Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mehukas pylly 😋
Et ole puristellut, joten mistä tiedät? Toisaalta omenatkin on mehukkaita, vaikkei olis poiminutkaan.
En ole vielä puristellut, mutta kyllä sen näkee että herkku on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olit edessäni, olisin halunnut vain tapittaa sinua, koko olemustasi. Silmät piti kuitenkin laittaa muualle. Milloin saan nauttia sinusta silmin, korvin ja tuntien?
Sitähän mä kysyn sulta joka ikinen päivä. Onko mennyt jotenkin ohi?
On mennyt. Olen siinä uskossa, että meistä vain toinen on halukas tällä hetkellä edistämään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole puristellut, joten mistä tiedät? Toisaalta omenatkin on mehukkaita, vaikkei olis poiminutkaan.
Sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit tulla mulle töihin..
Minkälaisia tehtäviä?
Alkuun vaikka henkiseksi tueksi, voit istua vaikka sylissä kun teen juttuja. En vastusta kahvinkeittoakaan.
Tuo olis söpöä, istua sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kun menet sängyllä miehen eteen pylly pystyssä, niin eikö sinua yhtään hermostuta?
Et siin asennossa edes näe, että mitä se mies aikoo tehdä. Täytyy vain sokeasti luottaa, että se kiimainen sika kunnioittaisi sinun rajojasi.
Mies, kun peniksesi on naisen suussa eikö sinua yhtään hermostuta?
Et siinä asennossa edes näe mitä nainen aikoo tehdä. Täytyy vain sokeasti luottaa, ettei sen kiimaisen nartun leuat kiristy.
Jos hän voisi satuttaa minua, voisin aina tarttua hänen pitkiin, ohuisiin hiuksiinsa tai jopa avata hänen suuret silmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan nähdään, en voi tulla sinne pitkään aikaan, missä yleensä nähdään
Mikset?
🤐
Joku kieltää.
Ei kiellä, vaan on hiljaa ollut sitten viimeisimmän, tämä hiljaisuus ei ole hyvä, en tiedä missä mennään
Vierailija kirjoitti:
Maksatko palkan luonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko palkan luonnossa?
Miten vaan haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan nähdään, en voi tulla sinne pitkään aikaan, missä yleensä nähdään
Mikset?
🤐
Joku kieltää.
Ei kiellä, vaan on hiljaa ollut sitten viimeisimmän, tämä hiljaisuus ei ole hyvä, en tiedä missä mennään
Aavistelee jotakin.
Lähti halut kun näin naisen peppukarvat. Ei ollut sitten viitsinyt sheivata karvoja pois, tosi epäesteettisen näköistä varsinkin kun olivat varsin pitkiä ja epäilyttävän ruskeitakin, doggy asennossa nuo näkee pakostakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatketa. 5v hukkaan, aika rajua.
Sun olisi pitänyt erota miehestäsi jo kauan sitten; teini-ikäinen lapsesi kärsii tämän keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et masennun kohta ihan huolella.
Minä psykoosia kun en saa nukuttua. Ei liity kaipaukseen. Olen saanut psykoosikohtauksia tänä vuonna unettomuuden vuoksi. Nyt pelottaa entäs jos ne altistaa muutenkin psykoosille. Olen jutellut noista ammattilaisille. Olen siis kuullut olemattomia ääniä kun olen nukkunut pitkään vain muutaman tunnin yössä.
Ja sen takia et uskalla ottaa yhteyttä? Ymmärrätkö, että ihmissuhde (vaikkapa ystävyyskin) aluksi voisi tukea sun hyvinvointia..
Vierailija kirjoitti:
Jos menee rakkaan kanssa suihkuun niin onko sillon kullanhuuhtoja
Kullinhuuhtoja
__
Uniongelmista avautuja
en ole minä.
Mukavaa keskistä päivää.
__
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sanoit tämän, monestikin taannoin. Kiitos, hyvä vaan, jos siitä jollekin noin paljon iloa on 🤩 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Lähti halut kun näin naisen peppukarvat. Ei ollut sitten viitsinyt sheivata karvoja pois, tosi epäesteettisen näköistä varsinkin kun olivat varsin pitkiä ja epäilyttävän ruskeitakin, doggy asennossa nuo näkee pakostakin
No daa vellihousu, maksa sille sokerointi tms.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kun menet sängyllä miehen eteen pylly pystyssä, niin eikö sinua yhtään hermostuta?
Et siin asennossa edes näe, että mitä se mies aikoo tehdä. Täytyy vain sokeasti luottaa, että se kiimainen sika kunnioittaisi sinun rajojasi.
Ei mieskään näe mitä minä aion tehdä kun hän asettuu pylly pystyssä sängylle.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet sitten useinkin vain sikoja eivätkä kunnioita kumppaniaan?
Mikä on setämiehen määritelmä? Itse en kyllä kutsuisi kaivattua setämieheksi, vaikka ollaankin eri ikäisiä.