niin paskana, että pienikin merkki riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois olemmeko palauttaa ne? sivusta
Mä haluaisin, mut en tiedä hänen toiveista tai tilanteesta.
En tee mitään.