Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39937)
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko kummituksiin?
En varsinaisesti kummituksiin, mutta tiedän ihmisiä, jotka ovat kokeneet eriskummallisuuksia. Ei asia sitten on, mitä ne ovat. Eräs läheinen näki kuolleen sisaruksensa "ilmielävänä" keskellä kirkasta päivää omassa keittiössään. Tämä näkijä ei ollut psykoosissa tms.
Hei kaivattuni, sullakin on yksi misu kierrossa, muistathan.
Muistatteko tanssineenne illan viimeisillä hitailla Glenn Medeiroksen -Nothing's Gonna Change My Love for You kappaleen ? Mitä mietteitä?
Mitä sitten, eikö kaikki miehet ole perseen perässä, en antaisi painoarvoa tyhjille tulkinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan runomiehen runoja.
Ei se ennätä. Sillä on misu kierrossa. Liekö samanlainen lurittelija kuin toi maajussille morsian Ville oli. Naisia jonossa ja siitä vain valkkaa ja lurittelee rakkauslauluja pianolla soitellen.
Mietin talvea 96 ja laival illan viimeistä hitaita. Siinä elämäni ensimmäinen tapahtuma, josta tuli jotain oikeasti suurta.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Ihanalle miehelle halit..-😘
Vierailija kirjoitti:
Careless whisper tanssittu
Samoin.
Vieläkin nolottaa eiliset hissiavautumiset.
Mua nolottaa, et kuvittelin jotain meidän välille.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ehkä se on parantumisen merkki. Olet silti ajatuksissa ja kaipaan seuraasi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, eikö kaikki miehet ole perseen perässä, en antaisi painoarvoa tyhjille tulkinnoille.
Miksi te alunperin edes vaivaudutte vastamaan näille setämies/vässykkä trolleille?
Mihinkään muuhun nämä ikäkulut palstatupajumit eivät näytä kykenevän kuin siihen, että nakertavat omaa hyvinvointiaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillistä.Tsemppiä sinne.
Nyt tuli nostalgiset tunnelmat. Miksei nykyään enää tanssita hitaita?
Mä en oo
lääkäreistä
puhunut mtn
täällä. 🙂
Miksi sinne menet ja miksi keväällä?