Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39073)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn vinkit flirttailuun:
Hymyile ja ota katsekontaktia, kehu ihmistä ja ole kiinnostunut siitä mitä hänellä on sanottavaa.
Siittä mammat flirttailemaan sen kaivatun kanssa.
Jotenkin tuntuu väärältä. En haluaisi, että katsekontakti tai se, mitä puhun, kiinnostaa siksi, että toinen haluaa flirttailla. Haluan hänen tekevän sen rakkaudesta. Mut oonkin tällainen romantikko. Ja joo, kaipaan myös joskus kehuja omalta puolisolta.
No eikö sen tulevan rakastetun kanssa muka voi flirttailla?
Toki voi. Se piristää. Mut haluaisin silti, että se kaikki pohjais kuitenkin rakkauteen.
Varattuna sinä haluat satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei kaipaa Aata temppareista? Pieni muna suuri sielu?
Tempparit on roskaohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile ja ota katsekontaktia, kehu ihmistä ja ole kiinnostunut siitä mitä hänellä on sanottavaa.
Teen tuota monien ihmisten kanssa, joita kohtaan päivittäin. Kutsun sitä ystävälliseksi käytökseksi. En flirttailuksi.
Sivusta
Okei. Mitä kutsut sitten flirttailuksi?
Sivusta mutta se on vähän niitä juttuja joita a) pitää kokea että voi kommentoida b) joita ei välttämättä kutsu eikä tilanteesta riippuen edes mieti siksi c) joka voi vähän riippua, samankin ihmisen suhteen siis.
Jos sitä pitäisi jotenkin tiivistää niin sitä on enemmän päällä (on, ei top) kuin välitön asia, ympäristö tai vuorovaikutus edellyttäisi eikä sitä sen enempää vain satu olemaan pärinöissä kuin varsinaisesti piilottelekaan asiaa. Eli se tulee toisesta ja palautuu siihen myös, ikään kuin.
Voi käydä näin toki muutoinkin mutta vastaavasti niin sitä voi sanoja veistellä vaikka huvin vuoksi myöskin ettei se niistäkään aina ole kiinni. Ylimääräistä se aina kuitenkin on. Fokusta, aikaa, aiheita, asiaa. Reaktioherkkyyttä.
*hörppää kahvia*
Jottanoinniin tommottis se suunnilleen menee.
Vierailija kirjoitti:
Aah nainen mä teen susta yksinhuoltajan äidin!
Onko sulla päässä vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla päässä vikaa?
Yh meni tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Toi on jo uutta. Että teet lapsestani yksinhuoltajan??
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan peppureikääsi ja pilluasi.
Mikä sattuma minäkin kaipaan sinun peppureikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että sua jokin vaivaa nyt tässä, mikä
Miks et kysy irl?
Vierailija kirjoitti:
Olet minun kohtaloni.
I am your density! :P
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua stalkkereita, juoppoja, nistejä, työttömiä tai muita sekopäitä. Monella ollut vaikeaa päästä eroon näistä.
Mutta haluaako ne tilaa antavan välttelevän miehen? Eroon pääsy on helppoa, sillä nämä miehet eivät ole takiaisia, vaan helpottuneita kun huono suhde loppuu ja voi laittaa eston päälle 🥹
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Mitä ihmeen umpiluusereita täällä pyörii? Väistämättä tiedätte sen itsekin, joten voinee olettaa, ettette enää edes välitä. Ihmisarvo ei todellakaan ole vakio.
Sitä saa mitä tilaa. Se on pieni rikos, jos rikos lainkaan. Saa kerrankin ansionsa mukaan.
Sain Paxua Emiliaa viikkonloppuna naminammm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen tuota monien ihmisten kanssa, joita kohtaan päivittäin. Kutsun sitä ystävälliseksi käytökseksi. En flirttailuksi.
Sivusta
Niin mäkin toimin noin jatkuvasti ihmisten kanssa, mutta ihastuksen kohdalla se on eri juttu!
Joo, ihastuksen edessä ollaankin sit tuppisuuna, kun ei uskalla muuta. Et annetaan oikein hyvä kuva itsestään ja tosiaan osoitetaan, paljonko tykätään. Näin mulla.
Joo tiedän! Tosta voi onneksi kehittyä kuitenkin johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua stalkkereita, juoppoja, nistejä, työttömiä tai muita sekopäitä. Monella ollut vaikeaa päästä eroon näistä.
Mutta haluaako ne tilaa antavan välttelevän miehen? Eroon pääsy on helppoa, sillä nämä miehet eivät ole takiaisia, vaan helpottuneita kun huono suhde loppuu ja voi laittaa eston päälle 🥹
Mieluummin tuollainen kuin sekopäinen, juoppo iilimato, joka suuttuu, jos et viideltä aamulla jaksais keskustella FaceTimessa.
Missä se puolimatka on?