Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (40157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vai ensi kuussa? Voisitko vihjata että osaan varautua?
?
Yritän kysellä milloin kaivattu haluaisi nähdä. Toivottavasti mahdollisimman pian
Rakastuminen suhun järkytti mun koko elämän. Oon sen jälkeen muuttunut aika paljon. Ihan hyvään suuntaan. Mutta älä pelkää, en pidä sua jalustalla. Näin vain kävi, susta riippumatta.
Ootko sä pyristelemässä musta eroon? Onko sulla mitään romattisia ajatuksia musta vai vaan kaverillisia. Oothan mulle vaan rehellinen ja suora. Oothan? Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata ikinä harmi jos näin on päässyt käymään
Ei hätää, en ole loukkaantunut, ja vaikka olisin, ei olisi sinun vikasi. Ja vaikka olisikin, en vihoittelisi sinulle. Nuku hyvin.
Kunpa voisikin ehdottaa suoraan näkemistä. Ei onnistu vahinkotörmäämisten järjestelyt. Tulee joko väärinymmärryksiä tai yllättäviä esteitä.
Mangusti kirjoitti:
Ootko sä pyristelemässä musta eroon? Onko sulla mitään romattisia ajatuksia musta vai vaan kaverillisia. Oothan mulle vaan rehellinen ja suora. Oothan? Rakastan.
Kaverillisia ne on. Älä kiduta itse itseäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Yritän kysellä milloin kaivattu haluaisi nähdä. Toivottavasti mahdollisimman pian
Mä haluaisin nähdä just nyt
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua kukaan tajua kuin minä
Se on totta.
T
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein turhaan menet paikkaan x nähdäksesi hänet?
En ole koskaan tehnyt liikkua suuntaan tai toiseen nähdäkseni hänet. En sentään sellaisiin rupea, vaikka olenkin rakastanut tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksen saanut nähdä sua eilen? :( Ootko joku amurintiikeri mikä ilmestyy jos ilmestyy vain harvoille.
Huomenna ilmestyn, jos ehdit/haluat. Harvoille vain. Sinä olet sellainen.
Harva?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Mä haluaisin nähdä just nyt
Laita pian viestiä tai soita. Mulla on vielä sun nro tallessa. Vastaan varmasti. Tiedät että sun täytyy tehdä se askel että homma etenee
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein turhaan menet paikkaan x nähdäksesi hänet?
En ollenkaan. Joskus vielä menin, mutta kun tilanne paljastui toivottomaksi, lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan jos et aio mitään äläkä kiduta mua
Just näin. Jos sä et mua halua niin sano se sitten niin.
Eiköhän sen voi lukea rivienkin välistä.
Ei valitettavasti.
Sepä se.